SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, July 06, 2008

Sastanak gimnastičara u Sarajevu

Ovih zadnjih par dana sam bio busy (o razlozima ce biti rijeci narednih dana) pa sam zanemario email koji sam primio prije par dana. Evo objavljujem ga danas jer nije izgubio na aktualnost:

Postovani Komljenovicu,

Predlazem da otvorite blog Vlade Kaluze <
dovla.net> ili web gdje se moze naci informacija o o okupljanju gimnasticara Sarajeva i BiH 17 i 18 jula ove godine u Sarajevu. Buduci da se ocekuje da se i Banjalucki gimnasticari (Mirko Petricevic - Piki je vec obavjesten) prikljuce proslavi (Tuzlaci, Mostarci i drugi su se vec prijavili) molio bih vas da program proslave objavite i na vasem blogu ukoliko ne postoji "copyright" tako da siri krug banjalucana sazna za ovu manifestaciju. Mnogo pozdrava,
Nenad Vidovic

Kako vidite, u gradu Sarajevu bi se trebali okupiti ljubitelji gimnastike iz cijelo Bosne i Hercegovine. Uvijek mi je drago cuti da ima onih koji nastoje da okupe ‘raju’ iz cijele bivse mi domovine jer vecina danasnjih politicara (narocito neki, znamo ih vise nego dobro) govore samo o svojim torovima. Iskreno se nadam se ce se u Sarajevu okupiti dovoljno onih kojima je gimnastika bila (i ostala) prva ljubav mada ce to u danasnjim uvjetima biti prilicno tesko. Previse je njih razbacano na sve strane svijeta i nije im lako ‘skoknuti’ do seher Sarajeva, narocito u danima kada financijeska kriza pritisce gotovo cijeli svijet.

Mi koji smo (srecom!) isli u Tehnicku skolu (barem to vazi za moje generacije), dobro znamo sta je to gimnastika. Svi oni kojima je fizicko vaspitanje (bar se to kod nas tako zvalo) predavala profesorica Camila (cujem da je Australiji) znamo kako je to izgledalo: od besprijekorno uredne sportske opreme (o Camilinoj ‘provjeri’ sta je ispod sportskih gacica sam, cini mi se vec pisao), do vjezbanja na svim spravama, bez izuzetka. Meni je preskog ‘konja’ dobro isao ali razboj nikako nisam volio. Uvijek ce mi ostati u sjecanju bol u rukama jer nikada nisam imao misice koje bi mi kod vjezbi na razboju pomogle. Sjecam se da su u skoli svake godine bila organizirana takmicenja razreda u gimnastici i svi smo tokom skolske godine vjezbali, a oni najbolji (cini mi se, sestorica u svakoj disciplini) bi sacinjavali ekipu razreda.

Vec gore spomenuti Mirko Petricevic – Piki je takodjer bio profesor na Tehnickoj skoli ali meni nije predavao.

Ovdje bih jos da spomenem i mog prijatelja Matosevic Josipa koji se nedavno javio prilogom sa njegovog putovanja po USA. On je bio jedan od onih perspektivnih gimnasticara, koji je isao na takmicenja na visem nivou. Takvih je u nasem gradu bilo jos samo se ja, na zalost, imena ne sjecam. Mozda ce ovaj prilog ponukati jos neke da se jave i napisu nesto o tim lijepim vremenima.

A ova zgrada gore na slici je zgrada FIS-a u Sarajevu pred kojom ce se gimnasticari okupiti. Sliku sam ‘ukrao’ sa jednog sajta ali se nadam da necu biti prisiljen da je ‘skinem’ (kao sto mi se to znalo dogadjati sa nekim drugim prilozima). A za nju me vezu neke lijepe uspomene, o kojim cu mozda jednom drugom prigodom.

5 Comments:

Blogger Unknown said...

E,nekada davno, ja sam u ovoj zgradi trenirala rukomet u timu 'Mlada bosna', igrala sam levo krilo, zvali su me 'mlada nada', ali nista od toga nije bilo jer sam ja, pored toga imala jos mnoga interesovanja.(balet,pevanje,djudo,a pre svega rolsuanje :):):)
Sa gimnastikom imam neke veze jer sam
odlicno preskakala kozlic, letela preko konja ili svedskog sanduka, penjala se uz sipku i konopac, a za tri dana sam pripremila program na dvovisinskom razboju za 'Dan skole' i ostala sam ziva. Osim toga takmicila sam se i u plivanju (u Bijeloj) i u skokovima na glavu (U Neumu). Ha,Ha,Ha. To je za vas mladje istorija, ali mi stariji i to pamtimo.

Friday, 24 July, 2009  
Anonymous Nada said...

Za gosp. Ljiljanu.

Poznati su mi ti tipovi. Moja mladja sestra je bila dobar rukometni golman. Cak ju je zvala zagrebacka Lokomotiva, ali je ona nakon dugog razmisljanja ipak ostala u sigurnosti roditeljskog doma. Jednom su je nagovorili da ide na prvenstvo BH u ping pongu. Isto tako, dva tri dana malo jaceg treniranja i cini mi se da je u polufinalu naletila na prvakinju BH i tu stala.

Kao curetak od deset_dvanaest godina stajala je na golu dok su veliki decki igrali nogomet. Sva ju je LJubija i cijeli Prijedor zvali "golman". Jedne je godine (neke od kasnih sezdesetih) bila sportasica godine u Prijedoru. I tenis je igrala, zapravo nijedan sport s loptom joj nije bio stran.

Ali to nije ono zbog cega komentiram na komentar gosp. Ljiljane, nego me interesira kako se netko pojavi sa komentarom na stari prilog ? Je li se slucajno naleti na blog, ili ga netko uputi...? Nedavno smo imali istu stvar sa anonimusom, poslije idntificiranim kao Brano (ako se ne varam.

Meni je to cak simpaticno, malo nas podsjeti na stare priloge.

Pozdrav novim komentatorima ma gdje bili....Nada Š.D.

Friday, 24 July, 2009  
Blogger co said...

Nado, ti kao 'strastveni bloger' si trebala primijetiti da sa lijeve strane imas linkove na stare postove/priloge organizirane po mjesecima. To je nacin kako se mogu pogledati stari prilozi uz jos jednu mogucnost: ako se klikne na label ispod priloga, trebali bi se prikazati svi prilozi koje sam svrstavao u grupe prema nekakvim kriterijima (npr, rodjendani). Moram napomenuti da na svrstavanje priloga u kategorije (label) nisam trosio bas previse vremena a nisam se ni potrudio da ih bolje osmislim. Neki od ranijih postova cak nisu svrstani u nikakvu kategoriju.

Co

Friday, 24 July, 2009  
Anonymous Nada said...

Dragi moj Co

Ti to meni crtas. Ako mi bas hoces nesto nacrtati, onda mi objasni kako poslati komentar direkt, a ne ovo kako ja radim.
Mozda nisam bila jasna, ali evo mog primjera. Nisam imala pojma da imas blog dok se Ti i Miro niste susreli. Na neke blogove nabasam na internetu, ali to mi je dosadno pretrazivati, a i to sto sam nasla nije mi bas interesantno. Neki se blogovi preporuce i na Tvom blogu. Ja sam samo pitala nove komentatore koji je njihov bio put.

Lipi moj, samo Ti idalje nastavi, meni je ovaj blog najbolji, suradnici najbolji, komentatori isto.

Pozdrav Nada Š. D.

Friday, 24 July, 2009  
Blogger co said...

Nado.

Cim uhvatim vremena objavit cu objasnjenje kako poslati komentar, aiko to nije tako tesko. Kada kliknes na komentare, ukucas svoj tekst, izaberes opciju Name/URL, ukucas svoje ime i ona slova koja se pojave (to ti je protiv onih koji pokusavaju da zakrce Internet) i kliknes "Publish Your Comment". Tako bi to trebalo nekako biti ali jednog dana cu napraviti objasnjenje sa slikama, kako ti volis.

Pozdrav - Co

Friday, 24 July, 2009  

Post a Comment

<< Home