SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, August 04, 2008

Braco i Emina

Banjaluka je bila poznata po mnogim muzicarima koji su zabavljali raju na igrankama, u kavanama, na svadbama. Kako sam i sam jedno vrijeme bio u tim vodama (bili su to lijepi dani), imao sam prilike da se s mnogim druzim a sa nekima sam dijelio mjesto na podijumu. Jedan od ovih potonjih je i Muhamed - Braco Skopljak o kojem sam nesto malo vec ranije pisao. S Bracom sam imao cast nastupati u Domu Kulture (oni malo stariji ce se sjetiti sastava Eight Band), sali Rudi Cajaveca i baru hotela Palas (ekipa, Haske, Braco, Cisko, Malac i ja)... Za mene je muzika (mislim na aktivno bavljenje) bila samo jedna lijepa ali prolazna epizoda u zivotu (iako mi ni dan danas niti jedan dan ne prolazi bez muzike), a za Bracu, nerazdvojni dio zivota.

O Braci i njegovom zivotopisu su pisali drugi pa ja ne bih da ponavljam. Danas sam htio da posjetiocima bloga predstavim jednu pjesmu sa Bracinog drugog CD-a koji bi uskoro trebao ugledati svjetlo dana. Iako sam jos davno htio da ovaj blog obogatim Bracinim muzickim djelom evo to cinim tek sada. Ali nikad nije kasno.

S Bracinog drugog CD-a sam izabrao njegovu obradu, bar za vecinu nas starijih, nezaboravne Santiceve Emine. Mnogi ce se odmah sjetiti originalne verzije u izvedbi Himze Polovine, a ima mnogo onih kojima je na scru izvedba Ibrice Jusica. Ja bih rame uz rame uz ove dvije stavio i ovu Bracinu. Njegove obrade starih bosanskih sevdalinki su mi posebno drage i zbog toga sam se odlucio bas za Eminu, pjesmu koja ima posebno mjesto u bosanskoj muzickoj historiji. Muzicki trendovi u starom kraju, a bogami i na vecini zabava u novim krajevima, vuku na, meni toliko strani, turbo-folk, tako da me podsjecanje na nase izvorne vrijednosti iskreno raduje. Nadam da ce se naci i onih iz mladje generacije koji ce nabasati na ove stranice pa im toplo preporucujem da poslusaju ovu lijepu obradu pjesme koja nikada ne smije pasti u zaborav.

Braci se zahvaljujem sto na CD-u koji mi je poslao i zelim mu da ih bude jos. A vama koji citate ove rijeci ne trebam nista posebno ni ‘govoriti’: siguran sam da uzivate. A zvucnici su ukljuceni, nadam se!



Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home