SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, August 03, 2008

Dzindici kod Perica

Prije posjete Pittsburgh-u Dzindici su svratili do svojih prijatelja Perica koji od ovog zadnjeg rata zive u okolini Cleveland-a. 

Posto ja kumim, molim, insistiram, a ponekad i prijetim, da mi se posalju slike sa druzenja, posjeta, putovanja, ljetovanja, proslava rodjendana, proslava diploma, itd, Dzindici su mi poslali nekoliko koje mozete vidjeti ispod. Istina je da sam sa ‘izvjestajem’ malo zakasnio, al’ nema veze. Bolje ikad nego nikad.

Kako se iz prilozenih slika moze vidjeti, Zvonku i Gordani nije lose. Meni je posebno u oci zapao bazen, koji bi mi u ove tople ljetne dane dobro dosao. Kada ‘zvizgan upekne’, bazen je jedini pravi spas. Nazalost, kada smo mi kupovali kucu, kuca s bazenom je bila izvan naseg domasaja. Ako mi se jednog dana 'posreci' da me moje sadasnje komsije potjeraju s ‘novog ognjista’, mozda se sjetim i bazena. 
\
Drago mi je da sam imao priliku da u ovih nekoliko zadnjih priloga rijecju i slikom docaram kako prognani Banjalucani zive u novom kraju. Moj utisak je, nije lose. Cak stovise. Izgubiti sve i u par godina stati ponovo na noge zaista nije lako. Poredim to sa situacijom s prostora bivse Juge gdje vecina izbjeglih i prognanih jos uvijek nije nasla smiraj. Mnogo je tamo onih koji jos uvijek ne znaju na cemu su, ocekuju pomoc od novoformiranih ‘demokratskih’ vlada, nadaju se da ce im neko problem rijesiti. A novi vlastodrsci se brinu samo za sebe, jer bog je prvo sebi bradu stvorio. A uz vlastodrsce idu i oni koji su ratom profitirali, a obicna raja ceka. Ne znam sta bih na ovo rekao. Dok neki ispastaju ni krivi ni duzni, ima in onih za koje vrijedi ona stara: "svako zanje kako je posijao", samo sto to mnogima nikada nece biti jasno. 

Evo poceh sa Pericima, a odoh u ‘politiku’. Nije to neko cudo, jer nase sudbine i zivotu su neraskidivo vezani za dogadjanja u starom kraju da ih je nemoguce razdvojiti. Slijedeci put cu se potruditi da politiku u priloge ovog tipa ne uplicem.

Zvonko i Sasa

Goga na "radnom mjestu"

Bit ce i paradajza

Malo cvijeca

Ah ljepote!

Pogled na kucu i garazu


Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home