SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, November 21, 2008

Happy Birthday?

Danas je u manjem blentitetu praznik vezan za Dejtonski sporazum kao obiljezavanje dana kad je prestao rat u BiH. U vecem blentitetu nije. 25- Novembra je praznik u vecem blentitetu kao Dan drzavnosti . U manjem nije.

I ptice na grani znaju ko je zacetnik rata i pokusaj podjele BIH. Zna se i ko je u ratu napravio najvece zlocine, a bilo ih je i na ostalim stranama.

Danas je problem sa ovom jadnom Bosnom velik. Citiram Seada Fetahagica iz "Slobodne Bosne"
"Jako je tesko s glupim ljudima, ali kako je tegobno sa pametnima! Jos kad me pocnu ubjedjivati o entiteskom glasanju, a ja ne znam ni sta je to. Pa sta znaci cjelovita Bosna i Hercegovina, a kakva je danas. Skoro sam putovao, malo u Hercegovini, malo u Srednjoj Bosni, malo na Palama, malo u Banja Luci. I nisam primjetio da nije cjela, da je raskomadana. Jeste nekako neuredjena, ali niko nije odlomio nista. Zato ja i nisam intelektualac, jer ne mislim kao veliki bosnjacki umovi, zato i nisam patriota sto ne cucim u Sarajevu, nego se stalno smucam po zemlji."

Davno su ovako rekli: "PATRIOTIZAM JE PRIBJEZISTE ZA HULJE"

Kad bi ja bila neka evropska vlast ja bih dala ovakav naziv "Bosna i Hercegovina sastavljena od dva blentiteta." I nikako vise. Jer sa ovim sto se radi do sada ne mozemo mrdnuti dalje.

Slika koju u prilogu saljem je napravljena u Rusiji. Mome sinu za rodjendan 1 Novembra. Ideju da mu se napravi torta u Hotelu "Holidey Inn" u celjabinsku su dali Amerikanci kolege sa posla. Ideju da se napravi ovakva torta je dao slasticar hotela, Rus. Zna da Frane ima bosanski pasos. Na interntu je nasao nasu zastavu. Treba li ista vise pisati o ovome.

Pozdrav svima koji se ne stide sto su Bosanci. Moj sin ima srecu sto je jednako i Bosanac i Hrvat. I sto ima i voli dvije domovine. Vise ljubavi vise srece. Torove prepustamo onima koji su sretni u njima. Ja znam samo za ovce.

Saima

0 Comments:

Post a Comment

<< Home