SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, November 16, 2008

Back to YU - Mostar

Mostar. Jos jedan biser Bosne. Svaki put sve ljepsi i ljepsi. Valjda i lijepo vrijeme svaki put kada dodjem u posjetu ‘glavnom gradu’ Hercegovine cini da mi posjete Mostaru ostaju u lujepoj uspomeni.

U grad smo stigli u sumrak i kako je bilo za veceru trebalo je odluciti gdje sjesti. Bilo je vise prijedloga ali na kraju odluka pade na Sedrvan, moj obiljeni restoran u blizini starog mosta. i nismo se pokajali. Evo, svecano izjavljujem da je jelo u Sedrvanu bilo najukusnije od svih koje sam imao prilike kusati u restoranima na ovom putu Ljubljane, preko Hrvatske, Bosne, pa ponovo Hrvatske i nazad do dezele. Ja sam izabrao raznjice jer se gotovo ne sjecam kada sam ih posljednji put jeo. Odluke da ih probam ovu vece je bio pun pogodak.

Obilazak stare carsije smo ostavili za slijedeci dan. Vrijeme nas je jos uvijek sluzilo tako da smo vecinu naredna dva dana proveli setajuci se uskim kaldrmisanim ulicama, zavirujuci u mnogobrojne ducane, trazeci poklon za djecu. Restoran Sedrvan je ponovo bio mjesto gdje se odmaralo. Tu obavezno popijemo kavu ili pivo prije i poslije obilaska carsije.

Ovaj put smo obisli jos neka mjesta u blizini stare carsije ali o tome cu jednom drugom prilikom.

I ovaj put sam napravio mnostvo slika koje o ljepoti ovog grada govore vise nego sve rijeci koje bih mogao koristiti da ih opisem. Od njih stotinjak izabrao sam neke i stavio u ova dva albuma ispod. Nadam se da cete uzivati u njima.


Album 1

Album 2

Labels: ,

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cao Co
Prvo
Bas sam uzivala slusajuci Ibricu i citajuci tvoj tekst o Mostaru.Zaista su ti putopisne reportaze nesto izuetno.Mostar je bajan.Prosle godine u povratku iz Sibenika , dvije Amerikanke,jedan Kanadzanin, jedan Svedzanin ,jedan Amerikanac, moja snaha Engleskinja i moja porodica smo se nasli u Mostaru.Noc topla, augustovska, puna zvijezda, most osvjetljen, neretva zelena, a mi ispod mosta. Komentar svih gostiju je bio "Ovo je nesto nestvarno, kao da smo na drugoj planeti i u nekom nepoznatom vremenu".Ljepote do neba.
Drugo
Neku vecer na televiziji emisija "Posteno" koju vodi pametna i postena novinarka Duska Jurisic.Gosti"Vlastimir Mijovic)(Srbin)vrhunski bosanski novinar,Dubravko Lovrenovic (Hrvat)priznati istoricar,Dzemaludin Latic(Bosnjak)novinar i knizevnik i jedan mladi momak (SDP)Armin cini mi se koji trazi da se u novi ustav pored Srba, Hrvata,Bosnjaka i ostalih uvede i nacija Bosanac i Ognjen Tadic (SRBIN) poznati banjalucki advokat.Tema je i bila o postojanosti bosanske nacije.Svi sagovornici su bili razumni, realni sve diskusije potkrepljivali istorijskim cinjenicama. PRILOG u emisji. Anketa iz BL sa gradjanima BL je bio takav da ne znas da li plakati ili se smijati.Ljudi nisu Bosanci a zive u Bosni,svi odgovori su davali opsti utisak da su ludi bukvalno izludjeni.A kolicina gluposti od O.Tadica je nemjerljiva.Glavna tema mu je da Bosnjaci nemaju identiteta, a ovi na ulicama BL, ne znaju vise ni gdje su ni sta su.Meni tada pade na pamet da je to moralo biti tako jer su i Raskovic i Karadjic kako ovde kazu bili doktori za budale.Postade mi zao tih ljudi jer su profesionalci s njima manipulisali.
Tog trenutka sam shvatila da je Sasa Dzindic apsolutno u pravu u svom komentaru da je "Slika sadasnje Bosne sumorna.)
Od tog trenutka za mene vise ne postoje ni Srbi, ni Hrvati, ni Bosnjaci ni ostali.Postoje samo pacijenti i normalni ljudi.Pacijenti srusise most, protjerase ljude, pobise djecu i mladost na svim stranama.Moj komsija Slovenac u Sibeniku kaze"kad je bolesna glava trpi celo telo."Ima ih previse i danas medju nama u vlasti, u vjeri, u skolama, bolnicama, itd. Nema nama dugo izlaska iz "sumorne Bosne".Ovoliko kontrasta ljepote zemlje i gluposti ljudi, nema na kugli zemaljskoj . Zato pozdrav svima i za sad ostajte gdje ste da ste, ne mrdajte nigdje.Pozdrav Saima

Monday, 17 November, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Zdravo Co
hvala na lijepim reportazama.
ne moze se reci sta je ljepse, sama mjesta ili izvjestaji o tvojim utiscima i razlicitim osjecajima koja naviru prilikom obilaska dobro poznatih mjesta i onih drugih manje poznatih.
i na to sve, kao krema na kolacu dolaze slike.slazem se s tobom za one slike malog dalmatinskog mjesta. najljepse su.
ja sam prosle godine bila u YU, prvi put poslije 1994.imala sam vrlo malo vremena, prakticno protrcala kroz tri drzave (bivse republike) i tri grada.na odlasku sam shvatila da mi ce mi to putovanje ostati u srcu a ne u sjecanju.
cini mi se da ce tako nesto biti i s tobom.
puno pozdrava od dubravke kusmic

Tuesday, 18 November, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Ja vjerujem da bi stanovnici zapadnog Mostara ponovo srusili Stari Most samo kad bi bili sigurni da ce to onemoguciti njihove ‘neprijatelje’ da im dolaze. Tamo se ne mogu dogovoriti nista od kraja rata, da ne govorimo o segregaciji u skolama. Da li smo usli u 21 stoljece?

Tuesday, 18 November, 2008  

Post a Comment

<< Home