SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, November 05, 2008

Za bivse radnike Cajaveca - program SUV

Jucer sam dobio ovaj email i evo objavljujem ga za one kojima bi to moglo biti interesantno.

Javljam Vam se kao jedan od bivsih radnika Cajevca i prijasnja i sadasnja Banjalucanka :-).

Zovem se Nazifa Heldic i radila sam u vojnom pogonu Radarska tehnika u Novakovicima, a moja rodjena sestra Rasema je radila u Cajevec SUV-u.

Interesujuci se za sestru koja trenutno zivi u Svedskoj saznala sam neke stvari oko SUV-a koje su aktuelne i za koje mislim da svi radnici SUV-a treba da znaju.

Naime, mnogi od radnika SUV-a su i akcionari , odnosno imaju akcije u SUV-u jos iz vremena Ante Markovica, a nisu ni svjesni toga.

Nakon rata i privatizacije, Hemofarm Vrsac je kupio 95,5% Cajavec SUV-a, po nekoj smijesnoj cijeni.

Neko je intervenisao za ovih 5% akcija koje su preostale (vjerovatno opet neki Cajevcanin :-) i sada su u Hemofarmu prisiljeni da ih otkupljuju po 0.65 KM/akcija.

Nazalost, ovo sam saznala tek ovih dana, a rok za prodaju je do kraja novembra 2008. godine.

Mnogi od akcionara nisu u toku i smatrala sam da je ovo dobar nacin na obavijestim sve koji imaju akcije u SUV-u i koji mogu realizovati prodaju bez obzira sto su diljem svijeta.

Za sve informacije mi se mozete obratiti mejlom na
inventadoo@yahoo.com

Srdacan pozdrav i u nadi da cete ovaj moj prilog objaviti Vam dostavljam i spisak akcionara Cajevca

0 Comments:

Post a Comment

<< Home