SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, October 31, 2008

Back to YU - slapovi Krke

Evo me opet nazad u obilasku bivse Juge. Ovaj put cilj su bili slapovi Krke, popularna destinacija mnogih turista koji dolaze u Hrvatsku, posebno jeti kada je jadranska obala prepuna. Iako je bila druga polovina septembra jos uvijek se moglo vidjeti poprilicno gostiju. Od Sibenika do ulaska u nacionalni park se stigne prilicno brzo a na slapove se ide autobusom. Putovanje traje par minuta i vec iz autobusa se nazire prekrasan krajolik koji je za mene bio pravo iznenadjenje.

U nasoj posjeti smo se ogranicili na obilazak slapova gdje smo na dobro uredjenim stazama sretali grupe turiste, uglavnom iz inostranstva (da li i Bosnu racunamo u to?). Bilo ih je vise nego raje iz drugih krajeva bivse Juge, ako je bilo suditi po jezicima koje smo mogli cuti. Mozda je razlog za to prilicno skupa ulaznica koja za nase ljude i nije bas zanemariva. Moram priznati da je cak je i za nas, ‘amerikance’, bilo malo poskupo jer u ulaznicu je bio uracunat samo prevoz autobusom i nista vise.

Slapovi Krke su me odusevili kao i neka druga mjesta koje sam imao prilike obici na ovogodisnjem odmoru. Slapova, velikih i malih, i potocica ima na sve strane. Kada se tome doda stara vodenica, u kojoj se jos uvije melje zito, i neki drugi sadrzaji koji nas vracaju u neko doba kada su ljudi zivjeli bez cuda tehnike koja su nam sada dostupna, moram reci da se ima sta vidjeti. Sveukupan dojam je veoma pozitivan te je i ovaj obilazak ucvrcivao moje ubjedjenje kako smo imali predivnu zemlju samo sto toga nismo bili svjesni. Mnogi toga nisu svjesni niti sada jer jos uvije je veliki broj onih koji od svog interesa i svog nosa ne vide ni milimetar dalje.

Svoj obilazak sam, naravno, opet zabiljezio kamerom pa slike ‘stavio’ u ova dva albuma:


Album 1

Album 2

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Prvo sam mislio sacekati da zavrsis opus, koji je stvarno divan, ali razni me prisilise na ovo javljanje. Prvo i najvaznije, drago mi je da moj drug Srebi i Marina izgledaju dobro, da su sretni i zadovoljni. Sajmi pozdrav evo na ovaj nacin od male raje sa Studenca. Pokusao sam probuditi nostalgiju citajuci tvoje zapise i gledajuci predivne fotografije koje si napravio ali nista. Sve je divno, ali je to sada samo jedan dio divote ovoga svijeta gdje zivimo. Slapovi Krke na jedan nacin, Nijagarini vodopadi na drugi nacin. I nekako mi drago zbog toga. Osjetih se slobodan, ne moram vise braniti stav da je jedino jagnjetina sa raznja ukusna, da su jedino Mujini cevapi pravi, da je Nektar najbolje pivo ili da je ajvar iz Vitaminke nesto nevidjeno.
Pozdrav iz daleka

Sunday, 02 November, 2008  

Post a Comment

<< Home