SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, October 19, 2008

Po vašem izboru - Girl

Vec dugo nije bilo nista novo u ovom mojoj ‘emisiji’. Prijedloga nema, a hoce li ih biti, nitko ne zna. A meni se cinilo da ce podsjecanje na ovu poznatu emisiju zagrebackog radija iz doba moje mladosti biti pravi hit ali prevario sam se, kao i mnogo puta ranije. Izgleda da ja zaista zivim u nekom drugom svijetu, da ne razumijem razmisljanja onih za koje sam mislio da ih poznajem. Sto bi Djoko rekao, “a gdje smo mi, naivini…”. Tako mi to nekako izgleda. U to sam se djelomicno uvjerio i tokom ovog zadnjeg puta u stare krajeve. Cini mi se da tamo ima vise Amerike nego sto je ima u mojoj kuci. Ili, ako to okrenem obratno, u mom dvoristu ima vise Bosne nego sto je ima u samoj Bosni. Mozda je to normalno jer dok ja ovdje, daleko od rodnog grada, nastojim da zadrzim ono davno vrijeme, dotle oni koji zive u starom kraju idu naprijed. I prihvacaju stvarnost, ma kakva bila.

To je to i sa muzikom. Dok se kod mene vrte pjesme iz doba moje mladosti, dotle u starom kraju mlada grla turbo folka ruse sve pred sobom. Cak i kod onih koji su nekada bili avangarda. Cudno je to, ali je tako.
Odoh ja opet daleko a tema je bila “Po vasem izboru”. Danas sam izabrao jednu od bezbrojnih pjesama Beatles-a, jednu koja me opet podsjeti na dane mladosti i druzenja. 'Cupavci iz Liverpula' su napisali toliko toga da bi mi trebale godine kada bih htio da svake nedelje objavim po jednu njihovu pjemu. A pjesma koju sam danas odabrao mnogima mozda nije ni poznata ali me podsjeti na ekrsurziju jednog razreda iz Tehnike tamo jos davne 66-me. Isli smo te godine putevima slicnim kojima sam ove godine putovao pa mi, vjerojatno zbog toga, jedan dogadjaj i ova pjesma pade na pamet. Cijelim nasim putem nas je pratila muzika i pjesma. Zeljo Kosanovic, moj skolski (i muzicki kolega), je bio glavni 'muzikant' (gitara je bila u njegovim rukama). Ja sam bio ‘vodece grlo’, a ostali iz razreda su priskakali kako je ko znao i umio. Gdje god bismo stigli, odmah bi se zacuo zvuk gitare i pjesma. Tako smo u jedno prohladno septembarsko jutro stigli u izvidjacki kamp na Plitvicama. Bilo je rano ujutro, negdje oko 6-7 sati, kamp je jos spavao, nigdje nije bilo zive duze. Mi smo se okupili na nekakvom podijumu za ples i pocela je pjesma. Bile su to popularne pjesme iz tog doba, a medju njima i ova (Girl) koju sada slusate. Vec nakon par prvih pjesama se oglasio lokalni radio (znate na sto mislim, oglasna stanica kakvih je bilo u pojedinim skolama ili kampovima) i pozelio nam dobrodoslicu. Nitko se nije bunio sto smo ih nasom pjesmom probudili tako rano.

Bilo je tu na Plitvicama jos dogadjaja, nekih manje lijepih, ali sada necu o njima. Htio sam samo da zabiljezim jedan detalj iz moje mladosti uz pjesmu koja je bila nezaobilazni dio toga doba.

P.S. Ako hocete da poslusate pjesmu, kliknite za strelicu ispod.


Girl - Beatles

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home