SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, September 15, 2008

Druzenje u Carnegie-u

Nekako se potrefilo da ovdje u USA mnogi praznici padaju u iste dane kao oni u bivsoj Jugi tako da mi, novopeceni Amerikanci, nastavljamo da ih slavimo kao da se nista nije promijenilo. Eto tako 4. juli je Dan ustanka protiv fasizma naroda Jugoslavije ali je to istovremeno i Independence Day za stanovnike USA. Kada se uz to doda jos jedan rodjendan, eto dobrog razloga da se raja okupi i sve to proslavi, onako kako mi to znamo.

U Carnegie-u, nedaleko Pittsburgh-a se okupilo manje drusto.

Iz ‘obliznjeg’ Kentacky-ja (samo sedam sati voznje) u posjetu su nam stigli Dzindici (nakon sto su prije toga svratili do jos jedne banjalucke familiji, o cemu ocekujem ‘izvjestaj’), a iz Bostona, Massachusetts je roditeljima u posjetu stigla Sunita sa suprugom i sverkrvom. Uvece se drustvo, zajedno s ostalim Tufekcicima (Aidom, Jasnom i Izetom) skupilo kod nas ‘festu’. 

Druzenju se prikljucila i Emina Coralic tako da je drustvo bilo raznovrsno. 

Vrijeme istina nije suradjivalo, ali nam to nije pokvarilo raspolozenje. Par dana pred 4. juli je svakodnevno u podnevnim satima padala kisa, ponekad ona dosadna, jesenja, tako da nisam uspio travnjak pripremiti kako ja to umijem. A kada ti ovdje u Americi dolaze gosti, onda se trava posebno ‘pripremi’ jer se moras pokazati pred gostima. Sve u svemu, 4. jula vece smo proveli ispod natkrivenog patio-a, uz muziku iz naseg vremena, pice i dobar rostilj, u cijoj pripremi su ucestvovali Nera i Izet. Cak ni jaka kisa koja je padala u pojedinim periodima nas nije otjerala u kucu. Ostalo se do kasnih sati, uz price, sale, zezanciju. Nesto od atmosfere sam tonski zabiljezio misleci da zapis ‘zakacim’ za ovaj prilog ali nisam imao vremena da material obradim. Mozda nekom drugom prilikom.

Slijedeci dan smo zapoceli vec tradicionalnom purom, naravno nakon jutarnje kavice. A nakon toga, kratka posjeta dijelu Pittsburgh-a koji nas podsjeca na stari kraj. Walnut street u dijelu grada koji se zove Shadyside smo prozvali Gospodskom ulicom jer nas pomalo podsjeca na ulicu u kojoj su mnogi od nas proveli sate i sate ‘cuceci’ na korzu, cekajuci da se ona ili on pojavi. 

Iz Shadyside-a, uz kratko stajanje u ducanu zdrave hrane (Nera se, izmedju ostalog, snabdjela kuruznim brasnom, zlu ne trebalo!) pravac Monroeville, do Tufekcica. I sve opet kao vece prije: prvo kavica, pa nakon toga rostilj, pa desert. Tesko da bi se moglo ovako nastaviti, da je kojim slucajem, svaki dan praznik. 

U nedelju 6. jula, nakon jutarnje kavice i jos jedne pure (na insistiranje Dzindica, a da se proba kupljeno brasno), doslo je vrijeme rastajanja. Gosti su se zaputili kuci, a domacini svakodnevnici. i evo me sada, pisem ovaj prilog da ostavim traga o jos jednom druzenju raje iz jednog protjeranog grada, jer stara prijateljstva nikakva sila ne moze razvrgnuti. Mogu to samo nasi sitni interesti i okretanja od vrijednosti koja su nas krasila u neka dobra stara vremena. 

S druzenja je ostalo dosta fotografija od kojih sam izabrao dvadesetak.

Emira samo sto je stigla

A i Sasa je tu

Dok domacica priprema kavu Sasa po obicaju komentira

Stigli su nam i prirodni lijekove

Predvece se drustvo sakupilo kod nas u backyardu

Amira, Sarajka ali rodjena Banjalucanka, i Emina Coralic

Nera je majstor rostilja

Ima tu svega i svacega

Sasa i Izet ko momci

Aida, Adnan (Jasnin i Izetov zet) i Sunita

Jasna i Emira crkose od smijeha

I ovdje je veselo

Slijedece jutro pura za dorucak

U Walnut ulici

Emira i Nera u "Gospodskoj"

Kod Tufekcica

Sada je izet majstor od rostilja

Malo zeze nije na odmet

Dzindici spremni za povratak kuci

Cao, do slijedeceg druzenja




Labels: , ,

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Lijepo vas je nakon poduzeg vremena vidjeti na okupu i u veselom raspolozenju. Jednako tako lijepo je vidjeti da ste dobro, da nema tragova prohujalih godina na vama.
Srdacno vas sve pozdravljam.
Natasa

Monday, 07 July, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Dobri moji 'judi,
Odavno imam namjeru i potrebe da napisem nesto, ali dolazi ali ...
Svako jutro sam sa vama i ovog puta samo da vas cmoknem, sviju vas na Globusu,
Cadjo.

Tuesday, 08 July, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Halo Amerikanci,
ja sam izvrsio reviziju slika i ono sto je prvi zakljucak, zenska strana se bolje "drzi". Kao da su Banjalucanke. A miris cevapa se osjeti vise svih kontinenata. Mi idemo za Banja Luku, 13.jula i ja sam planirao slikati sva mjesta gdje smo proveli nasu mladost. Iznenadio sam se kada sam vidio na slikama Amiru Muhurdarevic i Minu. Svijet je mali.
Moji kumovi su raspolozeni, znaci da zet slusa. Haaa, haaaa... malo sale. Sve vas puno pozdravljaju i vole Slijepcevici iz Holandije.
sega

Tuesday, 08 July, 2008  
Anonymous Dzindici said...

'Skajpirala malo' sa Izetom prije nekoliko minuta. U razgovoru se otkri tajna da nasa drugarica Nera ima rodjendan. Sto sam ja naravno zaboravila - Sto me pamet sluzi..kuc..kuc..kuc.. ko je?
Procackah malo i po blogu pa nadjoh da smo se lanjske godine druzili i da nam je bilo prelijepo. Sjetih se i kako je Co 'namjerno' stavio Sasu na mjesto gdje se je sva kisa sa krova slijevala pa se covjek konacno i okupao. Ko ce kome nego svoj svome, kazu nasi stari.
Da nije uskoro put u Evropu, vjerovatno bi i ove godine bilo isto, mislim to s kisom. Samo - kod Tufekcica jer se tamo sprema festa a bili pozvani. Lijepo je kad ti subota ovako pocne, pricom , pozivima dragih ljudi i ljiepim sjecanjima
SRETAN RODJENDAN NERO!!!!!!!!!!!!!!!
Ugodno vam vecerasnje druzenje.Zivjeli!

Saturday, 04 July, 2009  
Blogger co said...

Evo da se ja samo kratko ubacim. U Carnegie-u je danas prekrasan dan i kise nece biti. Nismo mi Louisville!

A sto se tice Sase i kupanja, stvar je rjesena i slijedeci put moze sjesti gdje ga volja. A o kupanju se pobrinite prije polaska.

Saturday, 04 July, 2009  
Anonymous Obitelj Štefanac said...

Za Neru

Potraja malo dok skuzismo...
Sretan rodjendan !

Obitelj Štefanac

Saturday, 04 July, 2009  
Anonymous Made said...

Ona slika vas troje iz 4R. Jel', vam Co bio razrednik? ;)

Saturday, 04 July, 2009  
Anonymous Made said...

A Neri sretan, 40-ti rodjendan, zar ne? Max 45 u svakom slucaju.

Saturday, 04 July, 2009  

Post a Comment

<< Home