SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, August 31, 2008

St. Louis 2008. - jos jednom

Od susreta Banjalucana u St. Louis-u je proslo vec nekoliko mjeseci i slike su 'obisle svijet' i vec su vidjene. Nedavno sam dosao do stotinjak jos neobjavljenih slika koje je Emira vrijedno 'snimila' i ucinilo mi se da bi ih trebao objaviti. Iako nastojim da moji prilozi budu koliko-toliko aktuelni, primijetio sam da ima dosta onih koji na blog 'dodju' po prvi put pa im je sve objavljeno novo. E zbog tih posjetilaca sam se oducio objaviti sve sto sam od Emire 'pokupio', znajuci da ce i za neke od stalnih posjetilaca bloga biti zanimljivo vidjeti neka nova lica.

Slike objavljujem bez ikakvog teksta iz vise razloga: jedan je, sto mnoge na slikama ne poznajem pa nisam htio da prema njima budem nepravedan. Uspio sam samo da ubacim titlove gdje su pojedine slike napravljene a posjetiocima ostavljam da sami stave 'caption'.

Slike su 'slozene' u vise albuma i ovaj blog cu dopunjavati kako koji album bude spreman. Zato, ako zelite da vidite svih stotinjak fotografija, morat cete provjeriti ima li kakvih promjena ispod.

A da je na skupu bilo veselo mozete zakljuciti na licima najmladjih ucesnika.



1. septembar 2008.


NAPOMENA: upravo sam primijetio da sam napravio zbrku sa slikama u oba albuma pa neke slike niste mogli vidjeti. Greska je ispravljena pa bujrum!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home