SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, August 11, 2008

Sijin rodjendan

Emira je neumorna sto pokazuje i ovim prilogom. Znao sam da je Asija u Louisville-u, a znao sam i za rodjendan ali nisam ocekivao nikakvo ‘izvjesce’. Ali Emira ne bi bila Emira kada ne bi mislila na blog. Nije joj bilo tesko da sve zabiljezi kamerom a cak mi je olaksala posao pripremajuci slike tako da sam ja samo morao da pripremim one ‘malene’, sto bi rekli ‘thumbnails’.

Nasa kolegica Asija je slavila rodjendan, ovaj put kod sina u Kentucky-ju. Kako nisam imao prilku da je vidim nakon njenog povratka s puta po starim krajevima, new image me je iznenadio. Da nije bilo slavljenicke torte tesko bih pogodio ko je slavljenica! A ove nove fore sa svijecama u obliku brojki mi se bas ne svidja previse. Cini mi se da je onaj nas klasicni nacin, sa obicnim svjecicama, bio bolji jer nakon neke godine vise se broj svjecica nijee mogao lako izbrojiti. Ovako, s ovim brojevima, nema nikakvih dilemma.

Asiji, mojoj vrsnjakinji, zelim sve najbolje u narednih sezdeset a sada rijec prepustam Emiri:

Dobro vece Co,

Upravo smo se vratili sa proslave jednog rodjendana. Asija je ovdje u Louisville-u od prosle nedelje, a kako joj je danas rodjendan, njeni prijatelji su odlucili da je iznenade i naprave malu rodjendansku party u krugu najblizih prijatelja i familije.


U tajnosti je pao dogovor da se proslava organizuje kod Hajrudina i Silve jer imaju divno dvoriste a i da Asija ne primjeti nista unaprijed. Tako je pao dogovor pa su majke pravile pite, Silva kolace, Zlaja i Hajrudin su bili zaduzeni za rostilj a Zumra i Nino su bili odgovorni za sve ostalo. Mogla bih nabrajati kao Balasevic....burek, zeljanica, cevapi, raznjici, lepinje, ruzice, kolaci...

Iznenadjenje je uspjelo. Kompletno drustvo se vidi na slikama koje saljem. Istina, nedostaju Ninina djevojka Aida ( kcerka Zlaje i Zumre) i mladi Beharici. Svi su oni dosli malo kasnije kad sam ja vec ostavila foto aparat u tasnu.

Moram da spomenem da smo ostavili Asiji na volju da izabere koji joj je rodjendan. Zahvaljujuci okruglim brojevima pravili smo kombinacije i pjevali Happy Birthday a na Asiji je ostalo da izabere.
Jedno lijepo vece i prelijepo druzenje stare raje.


PS
Morala sam usput da posaljem i slike sa paradajzom i paprikama jer nisam vidjela bolje odavno. Izgleda da su Beharici najbolji bastovani medju rajom.


Pozdrav Emira

Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Siju ne poznajem, bar ovako po slikama. sigurna sam da je ugodno biti u njenoj blizini i da je svako uzivao u rodjendanskoj proslavi . gledajuci slike kao da smo bili tamo. posebno mi se svidja igra brojeva na torti

dubravka kusmic

Monday, 18 August, 2008  

Post a Comment

<< Home