SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, October 09, 2008

Milla iz San Franciska

Onih dana, dok sam 'krstario' starim krajem, stize mi jedan email iz Amerike. Kako sam postu provjeravao samo par puta a i nisam imao vremena da 'radim' na blogu, evo tek sada 'ispravljam gresku'.

Drago mi je da ima i onih koji su iz Banjaluke otisli prije ovog zadnjeg rata a koje jos uvijek privlace informacije o ljudima i dogadjanjima na nasim prostorima. Jedna nasa bivsa sugradjanka, koja je u USA stigla poprilicno davno, navraca na blog i zanima je o cemu se ovdje prica.

A ljubiteljima dobre muzike preporucujem da svakako posjete dole navedeni site. Necete biti razocarani. Cak naprotiv.

Za citaoce banjaluckog bloga koje interesuje jazz:

Pogledajte i poslusajte
http://www.millajazz.com/ website moje kcerke Mille Milojkovic koja je po mami Tatjani Dosen i maminoj familiji Vijtiuk banjalucanka.

Milla zivi u San Francisku u Kaliforniji. Ja sam se doselila u Kaliforniju 29-og augusta 1974 godine. Cesto gledam blog i slike, nazalost svoje vrsnjake ne mogu prepoznati - divim se ljepoti mladih. Rado citam priloge. Voljela bih da nas Saima nastavi nagradjivati svojim poucnim i duhovitim prilozima.

Tanja

Labels: ,

1 Comments:

Blogger deniimia said...

Draga Tatjana
prijatno me je iznenadilo tvoje javljanje.Bili smo djeca, bili komsije.Bile smo skoleske drugarice tvoje Dobrile, tvoje porodice Ispratile Vikicu na poslednji pocinak, voljela bi da mi se javis na moj imel nenakekera@gmail.com i posaljes svoju sliku a ja cu tebi svih cura iz nase ulice tad mislim da se zvala Mose pijade, cerka ti je preljepa kao sto si i sama bila
pozdrav Nena

Friday, 24 July, 2009  

Post a Comment

<< Home