SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, October 15, 2008

Back to YU - Slunj

Lijepo je kada se nikuda ne žuriš, kada si možeš dopustiti luksuz da se zaustaviš kada ti se prohtije, kada nisi obavezan da se na odredjenom mjestu pojavis u odredjeno vrijeme. Eh tako sam se osjecao tih dana kada smo s kumovima krenuli prema moru, i dalje. Nakon problema pri dolasku sve je polako sjedalo na svoje mjesto: vrijeme se proljepsalo i mala avantura povratka u stare krajeve je mogla zapoceti.

Put ka Šibeniku nas provede kroz Slunj, jos jedno od mjesta koje nikada nisam posjetio. Ne znam kako mi se to desavalo, ali istim putem sam prolazio u proslosti vise puta ali nikad, ama baš nikad, nisam zastao da posjetim Rastoke, gdje se rječica Slunčica uliva u Korana i gdje je priroda stvorila prekrasne vodopade, kaskade i brze potočiće koji prosto mame da se čovjek zaustavi i odmori . Ljepotom prirode sam bio očaran: ono sto sam vidio nije ni malo zaostajalo za Plitvicama, poznatima na daleko, na kojima sam bio nekoliko puta.

Kratak predah u Rastokama sam iskoristio da, izmedju ostalog, napravim par snimaka. Kada su mi se baterije kamere ispraznile nakon par snimaka u pomoc je pritekla Marina. Rezultat naseg skljocanja je ovaj mali album slika ispod kojim nastavljam pricu o putovanju po bivsoj domovini. A prica je tek na svom pocetku.














Labels: ,

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Izgleda da je trebalo otici pa da shvatimo koliko nam je domovina (moram li reci bivsa?) bila lijepa.
Ili je to mozda samo odraz naseg zivota. Nikad vremena.
Ove divne reportaze podsjetise me na Zuku Dzumhura i njegove putopise.
Pozdrav Emira
PS
Uz ono 'bivsa domovina':

Odakle si?
Iz Jugoslavije.
Zar postoji takva zemlja?
Ne, ali ja sam ipak došao odande

Thursday, 16 October, 2008  

Post a Comment

<< Home