SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, April 22, 2009

Djeca pjevaju Banjaluci

Poslije toliko godina provedenih van rodnog grada neke stvari se polako zaboravljaju ili im se pridaje manje paznje. Tako ni ja nisam imao namjeru da se oglasim povodom 22. aprila dana oslobodjenja Banjaluke ali me jedan email i nekoliko slika odvukose do racunara da nesto napisem. Sta mislim o ovoj proslavi ovih dana sam vec par puta pisao i ne bih da se ponavljam. Danas bi na napisem nesto uz ovih par slika sto su mi stigle iz Zagreba od prijatelja i kolege iz muzickih dana Mire Stefanca.

Tih godina (88.) vise nisam bio u tim muzickim vodama i nisam pratio dogadjanja na muzickoj sceni Banjaluke. Onako kroz maglu se sjecam festivala "Djeca pjevaju Banjaluci" a evo na slikama s festivala koje sam dobio, pored mnostva djece vidim i neke poznate 'face' banjalucke muzicke scene. Prepoznajem Bracu Skopljaka, pokojnog Nandija, Malca, Ciska a ima tu jos poznate raje samo im ne znam imena. Za neke nisam siguran da su to oni jer je proslo vec previse vremena da bih bio siguran da necu pogrijesiti.

U Banjaluci ponovo ima festivala, i onih djecijih, istina s nekim drugim klincima (opet Djoko), i onih drugih, koji sa Banjalukom i njenim mentalitetom nemaju ama bas nikakve veze ali odgovaraju onima na vlasti a i onima koji su 'sljegli' u grad. Taj mentalitet sve vise hvata korijenja sto i nije neko cudo ako se sjetimo ko je voljeni vodja i kakva su mu muzicka opredjeljenja (u to smo se i na ovim stranicama imali prilike uvjeriti).

Miri se zahvaljujem na slikama i na vracanje u neka vremena kada smo se ponosili sto smo bili gradjani grada koji je imao svoj poseban sarm. Nadam se da ce biti jos ovakvih prijatnih iznenadjenja jer znam da mnogi od vas kriju mnostvo slike iz tih lijepih vremena samo vam nedostaje malo hrabrosti da se ukljucite. A za muzicku kulisu sam izabrao pjesmu koja nema veze s Banjalukom ali ima sa djecom i vremenima u kojim smo zivjeli i u kojim zivimo.




Labels:

11 Comments:

Anonymous emira said...

Clanak i slike me podsjetise na jednu malu djevojcicu crne kose. Zvala se Dunja Simic. Imala divan glas i mislim da je poslije nastavila u tom pravcu. Sjecam se da je njena mama (i mama i tata radili u RC) pricala da zeli da postane operska pjevacica. prodjoh malo po internetu i nadjoh da je sad vec cuvena operska diva i da trenutno zivi i radi u Njemackoj. Mozda neko ima vise informacija?

Wednesday, 22 April, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Ja sam bila solista pjesme Tesko znanje, Svjetlana Bjelajac ( mala na slici u crvenoj hanjinici sa bijelom kragnom ) imam puno slika sa tog dogadjaja od snimanja na Kastelu do samog festivala u dvorani Borik, ovim putem Vam se obracam za pomoc kako i kome da ih posaljem :))))
P.S. Jos nas ima, jos smo tu :))))))))))

Monday, 17 August, 2009  
Blogger co said...

Svjetlana (ako sam dobro shvatio, ti si poslala komentar), slike i tekst mozes poslati na slijedecu email adresu: komljeno@yahoo.com.

Ja cu ih 'staviti u album' da ih i drugi mogu vidjeti.

Mozda se jos neko od ucesnika prepozna pa se javi.

Monday, 17 August, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Draga Svjetlana
Pisem ovo umjesto moje zene, jer kaze ime joj precesto na blogu pa joj
muka od toga. Ona pretpostavlja da si ti kci Mikija ( Mirka )Bjelajca
koji je radio u ZSP_u. Ako je to tocno molim te javi se ponovo na blog da nam to potvrdis.
Pozdrav Miro ( bubnjar sa slike )

Tuesday, 18 August, 2009  
Anonymous Anonymous said...

ja se duboko izvinjavam sto me nije dugo bilo i sto se nisam javila, slike cu poslati na mail a sto se tice potvrde da sam Mikijeva kcerka da jesam, ta sam. Ako vas zanima tata je ODLICNO kao mladic znate njega mladost u ocima a bogme i u tijelu :)))))))))))))

Saturday, 10 October, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Draga Svjetlana
Kako lijepo pises vidi se da jako volis svog tatu. Zelim Ti reci da je u ona teska vremena bio jedan od samo dva covjeka koji su tad imali lijepu rijec za mene. Igrom slucaja i drugi se preziva Bjelajac.
To se ne zaboravlja.
Tvoj tata je izmedju ostalog i sjajan plesac, pa vjerujem da ponekad i zapleses s njim.
Drago mi je da si se javila. Puno pozdravi tatu, zbog njega cu se potpisati punim prezimenom.
Nada Š. D. ( Štefanac )

Saturday, 10 October, 2009  
Anonymous Anonymous said...

... znate plesemo na pjesmu Samo jednom se ljubi- Ivo Robic i obozavam slagere koji su tad svirali :)))) ah, da vjerujte mi da tad placem od srece jer moj tata sad ima 73 godine i cijeli zivot zivim sa tim :(((( nekad nije lako ali mi je drago- upijam SVE PRICE iz onog vremena, kako on kaze zivotne finese i puno sam naucila i puno ucim. he he he a plesem super i mislim da sam tu na njega a lijepa na mamu hihihihihi prenijet cu mu pozdrave pa cu vam napisati njegov odgovor kako bi tata rekao:
Postovanje gospodjo Nado

Friday, 16 October, 2009  
Anonymous Anonymous said...

cao svjetlana

ja sam isto na slici.. nisam imala nikakav solo .. bila sam u horu.. bilo bi odlicno ako mi mozes poslati sve sto imas od snimanja i slike.. to sto ti se da :o) ostalo mi je to u divnom sjecanju. ja sam irena rakic, cerka od doke (kinga) ako ti to sta kaze.. bilo bi super da mi posaljes.. irena.neimarevic@gmail.com hvala puno!!!

Sunday, 09 May, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Da li neko moze da mi posalje koju sliku sa hora? Ja sam pjevala u tom horu, zajedno sa sestrom Sanja i Sanela Kobaslic. Ako neko ima slika sa hora, molim vas puno, puno da mi posaljete, jer bih voljela da imam tako nesto kao uspomenu... moj mail je: sanni-pusis@hotmail.com

Thursday, 14 July, 2011  
Blogger Lidija said...

Ima li neko jos slika sa festivala? Ja imam samo jednu dok sam pevala solo i to je jedina uspomena na taj festival...ili ako neko ima neki video...da mi posalje na lidya100@gmail.com
Hvala

Saturday, 15 September, 2012  
Blogger Unknown said...

Jaooo i ja sam tu pjevala.Tada Novakovic Tatjana, sada Vranjes.ima li slika jooos:)))

Sunday, 21 April, 2019  

Post a Comment

<< Home