SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, June 03, 2009

Listajuci blog

Zeljno ocekujuci priloge iz Saint Louis-a od Tebe G. i O.-og i Emire, a spremna da vec, na nevidjeno, Emiri udjelim packu, listam blog s namjerom upoznavanja sa blogerima. Potraja to, no nije mi zao potrosenog vremena. Da je kamera bila ukljucena i snimala samo grimase na mom licu brisuci stanke bilo bi dovoljno za prilog, a tek ton.... svasta bi se culo. I pas mater, i zadovoljan osmijeh, i snishodljivo hm, i uzvik iznenadjenja.... Miro jel ovo tvoja Nena?...jest, zalost kad procitam o nekoj smrti bez obzira znala ljude ili ne, radosno uzvikujuci bravo kad procitam o uspjesima mladih, a bogme i starih, isto to bravo za putopise, kulturu, sjecanja.... Kad ugledam one najmanje, kao npr. male brisbane-ce osmijeh mi se razvuce od uha do uha.
No krenucu nekim redom i prvo nesto reci o uvezenim stranicama.

1. Odbijen poziv na poslanicko preseljenje... do poda naklon gospodinu Malesevicu, moj i Mirin. Isto vazi i za gosp. Slobodana Vidovica koji je u par navrata spomenut na ovom blogu.

2. Banjalukan... Za svih ovih 17godina puno puta sam plakala zbog prijevara, zbog nemoci, zbog us.... familije, zbog, zbog... nikad zbog Banje Luke. Citajuci Banjalukana kao da sam bila pod visokim naponom, kad podje korzo na Vrbasu izdrzavam nekako, no kad se ukaza Nidzara suze provalise kao da je pukla brana. (Inace nisam placljiva osoba). Prilog 100% potpisujem.

3. Prilog o Seselju me prvo naljuti, onda sam se nasmijala kako se G i O dao upecati, ali sam na kraju bila zadovoljna kad procitah kometar gosp. Natase.

A sad o izvornim prilozima ili autorima priloga:

4. Putopisi, izleti... To mi je uvijek zanimljivo i kad je meni potpuno nepoznat kraj ili kad se radi o necemu poznatom, jer uvijek ima dopuna. Gosp. Natasa je prava majstorica.

5. Mario .... prilog o Branescima... pozeljeh biti tamo i to bas u miholjsko ljeto. Vidim ljubitelj vina i gljiva, pa sto rece Emira "gdje me nadje"... Kod nas je to oboje strasno skupo, neopravdano. Uz vino mora ici dobro drustvo, dobra klopa, dobra mjuza.... e onda je pitko. Kod mene se to svelo na casu nekog vrhunskog (zlatan plavac ili teran) uz nedeljni rucak. Kad je votka (viborova 3xd iskljucivo) u pitanju, mogu i sama, zapravo volim sama, ali mora biti noc, casa kristalna, nebrusena, malo lomljenog leda, kriska limuna, slusalice na usima i ne dirajte me.... Mario, reagiram samo zato sto je meni Ruza (uvijek izgovaram sa kratkim "u" kao mostarci ) bio najljepsi hotel, a Ugljen najdrazi BH arhitekt, a Ti ih razdvoji.

6. Grof..... Tele Zorava.... znala sam da dobro pricas, al' da tako dbro pises..!!!!!
Tvoje osvrte na arhitekturu i urbanizam gutam i s Mirom uvijek komentiram. Mozemo i mi nekompetentni, takav Ti je po'so. Molim Te nastavi.

7. Eko, Saima, Karmen, Amir, Emira, Canak, Caja (izgleda da je shvatio da daje bolji "slagvort" na ovom blogu nego na svom, pa odustao... uh sto sam se uzdadakala...). Ne nabrajam dalje, svi ste moji ,a nadam se i ja vasa. Ne mogu uostalom ni popamtiti sva imena odjednom, tek je prvo citanje.

8. Sjecanja... Moji australci... malo vise moji, e tu sam se ugnjezdila i toplo mi. Pusa Andreju, Melanie i Stephanie.

9. Komentari.... Po meni su slag na tortu. Ponekad se navijacki postavljam, kao npr. Natasa versus Baja. Madin komentar na Koncert kod Pere, 21.11.'06. 100 % potpisujem.

10. G. i O. stalno zvoca, a to daje poseban sarm ovom blogu. Imam utisak da bi nas ponekad najradije istukao, onako ocinski, kao zlocestu djecu. Bez sale, Co radis zbilja izvanredan posao. Zavidim Ti na ustranosti i zahvaljujem na trudu. Ipak Te moram malo špotati. Tu i tamo nam prigovaras sto vise ne pisemo o znas cemu. Kao bojimo se da cemo nekog povrijediti. Ma nema te rijeci, tog djela kojim bih ja njih mogla povrijediti onako kako su oni povrijedili mene, moga muza, moju djecu, moju mamu, moga tatu, obitelj postovanog gospodina Sandalj Vukasina, neke koji su ostali i sve vas. Ne zaboravljam i ne oprastam, a oni neka se i dalje raspituju kakve su mi namjere. Dolje postoji Vrbas, Kastel, sestra, gosp. Vera Djukic, par skolskih prijatelja, naglasavam par... ,jedna prijateljica... to nije B.L.

Banja Luka ste vi, vasi zivoti, rodjena, umiranja, obljetnice, izleti, tragedije, diplome, vjencanja. Vi me zanimate i ako vas vecinu ne poznajem, veselim se vasim uspjesima, zalostim se kad su vijesti lose.

I da zavrsim; da prilozi, da komentari, ali meni ponekad i samo jedna davno zaboravljena rijec, kao npr. streka (cini mi se da ju je upotijebila Marijeva supruga) ucini da mi bude toplo oko srca. Spomenuse Peru (jedva skuzih tko je Pero) i ja se sjetih kako smo prolazeci pored Petrova spomenika pitali: "Petre ko je budala?", a on bi onako ozbiljan upirao prstom u nas.

Jos jedno pitanje za blogericu Nenu Kekerovic: Je li Boba koju si spomenula u svom davnom prilogu (28.11.'07), ona ista Boba, niska, crna, poslije zivjela na Starcevici i imala puno djece? Molim Te javi se na blog.

Napokon kraj. Sad kad sam vas malo bolje upoznala, jos vise vas volim.

Nada Š. D.

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

+Evo me u Sibeniku kod Vicine rodbine koji imaju kompjuter.Pregledala sam blog na brzinu jer je gore u seli gradiliste pa zurimo.Drago mi je da je ovi Nadin prilog, jer danima pokusavam doci do njenog broja tel.Sin nam je dao neki mobitel na engleskom pa ja umjesto da sacuvam broj ja sam ga izbrisala. Molim Nadu da mi se javi jer sam zvala infgormacije ZG ali pravi broj nisam dobila.Puno pozdrava Saima

Tuesday, 02 June, 2009  
Anonymous Grof said...

Draga Nado,
…cesto napisem poznaniku, prijatelju, eto kad´ primijeti da i ja napisem nesto, pricu iz raskosnog vremena a na pocetcima Moderne, kako je Tin Ujevic zapisao a kasnije govorio o susretu gdje ga je u Mesnickoj ulici u Zagrebu sreo Bosanac-katolik skinuo sesir i kategoricki izjavio,
“ Od svih mladih pjesnika i novatora, u koje mozemo ubrojati i Matosa, Catic je jedini pravi pjesnik i pjesnicki talenat. Jer, on jedini...”
Kasnije je sam Matos na pricu Tina Ujevica govorio,
“Mi smo svi ljudi izuceni, istancanih nerava, s mnogo trazenja, nategnutosti.Catic je iskren, zivotan, prirodan. To za nj nisu lutke, to je osjecaj. On je od mnogih nas blizi zemlji, tradiciji, ukusu nasih sredina. On je covjek od zemlje i krvi, a mnogi su ovi mladici spiritualna bica...”
Vjeruj mi da si daleko bliza nama nego moje opservacije uz koristenje obilne literature uz sloj namjerne arogancije, cesto, kako mnogi primjetise i dozom malicioznosti...ne pravdam se, valjda neko kome su pohabali i potabali proslost ima pravo na to...i kao sto jednom prof. Najdhard rece,
-ja imam svoj put i nadu. Ja drugacije ne umijem...
...a tvoje...casa kristalna, nebrusena, malo lomljenog leda, kriska limuna, slusalice na usima i ne dirajte me....je neljudima mora i bila je previse...jer umjetnost je uz malu nafaku biti sretan...cuvaj Miru...
Grof

Wednesday, 03 June, 2009  
Blogger deniimia said...

za Nadu,
da, pitali ste me jeli to Boba sa starcevice, jeste to jeona mala crna sitna zenica imala je muza Fikreta Eminovica,profesora, a ona je zavrsila tehnologiju, i imali su 4 djece Azra,Vernesa Sead i Jasenka najstarija se udala iima djete zivjeli su neko malo mjesto kraj Sakramenta Kalifornija, nazalost obadvoje su brzo jedno za drugim u Americi umrli ako vas nesto vise interesuje mogu vam napisati pozddrav Nena

Thursday, 04 June, 2009  
Anonymous Nada said...

Dragi Grofe.

Komentar...opet jedan biser. Kazes . arogancija, malicioznost, ma daj molim Te, to su puder, svila...
Rado bih vidjela Tvoje slike na blogu, ali ne smijem vise nista traziti, stalno dobijam kosarice.
Sta Ti je sad preokupacija projektiranje ili slikanje?
Do ponovnog susreta na blogu....pozdrav Nada Š.D.
I Miro pozdravlja.

Friday, 05 June, 2009  
Anonymous Nada said...

Draga Nevenka
Prvo me ispricajte zbog onog "Ti". Kao supruga Mire Stefanca dadoh si tu slobodu,
jer u nasoj kuci ste cesto spominjani, uvijek u vezi s necim vedrim, pa Vam se zato
obratih kao staroj znanici. Ovu priliku koristim i da Vam izrazim, mada s velikim
zakasnjenjem, sucut povodom smrti Vaseg brata Bore.
Nazalost, potvrdili ste moju sumnju da se radi o Bobi koju sam ja upoznala ' 64.u
Podbiscu ( Crna Gora ), a poslije cesto susretala u M. Pijade i ponekad na Starcevici,
obje smo zivjele u grozdovima. Hvala na informacijama i javite se.

Pozdrav - Nada Š. D

Friday, 05 June, 2009  
Blogger deniimia said...

Za Nadu,
drago mi je da smo se cule, zao mi je sto su tuzne teme, ali bas su mi se ove sedmice cudne stvari dogodile, toliko mi je trebao mel Niskane kad se ona meni javi poslije razgovora sa tobom, A za prvi maj sam bila sa prijateljicama na rucku u Jezeru i pridjem stolu za kojem je sjedilo drustvo jer mi se ucinilo da sjedi Miro tvoj toliko je covjek licio da sam se poslije sama sebi smijala Pa Miro je takav bio prije l8 godina. Voljela bi da znam nesto vise o vama pa ako vam nebude tesko pisite na moj mel nenakekera@gmail.com a dosta toga lijepog svakako sam cula od Vere Vukovic vase skoleske drugarice,a moje dobre prijateljice - sestre moze se rec puno pozdrava vama oboma Nena

Sunday, 07 June, 2009  

Post a Comment

<< Home