SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, June 06, 2009

Orlic je poletjeo

Uvijek se obradujem lijepim vijestima a posebno ako se radi o podmlatku kao sto je to ovaj put slucaj. Naime, moj bivsi radni kolega (iako se u to vrijeme nismo druzili) Aljosa Mujagic mi javlja sretnu vijest da je postao dido, uz jos nekoliko rijeci. Ali da ne ponavljam, evo Aljosinog emaila:

Postovani Milane.

Rado posjecujem Tvoj blog i u sali kazem kako su se nasi banjalucani promjenili a ja ostao “isti”. Dobro je sto covjek gledajuci se u ogledalu ne vidi promjene ali slike nasih sugradjana sa susreta u St. Luisu, pokazuju kako smo se promjenuli, sto vidim gledajuci svoje skolske kolege i one sa kojima sam pikao loptu na Barama kod skole Filip Macura.

Izmedju ostalog moram da se pohvalim postao sam dido, deda ili slicno.

Moja kcerka Amra i njen suprug Volker dobili su sina koji je rodjen u Berlinu, Njemacka, koncem Aprila. Dobio je ime Adelar sto u prvodu znaci orao, plemenit, dostojanstven te i ratnik. Za sada orlic, kako ga ja zovem, jede, spava i pravi nered. Minka, moja supruga, je u Berlinu i igra se sa unukom dok ja uzivam u slikama koje mi salju. Saljem Ti sliku moje kcerke i unuka pa ako se nadje mjesta za kratku crticu na blogu, mozda ce podsjetiti moje poznanike i pokazati kako vrijeme prolazi.

Zahvaljujem se na pricama i pismima koje objavljujes a koje mi donesu dosta sjecanja i pomalo tuge kada vidim gdje nas je oluja donijela. Puno pozdrava Tebi i supruzi kao i ostalim blogerima koji Ti salju priloge.

Pozdrav,

Aljosa Mujagic

Aljosi, njegovoj supruzi Minki, te kcerki Amri i zetu Volker-u saljem najiskrenije cestitke povodom ovog sretnog dogadjaja sa zeljom da ovakvih lijepih vijesti bude jos i da nam i ubuduce stizu ‘izvjestaji’ jer to je za vecinu jedini nacin da saznamo kuda nas zivoti vode. A evo ovdje mozete naci jos dvije fotografije stigle iz Njemacke.

Labels:

2 Comments:

Anonymous emira said...

Iskrene cestitke Amri i njenom Volkeru, a bogami i didi i majki
(vjrovatnije omi).
Savjet: Sto prije nabaviti Skype da se sto manje propusti i da se nekako te daljine smanje.
A evo vec sam mu i curu nasla..ha..ha .Vidjecete uskoro princezicu.

Saturday, 06 June, 2009  
Blogger Dubravka said...

Pridruzujem se cestitkama, Aljosu poznajem, ostale ne poznajem, cestitke su za cijelu familiju.
Svi mi znamo taj divni osjecaj kad u tvojoj blizini novo bice ugleda svijet. Sjecam se dobro jednog stiha djecijeg pjesnika : "nema ljepsih zastava od pelena dok se suse"
Naravno sad nemamo ni pelene ni strik u upotrebi,ali imamo blogove da vijest moze ici sirom svijeta, i mozemo slobodno reci da nema ljepsih priloga u blogu od ovih sa vijestima o novorodjenoj djeci.
puno pozdrava od dubravke k.

Tuesday, 09 June, 2009  

Post a Comment

<< Home