SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, March 21, 2011

Proljece



Jučer je kalendarski počelo proljeće,ali ja ga još neosjećam. Ne osjećam ga u smislu "proljeće je a u meni nemir od sreće bi zagrlio svemir".

Iako su se stidljivo pojavili prvi vjesnici proljeća: visibabe, ljubićice, mace, šafrani i sl, na drveću i grmovima tek izbijaju prvi listići i pupoljci.
Još je vrlo hladno jer puše sjeverac i nemam želju da šetam. Izlazim iz kuće samo kad moram u kupovinu. Zubato Sunce ne mami me u prirodu.

Ne osjećam polet i radost. Zlobnici će reći da je to znak starenja, ali ja mislim kad malo ugrije, da će krv malo brže poteći žilama, i ja ću šetati Maksimirom i uživati kao prije.

Proljetni pozdrav uz malo slićica cvijeća!

Niskana

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Obzirom da nema nigdje komentara ćini mi se da još uvujek traje "zimski san"
Enisa i Niskana

Sunday, 27 March, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Jutros sam isla na posao, cekala autobus.
Jutro hladno -6 C, osjecaj od -10 C ako se uzme vjetar u obzir.
Preko ceste, na vrhu drveta jedan mali cardinal pjeva. Divna pjesma. Zove svoje dragu. Uredio se, obukao creveno odijelo.Sunce visoko, dan jasan, vedro je.
Sve skupa daje nam nadu."Espoir"kaze moja komsinica od 96 godina.
Sva ziva bica na ovoj planeti trebaju toplinu,kako onu sto se uzima od sunca, mjeri kalorijama , tako i onu drugu koju dajemo, uzimamo i dijelimo.
biologija i psihologija.
ovdje je link za lijepu sliku cardinala
/Users/dubravkakusmic/Desktop/400px-Cardinalis_cardinalis_-Cleveland,_Ohio,_USA_-male-8.jpg
pozdrav svima od dubravke

Monday, 28 March, 2011  
Anonymous Jutros mi je ruza procvjetala said...

Ovde mi nekako ljepse mjesto za cestitku.
Saimi i Vici cestitam dolazak unuceta, a njima sretan prelazak iz mladjih seniora u nesto starije seniore.
Made

Monday, 04 April, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Kako lijepo ovo proljece i rodjenje jednog novog malog bica,i ovaj Niskanin prilog i javljanje Dubravke, cini ovaj dan mene sretnom
Dragi Made, dosla ti je sestra u Kadirin frizeraj.Tog naseg susreta i emocija.Neda se opisati.Dugo se nismo vidjele.A tek evociranje uspomena iz naseg djetinjstva i mladosti
Uvijek nasmijesena i puna pozitivne energije.Svako o svojoj ulici ili kvarto misli najljepse ali nasa ulica je bila nesto posebno.

Pozdrav Saima

Monday, 04 April, 2011  
Anonymous Nada Š. D. said...

Draga Saima
Ti zapocela kod Milana, ja cu zavrsiti kod Niskane:
Slavuj pesmom
ljulja lug.
Ja ga slisam,
i moj drug.

Tuesday, 05 April, 2011  

Post a Comment

<< Home