SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, February 09, 2012

rente

Dragi Co,
od srca sretno.
Dida Danu na celo, Neru oko pasa djecu, dodaj...lako je. Dva forverc, pa ´op, jedan zurik.
...ja sam se uvjek cudio, djecu uce Bacha a sargije nema.
Veliki Austrijski pisac boem Sauter, covjek koji je vijek proveo po beckim kafanama
napisa na spomeniku:
"mnogo osjecao, nista stekao, zivio radosno i umro,
s lakocom i bez napora."
a moji Zemljaci pjevaju, ...
"kolika je da je, neka dugo traje."
Da sam ti napisao bilo sta drugo, ono onako kako inace uviscena sikarija misli
ovakom prilokom a ja to znam, vjeruj mi nebi bilo iz duse...

Grof

(fotografije su lijepe. Ja debelih kolegica kolje ti ne jebem.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home