SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, March 30, 2012

In memoriam - Srebot Zdravko


Vec duze vremena nisam imao volje da pisem suprotno mojim planovima da cu sada kada sam u penziji imati vise vremena da se posvetim blogu, da ga ucinim interesantijim, aktualnijim… Iako sam pokusavao da sjednem za kompjuter, nije islo. Mnogo losih vijesti se nakupilo zadnjih mjeseci pa mi pisanje nije polazilo za rukom. Valjda je to uvijek tako kada covjek pomisli da je konacno postigao nekakav cilj u zivotu: iza coska uvijek ceka nesto sto nismo mogli predvidjeti, nesto sto nam ne dozvoljava da u potpunosti uzivamo u zivotu, bar onda kada pomislimo da to mozemo.

Umro je moj najbolji prijatelj, jedan od rijetkih cije sam prijateljstvo osjecao pri nasem svakom susretu, razgovoru preko telefona, Skype-a... Zivot nas je bacio na dvije strane zemaljske kugle pa se zadnjih godina nismo vidjali cesto ali ono malo vremena sto smo proveli zajedno zauvijek ce mi ostati u sjecanju. Svaki nas odlazak u stari kraj je ili pocinjao ili se zavrsavao u Ljubljani, kod Srebota, jer drugacije nije moglo biti. Pored familije, Marina i Zdravko Srebot su bile jedine osobe koje smo morali vidjeti bez obzira kako smo nas put planirali.

A evo danas stize najtuznija vijest. Srebi nas je prosle noci napustio zauvijek, tiho, onako kako je zivio cijeli svoj zivot.

Iako sam znao da su prognoze jako lose nikako se nisam mogao pomiriti s cinjenicom da su sanse minimalne. Covjek se uvijek nada da se ono najgore nece desiti i da ce se desiti cudo. Za Novu godinu, kada sam ih na kratko posjetio, cinilo mi se da situacija nije tako bezizlazna kako su doktori rekli. Kum nije izgledao tako lose, iako je opaka bolest vec tada uzela maha. Ostali smo do kasno gledajuci TV, plesuci, razgovarajuci. Nisam vjerovao da ce to biti nas zadnji susret. Nadao sam se da cemo se opet vidjeti i da cemo se opet zajedno zaputiti na put, autom, s kumom za upravljacem, kako smo to redovito cinili prilikom nasih posjeta. Nazalost, moja nadanja su bila uzaludna.

Tesko mi je u ovim trenucima naci prave rijeci, jer sve sto bih napisao ne moze iskazati kako se osjecam. Znam da ni mnogima koji su imali srecu da Srebija upoznaju, onima koji s kojima je provodio vrijeme na poslu, fakultetu, njegovim komsijama, prijateljima i poznanicima u ovim trenucima nije lako. Svi mi znamo sta smo izgubili: jednog pravog prijatelja, iskrenog, postenog, koji se ne radja cesto.

Marini, Andrei i Kresi, bratu Darku i mnogobrojnoj rodbini upucujem iskreno saucesce u ime moje familije i mene licno, uz zaljenje sto nas je sudbina rastavila pa nismo u mogucnosti da njihovu bol zajedno podijelimo.
A mome kumu zelim da na onom svijetu, ako ga ima, ostane isti kakav je bio cijeli svoj zivot. Njegovi najmiliji mogu biti ponosni na sve ono sto je u svom ovozemaljskom zivotu ucinio, za njih a i za mnoge koji su imali cast da ga upoznaju.

Neka mu je vjecna slava ihvala.

Labels:

16 Comments:

Anonymous Dzindici said...

Najmanje deset puta sam pocela da pisem i svaki put sam obrisla sve sto sam napisala.
Mozda je najbolje kratko -
Iskreno saucesce Marini, djeci i cjeloj familiji a takodje i vama Komljenovicima i svim drugim Srebinim prijateljima.
Emira i Sasa

Friday, 30 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Najiskrenije saucesce Marini, djeci i ostaloj familiji za nedoknadivi gubitak. Nama koji smo ga poznavali i druzili se s njim ostaje velika praznina ali i divna sjecanja na jednog izuzetnog Covjeka.
Emina i Ekrem Kusmic

Friday, 30 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Pridruzujem se izrazima saucesca Marini i djeci. Zdravka se sjecam iz nasih brucoskih dana na ETF-u kao odmjerenu i elegantnu osobu. Zao mi je da se nismo sretali kasnije u nasim profesionalnim zivotima.

Miljko

Friday, 30 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Obtelji i svim ostalima koji su ga voljeli upucujemo iskrenu sucut.

Nada i Miro Stefanac

Friday, 30 March, 2012  
Anonymous dubravka said...

Nase iskreno suacesce familiji i prijateljima. Preko skole, fakulteta i igranki u nasem malom gradu, cesto smo bili u blizini jedni drugima. Ne toliko bliski ali dovoljno da se sad, nakon mnogih godina osjecamo kao stari znanci.
Dubravka i Zlatko

Friday, 30 March, 2012  
Anonymous Izet said...

10 je navecer. Jasna na telefonu sa Neromm, mislim razgovaraju o nasem sutrasnjem susretu a ono.... Kompjuer mi je tu a nezanam sta da napisem. Zar se ipak to desilo. Dobijali smo vijesti povremeno, poslije Co-ove posjete tamo bilo je tracka nade da ce se izvucu. A onda se pitamo: Zasto se to desava dobrim ljudima kakav je Srebi bio...i nikada necemo na to dobiti odgovor. Draga Marina iskreno saucesce tebi, djeci i ostaloj familiji. Draga Nero i Co, znamo sta su za vas znacili Sreboti i koliko ste ih samo puta spomenuli. Sa odlaskom prijatelja odlazi i dio nas i zato se sa vama duboko suosjecamo. Srebi pocivaj nam u miru. Jasna i Izet

Friday, 30 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce obitelji i prijateljima.
Sejo i Amila Visic

Saturday, 31 March, 2012  
Anonymous Made said...

Iskreno saucesce dragoj Marini, djeci i ostaloj porodici. Pocivaj u miru komsija.

Made sa porodicom

Saturday, 31 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Draga Marina! Tebi,Andrei i Kresi nase naiskrenije saucesce.Srebi ce jos dugo zivjeti u nasim srcima i svih onih koji su ga poznavali.

Aida i Ferid

Saturday, 31 March, 2012  
Anonymous spectator said...

"Pravi prijatelj je kao drugo Ja"(Ciceron)
"Prijatelj je polovina duse"(Enius)
"Prijateljstva treba da su besmrtna,a neprijateljstva smrtna"(Livius)

Povodom smrti gospodina Zdravka njegovoj familiji izrazavam svoje saucesce.

Takodjer, izrazavam svoje saucesce gospodinu Komljenovicu i njegovoj familiji jer su smrcu gospodina Zdravka izgubili velikoga prijatelja.

spectator

Saturday, 31 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

PRIDRUŽUJEM SE IZRAZIMA SAUĆEŠĆA PORODICI,KAO I KOMLJENOVIĆIMA.ENISA BAHTIJAREVIĆ

Saturday, 31 March, 2012  
Anonymous Sega said...

Marini i djeci, familiji i prijateljima iskreno saucesce.

Sega i Brana

Sunday, 01 April, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Moj sin se prije petnaestak dana vratio iz Rusije za stalno.Bilo je pokusaja trazenja posla ovde, ali bez rezultata.Onda prije cetiri dana stize poziv od stare americke firme za posao u Jerevanu (Armenija) vrlo povoljan na tri mjeseca.Polazak je sutra.Sutra je i Thomasov Rodjendan.Dva dana smo imali prijatelje i lijepe posjete.Nisam ukljucivala kompjuter do ovog trenutka.Moja greska cesto nesto vazno propustim. I onda SOK.Ne mogu da dodjem sebi.
Ne spadam u ove gore koji su ga dugo i dobro poznavali.
Vas dolazak u Sibenik i vasa posjeta su ostali nezaboravni.Pozvala sam moje komsije Slovence da upoznaju "bosanske "Slovence.
To je bio jedan od nezaboravnih trenutaka, sa atmosferom, diskusijama, radosti i mojim ponosom, sa mojim Bosancima.Svugdje ima predrasuda ali one se ruse sa ljudima medju kojima je bio i GOSPODIN Srebrot i Marina.
Ona je u meilu napisala kad su ponovo dolazili u Sibenik da bi on upitao"Hocemo li svratiti u Rakovo selo"Ali uvijek su dolazili kratko i nisu prethodno provjeravali gdje smo.
Onda bi se Vice i ja nadali da ce kad "Smire" sve svoje brige u Sloveniji dolaziti cesce pa cemo se druziti.
Takvi su oboje, i slicni Milanu i Neri.
Ali zivot cesto ne prati nase nade i nase zelje, vec sev prekine u trenutku.
Ostaje samo zelja da se da snage onima koji ostaju.
Iskreno saucesce porodici i svima koji su ga poznavali bolje od nas.Saima i Vice

Sunday, 01 April, 2012  
Anonymous Aljosa Mujagic said...

Radeci sa Marinom u Novakovicima cjenio sam je kao dobrog inzinjera a djelom i covjeka. Iskreno saucestvujem u njenom bolu isticuci da ce njen suprug biti ziv sve dok je daha u njoj i da ce sjecanje na sve lijepe i teske trenutke provedene sa suprugom pomoci da prevlada bol i nastavi sa zivotom u kojemu su rastanci neminovni.
Aljosa Mujagic

Sunday, 01 April, 2012  
Anonymous Marina Srebot said...

Dragi prijatelji,
za sve te tople rijeci sto reci nego veliko HVALA.
U imenu cijele obitelji, Marina

Monday, 02 April, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Bio sam dvije nedelje otsutan zbog putovanja u Hrvatsku i nisam imao vremena za Internet.Po povratku me potreslo saznanje da nas je napustio prijatelj koga sam poznavao dugo kao mirnog, pristojnog i dragog covjeka.
Porodici i svim prijateljima naseg druga Srebija najiskrenije saucesce!
Sejo Bahtijarevic

Tuesday, 17 April, 2012  

Post a Comment

<< Home