SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, March 12, 2012

Grofe, sretan rodjendan!!!

Grof se dugo nije javljao, kad danas stize kratak email i muzicka podloga. Evo o cemu se radi:

El emigrante

Danas mi je, evo 63.
A nisam siguran... ono, kada je trebalo,
da li sam izabrao pravi put ili zabasah...
Grof


Ja bih samo da dodam, stizes me grofe al' me neces stici.

Sretno, i ne zamjeri!

Enisin poklon grofu za rodjendan

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Svako ima svoju nafaku.
U zdravlje !
Nada i Miro

Monday, 12 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Sretan rodjendan!
Sejo B.

Tuesday, 13 March, 2012  
Anonymous Emira said...

Sretan rodjendan Grofe. 63 su najbolje godine.. uzivaj u svom putu, nije vazno jesi li zalutao ili ga izabrao , tvoj je i jedini moguc.

Tuesday, 13 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Sretan rodjendan Grofe!
Iako ne znam tko je GROF,ali mu zelim sve najbolje u zivotu povodom njegovog 63-eg rodjendana iz slijedecih razloga:
1.Jer je vjerojatno plemenita osoba ,to bi moj dido rekao on je MERHAMETLI INSAN;
2.Presao je -kao i ja- sestu deceniju;
3.Jer nosi pseudonim -NASLOV GROFA Monte Krista,moga omiljenog junaka (Edmonda Dantesa) (Ovih dana sam sanjao Kino"Vrbas"u kome sam 1956.god.prvi put gledao franc.film "Grof Monte Cristo"(Le Comte de Monte Cristo),u kome je glavnu ulogu igrao moj omiljeni glumac Zan Mare(Jean Marais).Kasnije sam taj film gledao jos 14 puta u istom kinu,jer sam to kino najvise volio od svih kina u gradu zbog toga sto su u njemu prikazivani cesto najpoznatiji avanturisticki filmovi,a narocito filmovi o gusarima koje sam ja --od avanturistic.filmova--narocito volio...."NEMA NISTA TEZE NEGO SJECATI SE SRECNIH DANA U NESRECI"(Ovaj stih velikog Dantea--iz njegovog "Pakla"-- cesto mi je recitovao moj veliki i plemeniti komsija prof.Ante Cosic i na italijanskom kad god smo se sreli na pocetku rata(1992.god.)...
uz pozdrav
spectator
PS:Poznati etimolog prof.dr P.Skok o rijeci grof napisao je:"g r o f(m)(hrv-kajk.,opcenito na zapadu od 16.v.,Belostenec,Jambresic,narodna pjesma)...lat.comes...Od madzarskog feudalnog naziva g r o f<njem.G r a f neizvjesnog germanskog postanja,a znacenja"p o g l a v a r,s u d i j a"...

Tuesday, 13 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Pridružujem se rođendanskim čestitkama.Ena fon Bach

Wednesday, 14 March, 2012  
Anonymous Grof said...

Dragim prijateljima, veliko hvala.

Grof

Wednesday, 14 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Grofe

Rodjena sam prije tebe 3 god i 13 dana, a zakasnjenje cestitke je 13 dana.Bila sam u elektronskoj blokadi u Sibeniku i BL pa ti zato sad iz Sarajeva zelim,
SRECNOOOOO i BERICETNO u svim godinama tvog zivota koje dolaze.
Pozdrav Saima

Monday, 19 March, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Zakacila sam se ovdje malo neprimjereno, ali ima logike ako je post slavljenicki. Bas sam se pitala sta se dogadja kad od Bajrama do 8. Marta ne bi ni Bozica, ni Nove godine, a ni sesta godisnjica vise, izgleda, ne bi interesantna, ni uredniku. Mozda za to sto bi bilo malo slika za okacit, a i sve same babe. Ispricavam se onoj mladoj, dobro pise, ali prerijetko, pa zaboravim na nju. Mozda jednog dana kad Coa prestane dozivljavati kao ciku, ozbljnije uzme tastaturu u ruke.
Zasto ovo pisem ? Ma evo i meni tri godine kako se uselih ovamo, a sve zbog onog bicikla Danilukovice.
Tri godine se ja s vama..., a da prostite, i vi sa mnom...
Je li vrijedilo ? Ma jest. Ako nista, a ono za to sto jos jednom prodjoh onih trsto metara u crvenoj uskoj suknji, nosom parajuci nebo. Prodjoh onako kako to vise nikad necu.
" Goni se u vraziju mater i ti i tvoj bicikl."

Vasa ...( odaberite sami jedan od mojih brojnih nick_ova ).

Saturday, 24 March, 2012  

Post a Comment

<< Home