SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, April 20, 2012

In memoriam - Zlatko Valentic


Tuzne vijest stizu jedna za drugom. Danas mi se javi Mirjana Stancic sa vijescu da je u Banjaluci umro Zlatko Valentic:

Dragi Co,

danas sam dobila zalosnu vijest iz Banjaluke.

Preminuo je jos jedan jos jedan banjalucki umjetnik, slikar Zlatko Valentic.

Mnogi posjetioci bloga poznaju Zlatka Valentica iz Prostorne tehnike iz Cajaveca.

Komemoracija i sahrana ce se odrzati u subotu, 21. 4. 2012.

Pozdrav iz prohladne i kisne Slovenije.

Mirjana Djarmati Stancic.

Zlaju znam jos iz rane mladosti. Odrasli smo u komsiluku, druzili se, studirali na Tehnickom fakultetu. Pored toga sto je bio cijenjen slikar, Zlaja je bio poznat i kao i jedan od prvih karatista naseg grada. Odlaskom iz Banjaluke nase druzenje se prekinulo i o njemu sam saznavao iz javljanja zajednickih prijatelja i poznanika.

Zlajinoj familiji, rodbini i prijateljima upucujem moje iskreno saucesce.

Co

Labels:

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zlatka zznam godinama.Prolazio je mojom ulicom u Čajavec,a kako sam saznala da lijepo slika ne sjećam se.Kada se udavala moja prijateljica Sinajka,otišle smo kod njega da izabere sliku kao poklon od mene.Naravno da je dalmatinki za oko zapela jedna maslina.Ta slika godinama krasi njen dnevni boravak.Žao mi je Zlatka,rasipa se srednja generacija,ali iza njega ostaju njegova porodica i slike i naša sjećanja.Iskreno saućešće.Niskana

Saturday, 21 April, 2012  
Anonymous Emira said...

Tuzne vijesti nazalost prestizu jedna drugu.
Iskreno saucesce Zlajinoj familiji i prijateljima.
Zlajine slike i uspomene na tihog i mirnog drugara ostace da zive.
Posljednje 'zdravo' Zlaji
Dzindici

Saturday, 21 April, 2012  
Anonymous Made said...

Zlatkovoj porodici i prijateljima upucuje iskreno saucesce.

Ramadan Plicanic

Sunday, 22 April, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Obitelji, rodbini i prijateljima Zlatkovim saljemo izraze iskreneg suosjecanja.
Nada i Miro Stefanac

Sunday, 22 April, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Upoznao sam Zlatka kada sam radio u Profesionali .Bio je --po mojoj ocjeni--i kao covjek i kao umjetnik ZLATAN.Zato sam mu ja jednom rekao da je osoba koja mu je dala ime bila veliki profet(prorok),jer je on to ime zaslucio i svojim ponasenjem i svojim divnim lirskim slikarstvom.Jednom mi je legendarni Lojzo,veliki likovni pedagog,moj nastavnik i veliki slikar,rekao:"U Zlatkovom slikarstvu dominiraju lirski tonovi."A lirika u svakoj umjetnosti-a narocito u slikarstvu--daje umjetnosti uvijek svjezinu i magicnost.A Zlatko kao covjek bio je veoma komunikativan ,iskren i druzeljubiv.Nikada necu zaboraviti jednu islozbu njegovih slika,na koju me je on pozvao.
Tuga je jos veca i praznina neizjerna--kada u isto vrijeme umre i dobar covjek i umjetnik lirik.
Zlatkovoj porodici,rodbini i prijateljima izrazavam svoje iskreno saucesce.
Dragi Zlatko,neka ti lahka banjalucka zemlja

Ibrahim Tabakovic

Sunday, 22 April, 2012  
Anonymous Cadjo said...

Zlajinoj familiji, rodbini i prijateljima upucujemo iskreno saucesce.
Cadjo i Zlata.

Tuesday, 24 April, 2012  

Post a Comment

<< Home