SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, October 17, 2012

In memoriam - Fadil Basic

 
Tuzne vijesti kao da stizu jedna drugu:

Zdravo Co.
 
Jutros primih jos jednu jako tuznu vijest. Sinoc je nakon kratke ali teske bolesti umro nas prijatelj Fadil Basic, muz nase drugarice Zeze-Azemire.
 
Sokirana sam vijescu, iako sam znala da je tesko bolestan. Nada uvjek postoji  pa sam se i ja nadala da ce Fadili pobjediti tesku bolest.
 
Fadil je bio divan muz, njezan otac i dido i divan prijatelj uvjek spreman za razgovor, pomoc, smijeh. Prije samo dvije sedmice njegov glas je zvucao kao da ide nabolje i bio je pun nade.
 
Vjerovatno ce se mnogi sjetiti da je Fadil bio aktivni bokser u 'Slaviji' da je osvajao medalje u teskoj kategoriji.
 
Ne mogu vise...
 
Pozdrav - Emira
 
Mene je vijest jos vise iznenadila jer nisam znao da je Fadil Bolestan. Mojoj skolskoj kolegici Azemiri, familiji i prijateljima izrazavam moje iskreno saucesce.
 
Co

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Poznavao sam ga povrsno ali sam znao da je divan, skroman, nenametljiv, blag covjek, prava dobricina.
Najiskrenije saucesce familiji i prijateljima.

Sejo

Wednesday, 17 October, 2012  
Anonymous Anonymous said...

Iskreno saucesce omiljenoj kolegici iz naseg razreda i svim clanovima njene porodice. Nisam licno poznavala supruga, ali sam cula o njemu samo lijepe rijeci.
Saima

Thursday, 18 October, 2012  

Post a Comment

<< Home