SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, November 27, 2012

Komentar na prilog "Cajecani"

Kratak prilog o bivsim Cajevcanima (sumnjam da iko od osoba sa slika jos uvijek radi u onom sto je od ove fabrike ostalo) je potakao Dubravku da se javi. Nisam znao da ju je njen posao odveo u ovu najmnogoljudniju drzavu svijeta koja je za vecinu jos uvijek nedostupna pa mi je posebno drago sto nas je obradovala sa ovim kratkim tekstom  ispod i slikama:



Zdravo Co,
 
gledajuci ovaj prilog o Cajevcanima odlucila sam da posaljem par mojih slika iz Kine, gdje sam bila prosle godine. 
Problem je sto ne znam kako se slike ubacuju u komentar. To cu ostaviti tebi, ako nemas nista protiv.
 
Bila je to kratka posjeta dobavljacima. Generalni utisak, Kinezi grabe velikim koracima naprijed. Jako su svjesni velicine i snage njihove zemlje. Ne pada im napamet da usavrsavaju engleski jezik. Znaju da stize vrijeme kad ce stranci morati govoriti njihov jezik. Nazalost nisam stigla da naucim dovoljno o istoriji i tradiciji. Procitala sam pazljivo jednu malu knjigu o "The art of war", filozofija Taoizma napisana prije vise od hiljadu godina, prevedena na engleski nedavno. Odlicna knjiga, bilo bi mnogo bolje kad bi se znao jezik i citao original. Razne misli o konfliktu medju ljudima, medju drzavama armijama ....
 
Zanimljiva misao koju sam podvukla:"Thus the wise win before they fight, while the ignorant fight to win". Jednostavno receno, pametan pobjedjuje bez bitke, a neuki se tuku da pobijede.
 
Ima jos puno toga da se uci ko je spreman za ucenje. Svijet je veliko selo, ali jos uvijek veliko, gotovo nepregledno. I mi smo samo jedna mala cestica u svemiru.
 
Pozdrav svima od Dubravke
 
 
 
 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home