SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, June 13, 2017

Naših pedeset


Mislim da je ova naša slika već bila na ovom blogu ali sad se ne sjećam kojim povodom, odnosno kojom godišnjicom.
Odlučila sam da je ponovo postavim povodom organizacije i obilježavanja 50-te godišnjice od naše mature koja je održana 03.06 ove godine.

Vratila sam se iz Banja Luke u kojoj sam se zatekla tog datuma.
Imala san mnogo posla oko sredjivanja prozora na kući i havarije koja je nastala u kući nakon pucanja vodovodne cijevi na spratu iznad mene a zbog hladne zime.
Šuki me je pronašao u kući, a dobila sam i poruku na mobitel da samoinicijativno organizovani odbor od tri člana poziva drugove i drugarice oko programa i mjesta okupljanja.
To mi je bilo vrlo simpatično jer sam zaključila da sve sto se u ovoj našoj BiH DOGADJA POZITIVNO dolazi samo od samoinicijativa naših naroda i narodnosti. Nama vlasti ne služi nikakvom dobru kad je u pitanju "obični" narod.

Obzirom da je cijeli mjesec maj u klimatskom pogledu bio u smjenama kiše i sunca, zelenilo  i cvijeće nikad nije bilo ljepše.

Sastanak je bio u 11 sati u bašti hotela " Bosne ". Bašta je bila puna slavljenika iz Gimnazije. Neke smo prepoznavali odmah a neke ne, kao i oni nas.
Ja sam odlučila da sa ove slike navedem punim  imenom i prezimenom učenike koji su ostali upamćeni u školi. Šokirala sam se kad sam saznala da je prije par mjeseci preminuo prof. Hinić Petar. Nisam nikako mogla da se sjetim da sam to ranije čula. A svi smo ga jako voljeli.
On nam je pri svakom susretu govorio da smo bili posebna generacija.

S lijeva na desno:

1. Emira Kuruzović (živi u Americi ) - Džindić
2. Amira Kožarić (nisu je mogli pronaći, živi u Švedskoj i BL) Smailagić
3. Beker Borislav (napustio ovaj svijet)
4. Jasmina Dedić (napustila ovaj svijet) molim prezime muža
5. Radovan Šukalo (u BL) - prisutan
6. Jovanka Lazičić  (napustila ovaj svijet) Kekić
7. Milan Komljenović (živi u Americi)
8. Saima Husedžinović - Rak ( živi u Sarajevu) - prisutna
9. Ivančića Rauš ( živi u Italiji) termin se poklopio sa njenim odmorom  u Rogaškoj Slatini.
10. Zdravko Suhajček (napustio ovaj svijet)
11. Drenka Vasiljević ( živi u BL) MPM - prisutna, molim prezime muža
12. Mladen Savić (živi u BL) - prisutan 
13. Muhamed Šeranić (napustio ovaj svijet)
14. Vinka Ševo (živi u BL) - prisutna 
15. Milivoj Antunović (živi u Srbiji od završetka škole) nije dolazio na godišnjice
16. Saša Džindić (Živi u Americi - supruga Emira)
17. Mira Tumenko (Podaci nepoznati) 
18. Željko Kosanović (živi u BL) - prisutan, supruga Slavica
19. Brana Djordjević (živi u BL), ne dolazi na godišnjice 
20. Kemal Bečić (živi u Švedskoj) 
21. Vinko Bogdan (živi u BL) - prisutan 
22. Božidar Stefanović (živi u BL) - prisutan 
23. Milena Gatarić (napustila ovaj svijet)
24. Slobodan Vučić (živi u Hrvatskoj) zbog bolesti spriječen dolazak
25. Ilijaz Nalbantić (živi u Zagrebu) - prisutan
26. Azemina Čerimagić (živi u Švedskoj ), Bašić

27. Dragan Georgijević (napustio ovaj svijet)
28. Biserka Drlje (živi u BL) - prisutna, molim prezime muža
29. Gordan Vukelić (živi u BL) - prisutan 
30. Slavica Ivančić (živi u BL) - prisutna, Kosanović
31. Sakib Memišević (živi u Americi)
32. Fadil Stočanin (živi u BL)- prisutan 
33. Mile Bajalica (živi u BL) - prisutan 
34. Zorica Radić (živi u BL) MPM) - prisutna
35. Milorad Majkić ( ivi negdje na granici Slovenije i Italije) 
36. Budimir Nikić (živi u Novom Sadu) 

Ovo sam uradila da i u nekim budućim vremenima imamo spisak da ne bi morali tražiti podatke 
Kad nas ne bude bilo.


Nastavak o drugim događanjima slijedi uskoro.


Pozdrav Saima


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home