SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, October 19, 2018

Dugo se nisam javljala

S moje zadnje izložbe slike,
izložba slika amatera Zagreba

Dragi Banjalučani!

Dugo, jako dugo se nisam javljala. Puno se toga teškog događalo u obitelji. Mamina duboka starost i nemoć, potpuno oslonjena na mene i na kraju smrt. Bilo je teško, a teško je i sada bez nje. Mama je jedna jedina i tek kad nas trajno napusti u potpunosti shvatimo i osjetimo koliki je to gubitak.
Srećom unuk je svakodnevno s nama. Razvoj telekomunikacija došao je u pravo vrijeme za nas izmještene na svim kontinentima.
Mjesec dana boravka s nama ljetos usrećiše nas.

Život čini svoje, nova okruženja, novi ljudi, sve to utječe da se život i ljudi iz Banjaluke polako zaboravljaju, što nebi trebalo biti neobično, jer tamo nisam rođena, nemam rodbine, nisam išla ni u školu, ni na fakultet, ostadoše samo sjećanja na 20 godina rada u Čajavecu i na njegove zaposlenike.
I sjećanja na modar Vrbas i grad u cvijeću i zelenilu.

Voljela sam Banjaluku, voljela sam Bosnu, njenu multikulturalnost, multinacionalnost, otvorenost i iskrenost, osjećajnost ali i grubost, sve u istoj osobi, ... a sve to kao da se u ratu i poslije rata okrenulo protiv nje.
I nije izgleda dosta što se Bosna treba sama nositi sa svojim brojnim problemima, već njeni susjedi ne puštaju ju u miru, stalno, kao iz  dobrih namjera, pružaju svoje pipke i pomažu njenoj destabilizaciji.
Teško je to pratiti, svjestan da pomoći ne možeš. 
Ni kod nas nije mnogo bolje, povampirilo se sve ono protiv čega i koga su se moji roditelji borili. Zloća se uvukla u ljude i to ne samo na teritoriju ex Yu, mediokriteti vladaju, pametni se povukli, i kao da srljamo u crnu rupu.
Ima li koga ili njih koji to mogu zaustaviti?

U takvom okruženju, ponestalo je snage i volje aktivirati se. A i nemam pravo na to!
Danas se viđe ne bori za ideale, ako ih uopće imamo, takvim borcima i idealima brzo se okrenu leđa, kako od protivnika, tako i od istomišljenika. 
Nečinjene nije puno različito od negativnog činjenja! 
Godine čine svoje, dosta je bilo udaraca glavom u zid, a mladima dugo treba da se probude, ili čekaju da im voda dođe do grla.

Okrenula sam se svome hobiju, slikarstvu, sada se počinjem ponovo vraćati Prirodi, a bit će i putovanja.

Dragi Aljoša hvala, podsjetio si me svojim fotografijama Pariza na moju davnu posjetu tom lijepome gradu. U njemu je toliko toga vrijednog i lijepog za vidjeti što oplemenjuje dušu. I sve su to stvorili ljudi!
Pitam se zašto smo takvima stvoreni, stvaramo i uništavamo, izgleda s jednakim žarom.

Bilo je lijepo sresti se s Minkom, Ešrefom i tobom u Zagrebu.

Srdačan pozdrav vama troma kao i ostalim Banjalučanima koji još uvijek redovito, baš kao i ja, prate ovaj blog.

Nataša

Uz Aljošin komentar


Kratak susret u Zagrebu
Aljoša, Ferid i Adica Hozić, Minka, Nataša i Ešrefa

Uz Natašin komentar

Guernika

Kad mediokriteti vladaj

Priroda

Slike na izložbi otvorenoj u petak, 19.10.2018.


Labels:

6 Comments:

Anonymous sega said...

Postovana Natasa, prvo...upucujem ti (tvojoj porodici i svim ozaloscenim) naijskrenije saucesce povodom smrti tvoje mame. Zivjece u vasim srcima i sijecanjima. Neka pociva u miru i slava joj.
Drugo... drago mi je da si se javila. Mislim da ces povremeno svojim prilozima davati sarm blogu. Pozdrav i dobro zdravlje !!

Friday, 19 October, 2018  
Anonymous Aljosa said...

Draga Natasa,

Svako tvoje javljanje je nesto sto dira u srce I cini nas zivot plemenitijim. Divno pises,jednostavno reijecima koje zadiru duboko I otcrtavaju Tvoju ljudskost. Mi svi nosimo mnoge stvari u sebe a prije svega slike I sjecanje na nase drage osobe prije svega roditelje , pa bracu I sestre koji odose prije nas. Kao sto neko rece u filmu “Mr. Lazar”, oni zive u nama sve dok je posljedni dah u nama. Briga za majku koju si dvorila samo pokazuje snagu I karakter Tvoje licnosti sto znamao Minka I ja koji smo se brinuli vise godina o njenoj mami.

Kao ni Ti nisam rodjen u Banja Luci ali boraveci od svoje sedme godine utoj sredini ona I ljudi koji su me okruzivali postadose dio mene I zaista moram reci da je to jedan od najljepsih perioda moga zivota, kojem mogu dodati I boravak u Zagrebu za vrijeme studija na SBF/FSB kako ga kasnije nazvase. Zagreb takodje predstavlja grad koji nosim u srcu a moje cimere I kolega sa studija ili Dr.Emina Topica iz karate kluba Zagreb kojega sam cjenio I kao covjeka I kao trenera. Danas, neki od njih su promjenjeni djelimicno svakodnevnom propagandom I tragicnim dogadjajima koje su oni licno ili u porodici dozivjeli devedesetih. Sve to neumanjuje moju ljubav ni prema Hrvatskoj a ni BiH jer se nadam da ce svjesne snage u svijetu pa I u tim drzavicama uspjeti da nadvladaju pocetke fasizma u koje ih gura neoliberalni kapitalizam kreirajuci sve manji sloj jako bogatih ljudi I veliku vecinu sirotinje kojoj se serviraju filozofije slicne nacistickim, kako bi se njima lakse upravljalo u stalnom strahu za obezbjedjenje golog opstanka njih I porodica.

Iskreno se radujem da su slike I malo rijeci vezano za boravak u Parizu uspjele da probude lijepa sjecanja ne samo kod tebe nego I kod Saime koja takodje zna napisati za blog divne clanke I sjecanja sa putovanja ovom predivnom loptom, pogotovo u pratnji svoje djece I unucadi. Mislim da je I to dio naseg truda da podrzimo dobro koje nosimou sebi I gradimo ljepsu buducnost iako vise nismo “radno”aktivni. Pisanjem ,slikanjem kojim Natasa tako divno izrazava svoja osjecanja na slikarskom platnu zaista pokazuju koliko je ona ne samo obrazovana u struci,sto mnogi mogu potvrditei, nego I lijepoj umjetnosti sto sama potvrdjuje.

Bilo mi je zadovoljstvo sto sam sa svojima najblizima proveo jedno kratko druzenje za jednom takvom osobom kao sto je Natasa I nadam se da cemo I narednih godina imati srece da razmjenimo pokoju uz kafu u lijepom Zagrebu ili na nekom drugom mjestu.

Puno pozdrava Natasi I njenom suprugu I zelim da, kao I ja I mnogi drugi, uzivate u druzenju sa unucima.

Aljosa Mujagic

Saturday, 20 October, 2018  
Anonymous Nataša said...

Zahvaljujem obojici na lijepim rijecima!
Dirnule su me vase rijeci!

Saljem tri moje slike vezane za temu ovog mog priloga.

- Guernika - isjecak Picassovog remek djela, upravo je na izlozbi - Europska bastina.

- Kad mediokriteti vladaju
Slikala sam je za sebe, nije neki slikarski domet, nadoslu ideju sam stavila na papir

- Priroda - izvor srece, energije i optimizma

Moje dvije slike na izlozbi otvorenoj u petak, 19.10.

Srdacan pozdrav, Natasa

Sunday, 21 October, 2018  
Anonymous Anonymous said...

Potpisujem svaku riječ koju je Aljosa napisao o Natasi. Ujedno i u svoje ime izražavam najdublje saucesce cijeloj porodici zbog gubitka majke, bake , prabake i punice. Uvijek me tješi kad neko ode, uz svoje najbliže i najdraže i dozivi duboku starost.
Natasine slike pokazuju da ona ima vise talenata, a takvim se ljudima najviše divim.
Kad god se javi, ovaj blog se uvijek oplemeni.
Puno sreće i zdravlja svim bivšim i sadašnjim blogerima Saima

Monday, 22 October, 2018  
Anonymous Dubravka said...

Draga Natasa
moje iskreno suacesce tebi i cijeloj familji. Kad neko dozivi starost u okruzenju familije, lakse mu je doci do kraja zivotnog puta. A nama ostaje da ih cuvamo u nasim srcima.
Tvoja slikarska djela i reportaze s puta su nezaboravne.
Puno toplih pozdava svim blogerima.
Dubravka

Monday, 22 October, 2018  
Anonymous Nataša said...

Draga Saima, draga Dubravka zahvaljujem vam na toplim riječima sućuti i onima upućenim meni osobno.

Drago mi je da tako lijepo svo četvoro mislite o meni, malo mi je i neugodno, ljudi smo, svatko ima dobre i loše osobine, nadam se da je ovih drugih malo kod mene.

Ne znam kako je kod vas, ovdje imamo lijepu , sunčanu, ugodno toplu jesen, boja je svih mogućih, pečeni kesteni mirišu.

Lijep pozdrav svima,
Nataša

Tuesday, 23 October, 2018  

Post a Comment

<< Home