SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, October 15, 2020

Z-V Sustav

Ekipa iz Nikole Tesle. Zvonko, prvi s desna, rukom "čuva" bradu.
Ekipa iz Nikole Tesle.
Zvonko, prvi s desna,
rukom čuva bradu.

Danas, kako sam obećao, nastavljam priču o Zvonki Periću. Zvonko je rođen u Puli, odrastao u Banjaluci a pod zrele godine stigao u USA kao mnogi od nas. Riblji restoran je ostao samo sjećanje na lijepa vremena kada je Banjaluka disala punim plućima na radost njenih građana. Ljudska otpad je početkom devedesetih ote od njenih građana. Mnogi je na silu napustiše da se nikada u nju ne bi vratili.

Iz razgovora sa Sašom saznah da je Zvonko inovator i da tom svom hobiju posvećuje dosta vremena i energije. Danas predstavljam jedan a u pripremi je prilog o još jednom koji ću predstaviti uskoro.

Prije 20 godina zamislio sam i tada stvorio Z-V SUSTAV. Tada sam bio zadovoljan sobom jer sam otkrio da Z-V SUSTAV može neizmjerno doprinijeti smanjenju broja poginulih u prometnim nesrećama i do 80%. Tada sam mislio da imam nešto što bi moglo barem smanjiti smrt milijuna, ili stotine milijuna ljudi širom svijeta, nešto što su imali i drugi inovatori i neki inženjeri prije.

Z-V SUSTAV je spasitelj svih nas.


Pješaci:


1. Kada vozilo s ugrađenim Z-V SUSTAVOM udari u pješaka, šanse pješaka da pobjegne sa znatno lakšim ozljedama biće veće, točnije, vozilo ga neće odbiti od njega.


2. Kada vozilo udari u drvo, betonski stup, most, drugo vozilo ili nešto drugo na cesti - vozilo se neće zaustaviti na trenutak.


3. Z-V SUSTAV je MOĆ, pouzdan i upečatljiv. Sprječava zaustavljanje vozila, što je bio slučaj i prije.


4. Na nesreću svih nas, svjesni smo da je glavni uzrok smrti i teških ozljeda u prometnim nesrećama trenutno zaustavljanje vozila.


5. Zadatak Z-V SUSTAVA je apsorbirati udar do najvećeg stupnja pri bilo kojoj brzini i upravljati vozilom u slobodnom smjeru.


6. Ovaj SUSTAV se također radi prije kontakta s drugim vozilom, drvetom, mostom itd.


7. Štiti vaš spremnik goriva od zapaljenja, bez obzira da li se sudar dogodio sprijeda ili straga.


8. Z-V SUSTAV uključuje i najsigurnije sjedalo pored sebe koje se može instalirati bilo gdje želite. Ako je potrebno, ta sjedala može aktivirati Vozač, kao i Putnik.


9. Dame i gospodo - Vozila ugrađena u sustav Z-V ne zaustavljaju se.


10. Z-V SUSTAV je od velike vrijednosti za sve nas; nemojte me uvjeravati skeptici, to su određeni ljudi koji mi odbijaju pružiti priliku i podršku potrebnu da Z-V SUSTAV postane stvarnost i zaista opravda svoju svrhu.


11. Vjerujem da će službena automobilska industrija prihvatiti i priznati Z-V SUSTAV kao najsigurniju inovaciju dostupnu pješacima, vozačima, putnicima i ostalim sudionicima u prometu.


12. Prvi test sudara sa Z-V SUSTAVOM pokazat će da više nećemo trebati vršiti testove pada sustava. Bar ne na tradicionalan način na koji su dosad izvedeni.


13. Z-V SUSTAV treba bez puno razmišljanja prihvatiti i biti ugrađen u sva putnička vozila. Nužnost ovog SUSTAVA leži u potrebi da se smanji smrtnost i ozljede ljudi u prometu.


Indikator cijene


400.000 ROK u SAD-u tako u prošlih -10-godina


Nužnost i svrha Z-V SUSTAVA je u budućnosti smanjiti broj mrtvih, teško onesposobljenih i materijalnih dobara za 80% ili više.


 Z-V SUSTAV štiti živote naše djece, roditelja, prijatelja i sebe.


Ideja i korist:


Potreba sugerira da ideja postoji, da je opravdana i da njeno prihvaćanje ima podršku. Posljednji testovi koje sam imao prilike vidjeti u tisku i javnim medijima pokazali su da je razina sigurnosti putnika visoka. Nažalost, zaštita putnika se poboljšava, ali ne u mjeri koja bi se postigla Z-V SUSTAVOM. U automobilskoj industriji poboljšanje sigurnosti vozača i putnika i dalje je najvažniji prioritet, dok u međuvremenu malo ljudi brine o zaštiti pješaka.


Da bi automobilska industrija i ljudi općenito prihvatili Z-V SUSTAV, moram iznijeti činjenice jednostavno, logično i izravno.


Javnost me još nije iznevjerila jer ne znaju ništa o Z-V SUSTAVU.


Ne mogu zaobići opasnost po život naše djece, unuka i svih drugih ljudi. Opasnost dolazi od automobila. Duboko sam uvjeren da se tragedije mogu izbjeći. Tome možete doprinijeti i borbom za zdrav razum u prometnim odnosima. Vaša želja i veća motivacija za instaliranjem Z-V SUSTAVA bi mogli biti glavni kriterij uspjeha. Ne bismo se smjeli voditi u pogrešnom smjeru, ostavljeni na milost zastarjelih sigurnosnih sustava. Pogledajte dosadašnji status i žrtve u prometu do danas i sami odlučite kako živjeti sretniji i sigurniji život, zajedno možemo raditi na tome da svi u prometu budemo sigurniji.


1. Ono što me je potaknulo izvanredan broj od preko 400 000 mrtvih samo u SAD-u u posljednjih 10 godina.


2. Nažalost, nemoguće je razlikovati dosadašnja dostignuća od novih ideja pojedinaca koji mole i čekaju.


3. Čini mi se da je znanost u automobilskoj industriji zaustavljena i usporena. Oni koji su doprinijeli prethodnim dostignućima u razvoju vrlo uspješno drže distancu i izbjegavaju nova otkrića za automobilsku industriju.


4. Vjerujem da će službena automobilska industrija prihvatiti i priznati Z-V SUSTAV kao najsigurniju dostupnu inovaciju za znatno poboljšanu sigurnost u prometu.


Inovator Zvonko Peric




Ovako sam osmislio
Ovako sam osmislio


1 Comments:

Blogger Saima said...

Zamislite stta bi bi bilo da je ona Jugoslavija ostala citava i slijedila napredak u ovih 25 godina kao i cijeli svijet Gdje bi nam bio kraj sa ovolikim brojem nasih generacija i nasih potomaka koji su morali u izbjeglištvo po cijelom svijetu zbog ludaka i ideologije kojom kod i danas vladaju.Sretne su one druge u koje su oni došli a sretni su i oni da nisu ovde, Mozda nisu potpuno ni svjesni toga
Pozdrav Saima

Sunday, 05 July, 2020  

Post a Comment

<< Home