Z-V Sustav
Ekipa iz Nikole Tesle. Zvonko, prvi s desna, rukom čuva bradu. |
Iz razgovora sa Sašom
saznah da je Zvonko inovator i da tom svom hobiju posvećuje dosta vremena i energije. Danas predstavljam jedan a u
pripremi je prilog o još jednom
koji ću predstaviti uskoro.
Prije
20 godina zamislio sam i tada stvorio Z-V SUSTAV. Tada sam bio zadovoljan sobom
jer sam otkrio da Z-V SUSTAV može neizmjerno doprinijeti smanjenju broja
poginulih u prometnim nesrećama i do 80%. Tada sam mislio da imam nešto što bi
moglo barem smanjiti smrt milijuna, ili stotine milijuna ljudi širom svijeta,
nešto što su imali i drugi inovatori i neki inženjeri prije.
Z-V SUSTAV je spasitelj svih nas.
Pješaci:
1. Kada vozilo s ugrađenim Z-V SUSTAVOM udari u pješaka, šanse pješaka da pobjegne sa znatno lakšim ozljedama biće veće, točnije, vozilo ga neće odbiti od njega.
2. Kada vozilo udari u drvo, betonski stup, most, drugo vozilo
ili nešto drugo na cesti - vozilo se neće zaustaviti na trenutak.
3. Z-V SUSTAV je MOĆ, pouzdan i upečatljiv. Sprječava zaustavljanje
vozila, što je bio slučaj i prije.
4. Na nesreću svih nas, svjesni smo da je glavni uzrok smrti i
teških ozljeda u prometnim nesrećama trenutno zaustavljanje vozila.
5. Zadatak Z-V SUSTAVA je apsorbirati udar do najvećeg stupnja
pri bilo kojoj brzini i upravljati vozilom u slobodnom smjeru.
6. Ovaj SUSTAV se također radi prije kontakta s drugim vozilom,
drvetom, mostom itd.
7. Štiti vaš spremnik goriva od zapaljenja, bez obzira da li se
sudar dogodio sprijeda ili straga.
8. Z-V SUSTAV uključuje i najsigurnije sjedalo pored sebe koje
se može instalirati bilo gdje želite. Ako je potrebno, ta sjedala može
aktivirati Vozač, kao i Putnik.
9. Dame i gospodo - Vozila ugrađena u sustav Z-V ne zaustavljaju
se.
10. Z-V SUSTAV je od velike vrijednosti za sve nas; nemojte me
uvjeravati skeptici, to su određeni ljudi koji mi odbijaju pružiti priliku i
podršku potrebnu da Z-V SUSTAV postane stvarnost i zaista opravda svoju svrhu.
11. Vjerujem da će službena automobilska industrija prihvatiti i
priznati Z-V SUSTAV kao najsigurniju inovaciju dostupnu pješacima, vozačima,
putnicima i ostalim sudionicima u prometu.
12. Prvi test sudara sa Z-V SUSTAVOM pokazat će da više nećemo
trebati vršiti testove pada sustava. Bar ne na tradicionalan način na koji su
dosad izvedeni.
13. Z-V SUSTAV treba bez puno razmišljanja prihvatiti i biti
ugrađen u sva putnička vozila. Nužnost ovog SUSTAVA leži u potrebi da se smanji
smrtnost i ozljede ljudi u prometu.
Indikator cijene
400.000 ROK u SAD-u tako u prošlih -10-godina
Nužnost i svrha Z-V SUSTAVA je u budućnosti smanjiti broj mrtvih, teško onesposobljenih i materijalnih dobara za 80% ili više.
Ideja i korist:
Potreba sugerira da ideja postoji, da je opravdana i da njeno prihvaćanje ima podršku. Posljednji testovi koje sam imao prilike vidjeti u tisku i javnim medijima pokazali su da je razina sigurnosti putnika visoka. Nažalost, zaštita putnika se poboljšava, ali ne u mjeri koja bi se postigla Z-V SUSTAVOM. U automobilskoj industriji poboljšanje sigurnosti vozača i putnika i dalje je najvažniji prioritet, dok u međuvremenu malo ljudi brine o zaštiti pješaka.
Da bi automobilska industrija i ljudi općenito prihvatili Z-V
SUSTAV, moram iznijeti činjenice jednostavno, logično i izravno.
Javnost me još nije iznevjerila jer ne znaju ništa o Z-V
SUSTAVU.
Ne mogu zaobići opasnost po život naše djece, unuka i svih drugih ljudi. Opasnost dolazi od automobila. Duboko sam uvjeren da se tragedije mogu izbjeći. Tome možete doprinijeti i borbom za zdrav razum u prometnim odnosima. Vaša želja i veća motivacija za instaliranjem Z-V SUSTAVA bi mogli biti glavni kriterij uspjeha. Ne bismo se smjeli voditi u pogrešnom smjeru, ostavljeni na milost zastarjelih sigurnosnih sustava. Pogledajte dosadašnji status i žrtve u prometu do danas i sami odlučite kako živjeti sretniji i sigurniji život, zajedno možemo raditi na tome da svi u prometu budemo sigurniji.
1. Ono što me je potaknulo izvanredan broj od preko 400 000 mrtvih samo u SAD-u u posljednjih 10 godina.
2. Nažalost, nemoguće je razlikovati dosadašnja dostignuća od
novih ideja pojedinaca koji mole i čekaju.
3. Čini mi se da je znanost u automobilskoj industriji
zaustavljena i usporena. Oni koji su doprinijeli prethodnim dostignućima u
razvoju vrlo uspješno drže distancu i izbjegavaju nova otkrića za automobilsku
industriju.
4. Vjerujem da će službena automobilska industrija prihvatiti i
priznati Z-V SUSTAV kao najsigurniju dostupnu inovaciju za znatno poboljšanu
sigurnost u prometu.
Inovator Zvonko Peric
1 Comments:
Zamislite stta bi bi bilo da je ona Jugoslavija ostala citava i slijedila napredak u ovih 25 godina kao i cijeli svijet Gdje bi nam bio kraj sa ovolikim brojem nasih generacija i nasih potomaka koji su morali u izbjeglištvo po cijelom svijetu zbog ludaka i ideologije kojom kod i danas vladaju.Sretne su one druge u koje su oni došli a sretni su i oni da nisu ovde, Mozda nisu potpuno ni svjesni toga
Pozdrav Saima
Post a Comment
<< Home