SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, March 19, 2011

Petar Lukovic - borac za istinu


Dajmo podrsku covjeku koji se bori da se istina o nama ne zaboravi.

Ko ne voli Nemanju, ide na sluzbeni put s ocem

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Petra Lukovica cjenim od kad sam se opredijelila da u zivotu ne budem samo posmatrac nego sam uvijek citajuci sve i svasta, mogla u svojoj glavi praviti rang listu onih ljudi koji su u svim sistemima bili isti tj. dosljednji i otvoreni, da sve o cemu pisu prvo dobro ispitaju, vide svojim ocima i cuju svojim usima.Gospodin Petar je uvijek takav.

A mi, kakvi smo mi kao pojedinci.Koliko smo glupi, puni predrasuda, "vidimo trn u tudjem oku, a ne vidimo balvan u svom".

U subotu je u BL bio organizovan protest (poveli ga mladi ljudi), doslo stotinjak ljudi, u Sarajevu pred katedralom takodje.Niko se nije zaustavio.Samo usputni prolaznici.Stala sam i gledala te mlade ljude koji su to organizovali.Na licima im se vidjela praznina.Pitanje " gdje je taj obrazovani svijet"? Za one druge se zna. Lutaju i traze koricu kruha i stoje u redovima pred narodnim kuhinjama, da ne umru od gladi.
I onda pomislim, sigurno ovi prvi
satima sjede na raznim svojim i tudjim intrnet stranicama, u toplim sobama i sa gotovim ruckom.
Kad zele da vrijedjaju i lazu, (tako se zabavljaju -moze im se) onda su anonimusi.A Petar Lukovic, vodi borbu za opstanak,jer novac moze dobiti samo svojom pamecu i radom.Mukotrpnim, podnositi klevete, uvrede, raditi i istrazivati nocima, biti ignorisan, biti meta raznim budalama.Ali budalama koje imaju NOVAC, koje imaju vlast i kojima niko nista ne moze.

Mi to procitamo, neko se odusevi, neko ga ispljuje, i gotovo.
Niko koristi od toga.Kad je Emira jednom davno poslala na ovom blogu ziro racun da se pomogne , ne Petru, nego istini.Koliko nas je bilo.
Nastavit ce se.....

Monday, 21 March, 2011  
Anonymous Anonymous said...

Kad sam upoznala Radmilu, vidjela sam da smo na razlicitim zivotnim putevima, imale iste oceve.
Moj je penziju docekao u Sudu (bio je jedan) ne znam kako se zvao.Srusio ga zemljotres a bio na mjestu danasnjeg "Vodovoda" preko puta EL.tehn. fakulteta.Odlucili da mu daju stan, a on postavio pitanje "Sto ce meni stan, ja imam kucu?".Radmilin otac - profesor u Budzaku dobio kucu, i bio zadovoljan, napravio od nje kucicu u cvijecu i ima preko 80.Sretan. Moj umro u 80- toj. sretan.Taj odnos prema materijalnom usadio i u mene.Ovo sto sad imam kucu u BL i Vice u Rakovom selu, je nasa sudbina,jer roditelje, porijeklo i mjesto gdje cemo se roditi, ne biramo Ovaj stan u Sarajevu je rezultat naseg rada iz vremena u kojem je sistem tako funkcionisao.
Pogledajte sad nase nove drzave.Sve rasprodate, a oni koji su ih rasprodavali, svi i djeca i unuci, a bit ce i praunuci, bogatiji od vlasnika tvornica u bjelom svijetu.
A danas "nasi" politicari prave vladu kao Milosevic 90-tih.Izisli Slovenci, Srbi htjeli sve sebi i raspade se zemlja a tek rat koji radi toga nastade.
Danas izisli Hrvati u Federaciji,Bosnjaci hoce sve sebi DA li tako moze biti Bosne? Da li je odgovornost na vecini ili manjini? Da li ovo sve ne traje dzaba 20- god.Probalo se na sve nacine razbiti zemlju, da se sve lakse pokrade. A na vlasti stalno oni koji su dobro pokrali pa sad traze da se ukida sud na kojem su svi "upisani" kakandidati sa optuznicama..A mi ponovo kao bjesni psi,i glozemo se.Uhvate najpostenije i najnevinije da nas jos vise raspucavaju.A mi pomazemo njima svesrdno.Umjesto Petru, Natasi (Biserko),Radmili(i mnogim pripadnicima najbrojnijeg naroda), u bivsoj zemlji,koji nisu prepoznali za kim treba krenuti.I odvedose najvise sami sebe u propast.
Nas Bosance ne smatraju dzaba glupim.Kopiramo samo tudju glupost.Smucilo mi se vise slusati o proslosti i "ko je koga".Moram reci pa bilo kome pravo ili ne( po mom misljenju u tome su jaci od nas mnogi iz dijaspore - na sve tri strane.)A sad vidim da se nista ne moze ni sada u "demokratiji" promjeniti, a kamo li kad su ludaci oruzjem, mogli da urade sta im je god palo na pamet.A svjetski faktori cekali tri i pol godine da to promjene.
Ja sam shvatila da nama svima preostaju samo zivoti na licu mjesta.
Pozdrav Saima

Monday, 21 March, 2011  

Post a Comment

<< Home