SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, December 28, 2006

Automatika

Nesto danas (srijeda) nisam bio raspolozen za rad na blogu i cijeli dan mi prodje ne pripremivsi prilog. Uvece kasno sam pretrazivao Web i slucajno naletih na stranicu Elektrotehnickog fakulteta u Banjaluci. Pogledah neke slike (vidjeh neke face koje nisam zelio vidjeti), procitah spisak profesora, ostalih zaposlenih (onako da malo osvjezim pamcenje) pa izabrah prvi link na katedre: Automatika. Kad tamo, iznenadjenje. Svjetski dizajn! Stranica prepuna informacija! Pravi primjer kako prezentacija jedne obrazovne ustanove treba da izgleda!

Uhvati me neka tuga pa je moradoh podijeliti s vama. Da ne spomenem nostalgiju jer od nje me je (a sigurno i vas) vec zabolila glava. Razumijem da se nema para, da nauka nije tako bitna kao neke druge stvari, da se od automatike danas na tim nasim bivsim prostorima ne zivi, ali da jedna obrazovna institucija, i to vezana za tehniku (da ne spominjem racunare), moze u svijet izaci sa ovim sto vidite gore, za mene je nepojmljivo. Pitam se kakvi to profesori rade na toj ustanovi (koja je nakada davno imala odredjenu reputaciju), kakvi studenti studiraju, kada je ocigledno da je i jednima i drugima vaznije da se koristi ‘pravo’ pismo od sadrzaja (i dizajna). Ni mala djeca vise ne koriste clip arts (ne znam ni kako bih to nazvao na nasem jeziku) a da o mjesanju cirilice i latinice, te engleskog, ni ne govorim.


Kao bivsi student ove ustanove osjecam potrebu da podignem svoj glas protiv onih koji ovako srozavaju njen ugled. Hej ljudi, pa oni i nama ruse ugled! Ako moji s fakulteta ovo vide, morat cu ponovo u klupu da dobijem diplomu. A nije mi do toga, pred penziju sam. Predlazem da zajednicki skupimo nesto novca (mislim na one bivse studente ovog fakulteta) i da platimo nekog dizajnera koji ce situaciju popraviti: inace bismo mogli upasti u probleme.


Gledam ovu stranicu i zalostan sam jer mi ona kazuje na kojem je nivou svijesti ‘inteligencija’ mog bivseg grada. A sta li je tek sa onim drugim?

P.S. Ovaj prilog bih u stvari trebao zakaciti kao komentar na prilog o Tehnickom fakultetu ali kako danas nemam nista drugo, evo ga ovdje.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home