SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, October 31, 2010

OBAVIJEST

O knjizi Radmile Karlas Kad utihnu melezi se pisalo i pise na sve strane i ne treba je posebno reklamirati. Preporucujem je svima onima koji su prezivjeli goglotu u nasem gradu. Radmila Karlas je jedna od rijetkih svijetlih tacaka u tamnom vilajetu i zasluzuje nase iskreno postovanje i podrsku za hrabrost: zamislite kako je tesko i opasno biti u okruzenju onih kojima nista drugo osim nacije i mrznje prema drugima nije vazno.

Saznao sam da se knjiga moze nabaviti kod Djoke Kaludjerovica – Sopena kojeg mozete kontaktirato putem emaila: dokokal@hotmail.com. Svima onima koji se odluce da knjigu nabave garantiram da se nece pokajati a ujedno ce na taj nacin dati podrsku Radmili da nastavi svoju borbu protiv sila mraka oruzjem kojim ona najbolje barata: pisanom rijecju koja je cesto ubojitija od najrazornijeg oruzja.

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sutra, 2.11.2010. u 19 sati odrzace se promocija knjige Radmile Karlas " Kad utihnu melezi ". Mjesto dogadjanja je Banja Luka, biblioteka Petar Kocic, 1. kat.
Nada Stefanac

Monday, 01 November, 2010  
Blogger co said...

Nado, hvala na informaciji, drago mi je cuti da ce se promocija knjige u Banjaluci konacno dogoditi.

Zao mi je sto u rodnom gradu nemam nikoga ko bi mogao poslati informaciju sa par fotografija sa tog dogadjaja jer sam znatizeljan da cujem I vidim ko se od banjalucana okupio. Radmili, naravno, zelim puno srece, uz nadu da ce njeno pisanje potaci jos neke da stanu na pravu stranu.

Monday, 01 November, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Ustala jutros u 4 sata, kao i obicno kad imam posla. Prvo na postu, ne ocekujem, ali silno sam nestrpljiva da " cujem " Radmilu. Kako i ne bi kad sam sinoc pred pocetak promocije odbrojavala kao da se lansira satl a ne knjiga. Rada bila vrijedna i odmah javila : Sala puna, a puno i dobrih vibracija...
Faaala bogu, zbog Tebe, a i zbog Banje Luke, odgovorila sam joj.
I mada je na ovakvim dogadjanjima uvijek i dio onih koji zele promovirati sebe, pogotovo ako su mediji prisutni, ipak iskreno vjerujem da je vecina dosla podrzati Radmilu. Samo ljudi koji dolje zive, mogu oprati obraz Banje Luke.
Luce Mala

Tuesday, 02 November, 2010  
Anonymous Posmatrac said...

dragi moji vi govorite o podrsci Radmili i nadi da ce jos netko stati na pravu stranu. Nazalost dovoljno je otici na forum Nezavisnih novina pa vidjeti da je takvih malo do nimalo.

Tamo jos uvijek kroje neku svoju historiju naroda-zrtve, kao 'svi nas tukli, a mi se ne damo'. I snuju kako da se svete u nekim buducim ratovima i 'vracaju milo za drago' i to pazi, onima koje su protjerali. Pa cak i jedni druge poticu da uce djecu da se svete. Naprosto da covjeku pamet stane.

Nadam se samo da onaj razumniji dio samo cita i ne pise i odobrava ovakve komentare.

Jer ako vecina odobrava, onda je ta mrznja stvar kucnog odgoja a protiv toga nema lijeka.

Ne mogu da shvatim da nakon 15 godina neko jos moze da zivi od mrznje i to isfabricirane.

Posmatrac

Friday, 05 November, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Obavijest je o Radmilinoj knjizi.Potrudi se da nekako dodjes do nje i umjesto citanja Foruma punih gluposti i budalastina koje moze da pise i jedna jedina psihicki poremecena osoba.
Kad procitas knjigu upisi se u MELEZE i potpisi se imenom i prezimenom i budi hrabar.Posmatraci u zivotu zavrse tako, po mom "da se nisu imali rasta ni roditi".
Oni koje roditelji nisu odgajali po staroj narodnoj "kako sijes tako ces i znjeti" na kraju zavrse u tom stilu.Pogledaj sudove na Balkanu.Puni tako odgojenih.
Pozdrav Saima

Saturday, 06 November, 2010  
Blogger co said...

Saima, i ja mislim da si Posmatraca neopravdano napala. Ono o cemu on govori je danasnja situacija u Banjaluci. Jas am nakon njegovog komentara samo na kratko skoknuo na forum ‘Nezavisnih Novina’ i pogledao samo na kratko diskusije. Covjek se zaista mora razalostiti nad onim koji tamo komentiraju (cast izuzecima) i nad njihovim intelektualnim nivoom. Malo se tu sta moze uraditi.

Nego, ako bi neko mene pitao za misljenje, ja bih mu rekao da situacija vjerojatno nije bila bolja ni prije 30 godina, u ono nase doba. Jedina razlika je sto tada ovakva razmisljanja nisu smjela ici u javnost ali sam siguran da su u uskim krugovima diskusije bile iste. Ne zaboravimo, bilo je to doba ‘bratstva i jedinstva’. Jer kako objasniti ono sto se dogodilo. Nemoguce je da su ljudi odjednom, preko noci, zamrzili svoje komsije, poznanike i prijatelje. Ja cvrsta stojim iza tvrdnje da se misljenja ljudi nisu promijenila ni za dlaku, samo su drustveni sistemi i politike bile razlicite. Dok se u nase doba stalno trubilo o bratstvu i jedinstvu, sada je obratno.

I naravno, sada ovakva djelovanja donose ugled u drustvu, a sa njim i status. I mnogi vise ne moraju glumiti, kao u ono nase doba.

P.S. – Vidim da je Nada komentirala Saimin komentar ali je izabrala drugi post.

Saturday, 06 November, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Prije 2 dana bio je predsjednik Srbije Tadić sa "našim" Josipovićem u Vukovaru.Slušala sam i plakala i mislila:"Ima nade"?!
Vidim da i ljudi u Srbiji i Hrvatskoj podžavaju u većini ponovno zbližavanje.To me raduje,još samo da prođe ova kriza,pa da poćnemo živjeti kao nekada.Nada umire poslednja.Niskana

Saturday, 06 November, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Ja pokusavam da skontam kako sam ja to posmatraca napala.Pokusavam da shvatim kako on zna kakva je danas situacija u BL.Pokusavam da shvatim da moji dobronamjerni savjeti posmatracu za kojeg ne znam (sta sad ,odakle i koga posmatra), a na osnovu citanja foruma sve generalizuje.
Poslije ovih izbora imala sam priloiku da saznam glasanje dijaspore u oba blentiteta i podatak je da se procenat glasanja za nacionalne stranke nije bitno smanjio u odnosu na proslo.
Ja sam sad cesto u Bl i mislim da generaliziranje sviju tamo da su dres promijenili preko noci nije korektno.Jedan uman covjek u mom okruzenju koji se vratio za stalno kaze da kod vecine "dijasporaca" jos u glavama traje 92-ga.Mnogi nisu nikako dolazili, mnogi povremeno kao turisti naoruzani lovom i kamerama za kratke godisnje odmore.Vecina se druzi nacionalno, pokazuju javno svoje navike i religije ,koje su takodje stekli preko noci na svim stranama.
Kod nas se sve desava preko noci.45-te je nestalo boga preko noci 92- se opet pojavio preko naci.I u BL i Sa i na svim prostorima BIH, ideologa i zlocinaca je bilo 10-tak posto.patriota 20-tak a svi ostali su bili posmatraci koji su cekali da vide sta ce se desiti da vide na koju ce stranu.
Pisala sam vam o mom komsiji koji ne moze spavati pa prica kako preko noci pise na raznim forumima."malo protiv balija, malo protiv cetnika, malo protiv ustasa i onda uziva kad "raspuca delegate"
Meni na pamet ne pada da citam tekstove novina preko interneta jer ima hiljadu puta ljepsi poslova na koje se moze potrositi vrijeme.A sve novine na ovim prostorima su privatizirane i sluze onima koji ih placaju.Ponavljam opet da sam na mail posti i ovom i Cankovom blogu i sasvim mi je dovoljno za moju dusu.
Draga Niskana Ima nade za nas. Izetbegovic Bakir se na B92- beogradska TV, izvinio svim nevinim zrtvama i njihovim porodicama), koje su stradale od strane Armije BH.
Pozdrav Saima

Saturday, 06 November, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Veceras, 8.11 2010. na BHT1, u emisiji Dimenzija vise, u 21 h bit ce prilog o promociji knjige Radmile Karlas. Koga zanima i tko moze evo mu prilike.

Nada

Monday, 08 November, 2010  

Post a Comment

<< Home