SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, July 25, 2012

Clanak

" O ljubi dok jos ljubit mozes,
O ljubi dokle ljubit znas..."

Primjeceno je Urednice da u zadnje vrijeme zapostavljas glazbu. Cak i lijepe slike sa Tvog zadnjeg posta ostadose prikracene za malo ugodnih nota.

O mladoj pijanistici Azri Medic, nasoj Asicki, pisala sam vec na ovim stranicama, ali me uspjeh nasih mladih uvijek iznova ponese.

Saljem Ti clanak o nedavno odrzanom koncertu u okviru Bascarsijskih noci.

Nada

http://www.youtube.com/watch?v=Y4XEPdYO5mM

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nadam se da si primjetio blagu auto ironiju kad sam se odredila po stupnju strucne spreme i vrsti posla za koji sam se skolovala, jer to sigurno nisu reference za dobro pisanje i opcu obrazovanost, ali Tvoje etiketiranje " resavskom skolom " mi bijase malo previse.
Da sam ipak u dobru raspolozenju govori i vedar ton na kraju mog prethodnog komentara.
Pa jos jednom...lijepi pozdrav.

PS: Mislim da je nakon svega , bilo suvisno objavljicanje priloga pod nazivom Clanak.

Wednesday, 25 July, 2012  
Blogger co said...

Posto se ocigledno radi o nesporazumu moram objasniti par stvari.

Kada sam dobio email iz njega mi je bilo tesko zakljuciti sta bi trebao biti naslov pa sam odlucio da iskoristim naslov clanka. Blog ne dozvoljava duge naslove a niti one u dva reda tako da ono sto je trebalo biti naslov priloga nisam ni tehnicki mogao uraditi. A i sam email je bio prilicno kratak, s komentarom o nedostatku muzike pa sam ga vise shvatio kao nekakav komentar meni licno a ne za objavljivanje.

Sto se tice resavske skole, taj dio se odnosi na mene posto u prvom momentu nisam bio sklon ideji da pdf document ‘uploadiram’ na moj ‘site’ (blraja.com) pa da onda na njega pravim link. Jedino rjesenje u tom momentu je bilo da tekst prekucam a to ne volim raditi. Radije na blog postavim link na Internet stranicu gdje je tekst objavljen, ako takav postoji. Kako ga u ovom slucaju nisam imao, odlucio sam se za prekucavanje.

Eto tako stvari stoje pa sada umjesto da pricamo o mladoj umjetnici, mi se prepucavamo. Ali i to je dio zivota.

Wednesday, 25 July, 2012  

Post a Comment

<< Home