SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, April 30, 2013

Za Amilu i Grofa


Kod mojih sinova postoji nevjerovatna potreba da im cesto pricam o mojim i Vicinim roditeljima.

Mojih se dosta sjecaju jer je Zlatko imao 19 godina kad je umro moj tata a 21 kad je umrla moja mama. Ostalo im je dosta lijepih uspomena iz njihovog nacina zivota. Vicin otac je umro kad je Zlatko imao 4 mjeseca.

Ja sto sam starija sve su mi cesce slike moje dvije nane koje sam imala srecu poznavati do 15 odnosno 19 god.



Amili saljem ovaj izvadak iz Gruntovnice iz 1888 god i vidim da je jedna nanina sestra Emina bila udata Gvozgar, a cini mi se da se tako preziva i njen muz. Sjecam se americke serije, mislim da se zvala "Korjeni" (nisam sigurna) a glavni lik je bio Kunta Kinte.

Zagolica me uvijek sve sto bi moglo otici u malo dalju proslost.

Nedavno je moja sestra Meliha slucajno spomenula da ja ljetos u Sarajevu bila sa tetka Izetinim unukom. Provela je lijepo vrijeme s njim i lijepim pricama. Iz svega recenog sjetila sam se tetke Izete i skontala da je to Grof.




Saljem sliku mamine kuce u Gornjem Seheru, zapustene i prazne. Slikakala sam i sa donje i gornje strane. Ovaj ulaz verande od kovanog gvozda je bio obrastao ruzama penjacicama
Majki je blizak rod bila familija Osmancevic, tetka Mensura koja je bila majka Enise Lojzine, sjecam se i tetke Fadile.

Pazili su se i obilazili.

Ovaj blog pruza sve moguce sanse da nasa unucad jednog dana saznaju mnogo toga o nama. Roditelji su oni koji vaspitavaju i upucuju a to mladima cesto smeta. Mozda je to tako priroda i namjestila.

Pozdrav Saima

Enisa - Niskana: dodatak komentaru




3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Na ovom blogu vlada nepotizam. hahahaaa

Tuesday, 30 April, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Ovo gore sam bila ja.
Ma stalno negdje zurim.
Nada

Tuesday, 30 April, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Umjesto komentara šaljem sliku legitimacije svoga dida Mustafe Bahtijarevića,koju sam nedavno pronašla u tatinim dokumentima.Ne znam iz koje je godina,ali je dosta stara i lijepa.Inaće svoga dide sjećam se kao mirnog i povućenog čovjeka,koji je obožavao našu njanju Fatimu.Pozdrav Niskana

Wednesday, 01 May, 2013  

Post a Comment

<< Home