SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, July 23, 2013

Zemlja izlazećeg sunca - 1

Da naša raja stigne svuda, to je već opšte poznata.stvar Na facebook-u je ovih dana prava poplava fotografija iz cijelog svijeta. Većina se zaputila na odmor pa uživa. Ali ima I onih “mlađih” koji rade.

Jedan od ovih drugih je moj prijatelj I komšija Izet koji je ovih dana otputovao službeno u Japan. Javio se emailom pa ga evo prenosim jer su zanimljiva njegova zapažanja o kulturi s kojom imamo malo doticaja.

Jedino što nedostaje su slike ali bit će valjda i njih kada se moj drugar vrati.

Pozdrav svima,

Sretno smo stigli u Japan, zemlju izlazeceg sunca. Kada sam dosao u hotel bilo je tacno 24 sata kako sam napustio nasu kucu. Dugo putovanja. Let od Chicaga do Tokya traje 13 sati. Isli smo sa American Airlines i hrana i posluga je bas bila izvrsna. Stigli smo sinos u 10:30 navece. Posto je razlika u vremenu velika mislio sam da necu moci zaspati ali me umor savladao. Ovde je sada 9 AM. Mi smo 13 sati isprad Pittsburskog vremena, 7 sati ispred Evropskog.

Upravo smo doruckovali. Sjetio sam se moje Jace, da vidis dorucka i cuda. Jako puno imaju zdjelica malih sa raznoraznim travama i gljivama u njima. Imamo pravo izabrati 3 te zdjelice plus glavni dorucak. Imaju 4 vrsta glavnog jela. Danas sam uzeo ribu, izgleda poput onih sardina koje kupimo kod Wooly-a a i takav okus. Uz to je doslo jos riza i hrpa onih raznoraznih trava, sve organik healthy ishrana. Uslikao sam to jer je Eric ponio svoju kameru. Fino sam spavao, sada cu se istusirati a onda nas dvojica idemo hodati po gradu. Bice toplo 80+.

Japanci su izuzetno uljudni, stalno ti se naklanjaju pa ti bude neprijatno. Nisam u zivotu vidio boljeg osoblja u avionu i kulturnijeg. Besprekorno uredne sa prelijepom odjecom. Stalno su nas na letu od Tokya do Fukuoke, oko 2 sata leta, nudili uglavnom sa cajem i vocnim sokovima. Kada smo izlazili iz aviona sve su se stjuardese poredale u spalir sve do aerodroma cak i u zgradi i naklanjali se. Kultura, sta drugo reci je u njihovoj tradiciji.

Veceras imamo mi Ameri zajednicku veceru. Vodi nas ovaj Japanac sto radi kod nas. On je inace iz ovih krajeva i sinoc je otisao spavati svojoj kuci. Sutra poslije dorucka idemo u Mitsubishi firmu a navece imamo veceru sa njima. U srijedu je takodje strucni sastanak a ja cu imati prezentaciju u cetvrtak za nase proizvode.

Pozdrav svima i javicu se dalje sa utiscima ako stignem. Danas smo slobodni, ostali dani ce biti jako busy.