SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, December 29, 2013

Malo sam se igrao

Božić smo proslavili, bilo je lijepo, a ja sam se malo nakon toga igrao.

Evo šta je na kraju ispalo.


Labels:

2 Comments:

Anonymous Nada said...

Ispalo je dobro. Ma sta dobro, odlicno je, a naj vaznije je da je stigla Sanjica.
Koristim priliku pozeljeti svima sretnu i bericetnu Novu 2014. godinu.

Sunday, 29 December, 2013  
Anonymous Anonymous said...

Kad dodjem u Banjaluku, uvijek kazem " dolazim da se raduju oni koji me vole, a nek se bore sa sobom oni koji me ne vole, a vide me tamo."
Ova tvoja video-igrica me bas obradovala, pa mogu isti tekst koji govorim u BL reci i za ovu tvoju igricu svim blogerima koji ovamo zalaze.
Prekrasno je sve uzivajte i budite sto duze ovako sretnih, uprkos svemu kroz sto ste prosli.
Iskreno i od srca Saima

Monday, 30 December, 2013  

Post a Comment

<< Home