SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, May 08, 2015

Humanitarna pomoć Timi Selimović

Tima Selimović je Banjalučanka koju poznajem još iz djetinjstva. Bila je gimnastičarka kao i njen brat Medo.

Azra Karabegović - Fazlagić moja školska drugarica je pronašla sliku na kojoj joj Tima piše da je ne zaboravi (slika iz djetinjstva). Azra je stavila sliku na Facebook i pitala zna li iko šta o Timi. Ja sam se angažirala i preko poznanice iz Danske dobila sam Timinu adresu i broj telefona. Igrom sudbine Azra i Tima žive u Sarajevu.

Čule su se telefonom, al dugo su čekale na susret jer je Tima bolesna i teško se kreće.
Tima je preko 30 godine dijabetičar. Ima i reumatidni artritis pa je 3 puta operirala šake. Ima i diskus herniju a kukovi su istrošeni, pa ima užasne bolove. Zbog toga je često u bolnici. Trebala bi na operaciju ali treba 5000 km. Zato pokušavamo pomoći Timi da se humanitarnim prilozima skupi novac za operaciju.

Znam za vaše humanitarne akcije (kafice) kojima se skuplja novac za pomoć ljudima. Zato kao bloger molim za vašu akciju.


Enisa

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Draga Enisa

Konačno u miru i tišini, bez trenutnih obaveza nadjoh vremena da se javim na ovaj tvoj prilog.
Znajuci tebe i tvoje emocije, veliku zelju da pomogneš svakome koga poznaješ, nisi ni mogla drukcije postupiti nego ovako.
Ne bih željela da me shvatiš pogresno, ali veliki broj ljudi u dijaspori i ovde u Bosni ima ovakvih slučajeva u svojim porodicama.
Juce sam razgovarala sa prijateljicom iz Norveške,inace bila je supruga jednog od mojih šefova, koji je umro prije 6 godina.
Sin je u Norveškoj zavrsio Elektrofakultet, radio tri godine, a sad je bez posla. Nisam znala da je i u Norveškoj kriza i veliki broj ljudi ostaje bez posla.

Gledajuci situaciju u svijetu, svugdje se sve teze zivi .
Ljudi se snalaze na sve moguce nacine i mnogi su se na neki nacin ušutili. Stara bosanska Kletva je bila "Dabogda se ti o sebi zabavio" . I izgleda da nas je dobro dostigla.
Mene je zvala Coova Nera i pitala imam li neki racun da preko mene pošalje svoj prilog, jer na adresu preko poste nije ni sigurno ni legalno slati novac
Ja sam se dobro opametila da vise ne učestvujemo ni u kakvim akcijama te vrste. Dobro sam iskusila grešku, u kojoj si i ti na neki nacin bila inicijator, zbog moje i tvoje dobrote i naivnosti. Tesko je ovakvim osobama kao mi shvatiti da ljudska dvolicnost i zloba mogu biti glavne karakterne osobine. Ali zato se svako životno iskustvo koristi da covjek postane zreliji i pametniji.

Ovde ima svih vrsta nesreća, skuplja se za sve i svasta, dolaze prosjaci iz Srbije i Crne Gore.
Ja sam se opredijelila za slanje pomoci telefonski, preko telekom provajdera , jer su to najiskreniji teški slučajevi i samo se objavljuju za bolesnu djecu.
Nase zdravstvo funkcionise tako da imas ono osnovno liječenje u ambulantama , a ako trebaš bilo kakvu intervenciju ugrađivanja djelova, to jako puno košta. Ja sam za operaciju dva oka (nabavka leća) morala platiti 600 eura.
Penzije su vrlo male i hiljade starih ljudi zivi u Sarajevu da ne mogu sebi pomoci.
Imala sam potrebu da ovo napisem da bi se za mnoge ljudske postupke moglo pronaći razumijevanje . Nadam se da ces i ti razumjeti mene.

Pozdrav Saima

Sunday, 17 May, 2015  
Anonymous Anonymous said...

Poštovana Saima,
Slažem se sa većinom Vaših navoda ali mislim da to ipak nije razlog da i dalje nastojimo pomoći jedni drugima.Ja znam da je puno bolesnih,posebno djece na koju smo svi osjetljivi.Vjerojatno ima i prevara.Osobno nisam nikad razmišljala o tom kad sam putem telefona ili na neki drugi način odlučila da skromnim prilogom pomognem bolesnoj osobi.Timina konstatna bol koju podnosi nagnala me da putem Faceboboka zamolim prvenstveno banajlučane koji su poznavali Timu da izdvoje skroman prilog kako bi se mogla podvrgnuti potrebnoj operaciji i nastaviti bar do jedne granice normalnim životom jer ima i niz drugih obolenja(pet puta dnevno daje sebi injekcije insulina jer je dijabetičar više od trideset godina,nekoliko puta operisala šake,tri diskus hernije...)Ja znam da je puno bolesnih,da je materijalna situacija mnogih vrlo teška ali mislim da baš zato trebamo pomoći onim kojim je pomoć potrebna.Budući da mi djeca žive u Skandinaviji mogu si uzeti za pravo da znam da npr.10 eura ne bi opteritilo budžet čak ni ljudima na socijalnoj skrbi.Prije nepune godine dana imala sam upalu žučne kese i osjetila šta znači nepodnošljiva bol a Tima ju trpi konstatno.Budi se i liježe s njom.Zamišljam ju kako jedne večeri liježe i spava mirnim snom i to me nekako ispunjava,bio bi to uspjeh svih nas koji joj nastojimo pomoći.
Pozdrav Vama i želim dobro zdravlje.

Friday, 22 May, 2015  
Anonymous Anonymous said...

Drago mi je da ste se javili sa ovako razumnim tekstom i da se vidi da ste dobra osoba i da ce mozda mnogi Banjalucani koji su poznavali gospodju razmisljati kao vi.
Ja ovde imam u Sarajevu gospodju Fatimu-Macu, koju su Milan i Nera upoznali u Sarajevu. I pored djece koja su vani ona je nama isto kao majka o kojoj brinemo u svakom pogledu. Sa (84 godine nema od cega ne boluje. U 60-tim godinama je bila u izbjeglištu u Svajcarskoj i radila po 20 sati na čišćenju bogataških stanova. Ovde u nasoj zgradi izgorio joj je stan do temelja , i zajedno sa muzem se vratila i sve sama obnovila. Muz je umro, o djeci ne zelim da pisem, jer je suviše tužno.
Nadam se da ce vas tekst imati vise efekta od mog i da zelim gospodji sretniji i zivot sa manje boli, ako se akcija dobro provede.
Pozdrav Saima

Friday, 22 May, 2015  

Post a Comment

<< Home