SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Sunday, December 05, 2010

Mauzolej

- O cujes li, starino Hajduce!
Hoces li se Bogom zaklinjati
Po svom znaku i zakonu,
Kad izadje Junak nad Junakom,
Da mu na put neces ishoditi?
Ja sam glavom Junak nad Junakom!

Opominjao je Junak hajduke Gorom , a kakav im onda strah ostavi, tako ostade i do danasnjih dana. U Gradu povise Brda, namjestise mjestani Mauzolej Junaku. Kako ostade u narodu, bas na onom mjestu na kojem ovaj Junak spusti svoju glavu, koju je odsjecenu nakon megdana nosio danima u ruci. Mauzolej jednostavn, kameni ali na dalekom glasu, dobi osobine samog Junaka, te se procu, da se podobro rasrdi ako bi bilo ko zaspalom Junaku pokusao oduzimati mir vjecnog pocinka. Samo je prirodna sila, grom, pozar ili oluja mogla Mauzolej ciniti stetu, koju bi vjesti majstori s Brda ubrzo iza opravili. Cist peskir sa ibrikom vode, donosen je gotovo svako vece, jutrom, kako se Gradom pricalo, ibrik bi ostajao prazan, peskir mokar. Na podu su znali ostati tragovi od mokrih nogu. Za jedne opravke poslije groma, slucajno je jednom, neki majstor, zaboravio ibrik i peskir. Kako je u jutro zatekao ibrik prazan, jednostavno je selo pocelo ibrik namirivati vodom. Cesto udaranje groma u Mauzolej, samo je pojacavalo uvjerenje mjestana, da Junak tako dobija snagu. Jer kada se razesti, sijevaju munje i gromovi, a oluja rusi sve pred sobom. U sred ljeta, jedne susne godine, neko je domacinstvo kupilo sijeno nedaleko od Mauzoleja. Vec u ta vremena bijase ustaljen obicaj, da narod Mauzolej daruje novcem, a onda bi tim novcem mjestani pomagali seosku sirotinju, kupovali knjige za obuku djece u skoli. I kada ce nesrece, jedan kosibasa se drzne i od Mauzoleja uzme dio novca. U sred ljeta nastala je nezapamcena oluja, pljusak, a gromovi i munje su parali nebo. Nebo se nije smirilo dok odneseno nije vraceno, a sijeno na livadi je potpuno unisteno, spaljeno, razneseno vjetrom.

Kako silnici Mauzolej i srusise, po kazivanju onih, koji su oteli tudje u Gradu, nema godine u kojoj se Brdu ne desi, susa, pozar, poplava. Neki i danas tvrde, da se Mauzolej mora ponovno uspraviti. A vec je jednom ponovno podizan, od istog kamena. To su domaci zahtjevali od ovih, novih. Opominjali su i silnike, da ne diraju. Jer oni znaju zest Junakovu.

Gadjali su specijalci Mauzolej tromblonima. Tukli minobacacima. Sami su pricali, da mine samo skliznu sa zidova Mauzoleja, bez bilo kakvih vecih rusenja. Mauzolej je durao, dok neobicno velika kilaza eksploziva, postavljena od posebno obucene rusilacke grupe iz Glavnog Grda, nije Mauzolej gotovo raznijela. Prije toga, pazljivo je pregledan svaki kamen da slucajno nema kakav zapis, hamajlija.
Iz Grada stizu prce, da je i ove godine Brdo snasla velika nevolja. Rijetka je nasilno oteta kuca ispred koje nije postavljena ”mrtvacka trpeza”.(obicaj iz Zete) Izlozene stvari umrlog, po obicaju iznose se deset dana za redom. Jutrom iznose, a s veceri unose u kucu. Naricanju nema kraja, bas kao i onda, kada u mrtvackim sanducima prekrivenim tudjim bajrakom, dovlacise poginule silnike, odozgo sa Otetog. A u dvoristu mnogih kuca je zabodeno trnje. Starinski znak iz Zete. Jer u toj kuci, muskih glava vise nama, niti se radjaju....

Grof


(„...ali postoji kazna. Tiha, neizbjezna,
kakvih je primjera mnogo u Kuranu i Bibliji.
Svakodnevnica ce im biti tamna kao da su se na njih
Spustili dijelovi noci...“ (XIX dm)

Vijesti iz Grda
-Strujni udar u kupatilu usmrtio Slavoljuba
-Za volanom "lancie" poginuo Petar
-Majka dovezla mrtvu šestomjesečnu bebu
-Pronađeno tijelo Milorada
-Radnik pao s merdevina u Banjoj Luci
-Bizarna smrt u banjalučkom naselju: Lazara ubio čep od bureta
-Doboj: U kući pronađeno ugljenisano tijelo
-Milka, objesila se na tavanu svoje porodične kuće)

22 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Za GROFA:Bolje ti odgovara pseudonim GROF MONTE KRISTO...
Evo jedene vijesti iz Banjaluckog kraja koju sam procitao ovih dana:
---U jednoj kuci(vlasnik doseljenik iz sumskih krajeva)u Vrbanji kopd Bluke zapalio se dimnjak,pa je zog toga eksplodirala municija na tavanu kuce.Od posljedica eksplozije vlasnik je dobio opekotine.Istraga je u toku...
PS:Mozda ce utvrditi da su za tu eksploziju krive vehabije(!!!???)
tibos

Sunday, 05 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Pet dana gledamo prizore na TV iz Bjeljine, Foce, Visegrada, Zvornika.
Voda sve prekrila.Nema struje, pitke vode, drva spremnih za dugu i hladnu zimu, stoka,zivina, plastenici, zito, sve unisteno.Kuknjava i molba za pomoc.
Zasto bas tamo, je li to Drina vraca dug za sve unesrecene zive i mrtve ili to ima veze sa Mauzolejom.
Pozdrav Saima

Sunday, 05 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Haski sud smatram smijurijom prema tome kako i kome oni sude i presudjuju. Jedina korist je u tome sto su napravili kakve, takve spiskove i smatram da su gore kaznjeni oni koji nisu uhiceni, jer oni nigdje nemaju mira. Svaki kanton i drzave na cijem se teritoriju vodio rat imaju spiskove zlocinaca. Pametno je sto su tajni, jer oni krvavih ruku ne znaju jesu li na njemu ili ne, pa ne smiju ni ruku pomoliti izvan granice domaje im, bojeci se da ce biti odsjecena. Umrijeti od cepa iz bureta i nije tako teska kazna, kao sto je biti osudjen na zivot u neizvjesnosti i stalno se okretati za sobom. Zivot cesto izravnava racune, ali nije uvijek pravedan. Tako se cesto okrece protiv malih i nejakih, djece zlocinaca, a ona nisu kriva za roditeljske grijehe.
Nada Š. D.

Monday, 06 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Nesto ovdje nije u redu, ali objasniti ne znam; pokusacu svojim rijecima:

Nasi ljudi znaju cesto reci za nekoga u nesreci 'sta je Bogu zgrijesio da mu se to desilo?'

Drugi znaju reci 'prihvati svoj kriz i cuti, idi dalje...'
Tj. prihvati svoje teskoce i gledaj kako da se iskobeljass na bolje.

Ako to primijenimo na sebe, na ono sto se desilo iseljenim ljudima (necu sada spominjati poginule i invalide, oprostite mi) zar se ne bi onda isto pitali?
Sta su to nasi (stariji) zgrijesili pa nam se desilo da iselimo?

Mozda i nisu zgrijesili, mozda je ovo za nas dokaz da mozemo vise, da prihvatimo da smo odrasli i odgovorni za nase zivote, da je materijalno nevrijedno, da je potrebno razumjeti i prirodu i nauku, a i ona prica oko Trnoruzice je vrlo poucna: sta je zapisano, to ce se i dogoditi.
Neka su vam sretni nastupajuci praznici
Kristina

Monday, 06 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Herostrat je bio Grk koji je god.365.s.e.zapalio divni Artemidin hram u Efezu da bi se bilo cime proslavio i ovjekovjecio svoje ime.PUTEM VANDALIZMA HTIO JE DA UDJE U POVIJEST.Mnogi herostrati ostali su nekaznjeni a porusili su mnoge hramove i mauzeleje u Bosni.Zive sada ili U Dodikovom feudu ili u Srbiji,na Kipru,u Grckoj i u Rusiji ,i kod druge povijesne brace.
Takodjer,mnogi ratni zlocinci nece nikad odgovarati.Nasli su sigurno utociste.Komandant Fikretove odmetnicke vojske je u USA,Boban Ecim je u Srbiji a kapetan Dragan u Australiji.itd..itd..
tibos

Monday, 06 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Sjecam se neka davne godine kad je Zagreb bio poplavljen i kako se hiljade vojnika onog vremena organizovalo i vrecama odbranilo katastrofu vecih razmjera.Postoje i neki djelovi bivse domovine koji su prirodnim tokom bili predodredjeni za ovu vrstu elementarnih nepogoda.Ali u onom "zlom" i nedemokratskom sistemu zajednistva i brige o svakom, posljedice su se brzo rijesavale,
Podrucje Bjeljine, Foce ,Visegrada, Zvornika i Gorazda nije spadalo u ta plovna podrucja.Na televiziji se pojavljuju ljudi od 70 - 80 god i izjavljuju da ovo sto se sada desava, ne pamte da se ikad desavalo.
Saznalo se da je razlog hidrocentrala Mratinje u Crnoj Gori koja je ispustila ogromne kolicine vode.
Iako je poplava najmanje pogodila Gorazde, grupa gradjana je podnijela tuzbu protiv Crne Gore.Prije rata je kruzio vic kad je zlatna ribica pitala Muju da mu ispuni zelju a on odgovorio "da Muji crkne krava".

Zamislite grupa gradjana podize tuzbu, nigdje Kantona, nigdje Federacije.Cetiri grada u republici Srpskoj iz istog razloga u katastrofalnom stanju a niko ni
gradjani ni republika ne reaguju.(Da li su im i dalje Srbija i Crna Gora dva oka u glavi?

U ovoj krasnoj demokratiji uziva se u crkavanju susjedove krave, u ravnodusnosti prema stradalnicima i obozavanju politike i politicara(glasanja pokazuju da je tako), koji umjesto mrske solidarnosti i bratstva donesose razdor i mrznju.Pokojni Mladen Delic bi rekao."Ma ljudi, je li to moguceeeeeeee??????
Pozdrav Saima

Tuesday, 07 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Mala zanimljivost:

http://www.glassrpske.com/vijest/10/banjaluka/49878/cir/Banjaluci-status-bezbjedne-zajednice.html

Kr.

Tuesday, 07 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Mer( h )ba
Gledam s merakom kako Istanbul osvaja, kroz dosadasnju povjest, im nedostupni Zagreb. Nitko se ne buni, dapace, na sav glas vicu, posebno zene; Bujrum, bujrum. Ne cudim se ja zagrepcanima. Poznato je da su uvijek dodvoravali tudjim vladarima, a sve zarad dobrobiti svoje guzice.

Mala digresija: Da je onaj glupi Milosevic ista ucio iz povijesti, znao bi da je ove nase bilo dovoljno ostaviti tri dana bez benzina i danas bi mu se svi molili kao Tiiitiii.

Cudim se ja hrabrom srpskom narodu u RS. Oni su uvijek bili spremni jesti korijenje, biti bez struje i vode za svoju otadzbinu, a sad, bez ikakve prisile ( izuzev prisile kapitala ) u znak predaje digli obje ruke ( i noge ) pred Seherzadom i Benu, Onurom i Keremom. Koliko su se samo trudili ovih godina izbaciti iz svog jezika, glave i srca omrazene im turcizme, a sad ponovo uzivaju u njima. CCCC
Rado bih se potpisala nickom Seherzada ili makar Benu, ali mi nekako ne odgovaraju, jer nisam ni lijepa, ni mlada, ni bogata, a bome ni arhitektica.
Zato nevoljko ostajem
Vasa Nada Š. D.

Wednesday, 08 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Za gospodju Nadu :
Vas tekst je bez super.
Sto se tice Seherzade,ja je ovdje u USA ne gledam.Ne volim Turke iako sam Bosnjak.Oni su bili osvajaci i bio bih srecan da nikada nisu bili u Bosni i da sam ostao heretik(=Bogumil)....
Srbi u tzv.RS presli su svaku mjeru u mijenju toponima,pa su u Bluci uveli nazive ulica sve uvezene iz Srbije(navodno su te nazive sastavili Dr.Koljevic i prof .Lazarevic po preporuci SANU-a).Ali su neke turcizme ,ipak,ostavili ne znajuci da su to turcizmi:npr.na neboderu na ulazu u Gosp.Ulicu pise MALBASIC-to je turcizam,ostavili su naziv MZ CESMA,pa nazive mnogih prezimena.Cudi me kako nisu Karadzicu izmijenili prezime!?
Ovih dana sam procitao jednu lingvisticku studiju:"Orijentalizmi u govoru starosjedilaca Bosanske Posavine"od dra Josipa Baotica("Institut za jezik",Sarajevo 2007.god.).Prof Baotic je naveo neke turcizme koje ne mozemo zamijeniti nasim sinonimima.
PS:U Srbiji je ostali o i danas vagon turcizama,a cesti izraz u Srbiji BRE! je takodjer turcizam...
Ima jedna znanstvena studija mog omiljenog znanstvenika:dr.Hrvoje Mazulic:"Fasizam krstitelj i palikuca"(Zagreb 1946)gdje je analizirano znanstveno-lingvisticki i povijesno-kako su italijanski fasisti i okupatoru u toku II svjet.rata pokusavali da italijaniziraju hrvatsku toponomastiku u Dalmaciji i na Jadranskom primorju...
Trebalo bi napisati toponomasticku studiju o tzv.RS...
tibos

Wednesday, 08 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Oprostite zbog grjeske:
dr.Hrvoje MEZULIC a ne Mazulic!
PS:O djelu dra Josipa Baotic-a:
www.domaljevac.com/osini-po-prasini/jezik/turcizmi-u-govoru/

tibos

Wednesday, 08 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

(Hom)-bre Tibos,

de malo smiri!

Ima i drugih naucnika, a i drugih jezika, sve je izmijesano; treba citati sta drugi pissu o nama.

Sta se sad mi imamo stiditi germanizama, turcizama i ne znam kojih jos?
to sve pripada nasoj (H)-istoriji!
Vazno je da se razumijemo!

A je li netko M-e-zulic ili je M-a-zulic, je nevazno, svejedno su samoglasnici ubacivani u rijeci radi ljudi, kako je kome bilo lakse da izgovori. Zato se i zovu samoglasnici.
Hajmo mijenjati temu, please!
Kr.

Thursday, 09 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Meni su oba zadnja komentara super,super,
Prvo saznadoh da je Tibos u Americi i da fino razmislja da bi bilo dobro da smo ostali Bogumili.Dobri stvari me je poducio a najvise volim kad se pojavi prilog poslije kojeg svi mozemo da komuniciramo i iznosimo svoja misljenja, svoje stavove svoju naobrazbu i usput mi nakon zavrsenog pisanja komentara bude nekako lijepo sto sam imala mogucnost ove komunikacije.
Analizirajuci statistiku nekako Grofovi i ranije Rankovi su imali poslije Coovih priloga najvise komentara.
Ja razmisljam da li bi nam se sve u istoriji isto desavalo bez obzira sta bili jer uvijek se bBosna napadala i otimala zbog bogatstva prirode i "dobrih Bosnjanja" koji se nikad nisu oduprli onom "zavadi pa vladaj", bez obzira sto je istorija uvijek bila uciteljica zivota.
Zato Mauzolej ostaje trajna pojava.
Kako je Tibosov komentar odraz ambijenta i sredine u kojoj zivi, tako je i Nadin komentar "saka u oko" ambijentu i nasoj stvarnosti na svim prostorima Balkana u kojem ide serija "1001 noc".
Ja kad se pomaknem samo malo u Dalmaciju, u tom periodu Stvarnost Bosne nestaje.U totalnoj sam medijskoj blokadi tako i sto se tice pisanih medija i tv i stvarnostBosne i uopste postaje sasvim drukcija (cak ljepsa).Zato je ova prateca pjesma genijalnog Arsena pun pogodak.
A tek kad sam u Holandiji. Belgiji Spaniji...
Niskana jednom napisa :"Bilo kuda Saima svuda".To je moja sreca jer mali prostor, mali dozivljaji.
Pozdrav Saima

Thursday, 09 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Izvinjavam se zbog jos jedne omaske:
Napisao sam gdji Nadi:Vas tekst je bez super,a treba :VAS TEKST JE BEZBELI SUPER..
uz pozdrav
tibos

Thursday, 09 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Dragi blogeri,
A sada intermezzo-humor:
KAKO JE POLUDIO UPRAVNIK LUDNICE
--Doveli jednog naoko mirnog covjeka na pregled u ludnicu,jer je tvrdio da je poludio.
Upravnik ludnice ga upita za razlog dolaska u ludnicu,a ovaj mu isprica slijedece:
"Ja sam bio momak,a moj otac udovac i zivjeli smo zajedno.Jednog dana ja sam se ozenio udovicom,koja je imala vec odraslu kcer.Sada smo svi zivjeli zajedno.Moj otac se zaljubi u kcer moje zene i ozeni je.Tako je nastala nova situacija:Moja zena je postala punica mome ocu,a moja pastorka bila je moja maceha.Da li je moj otac postao i moj zet?Moja pastorka(moja maceha) rodila je uskoro sina,koji je bio moj brat,a istovremeno i moj unuk,odnosno unuk moje zene,dok sam ja postao djed svoga brata.Kad je poslije i moja zena rodila sina,situacija se jos vise iskomlikovala,jer je taj moj sin postao punac moga oca,posto je bio brat moje pastorke,a moja pastorka je postala baba svome bratu,jer je on bio sin moje zene.Posto sam bio ocuh svome ocu,to je moj sin bio brat moga oca,a ujedno sin moje babe ,jer je moja zena bila snaha svoje kcerke,a ja sam bio ocuh svoje macehe.Moj otac i moj sin bili su braca ,a moja zena je bila moja baba jer je bila i snaha moje macehe ,a ja sam bio brat svoga oca ,a ujedno i sam sebi djed!"
---Dosta za miloga Boga!-uzviknuo je upravnik ludnice u srusio se u nesvijest.
Pacijent se prepao,pa je pobjegao kuci,a upravnika ludnice smijestili su u krevet i kad se osvijestio,buncao je stalno:
"Ja sam sam sebi djed,a moj otac je moj unuk!

uz pozdrav
Tibos

Thursday, 09 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Dragi TIBOSanac

Meni kad se neko dopadne na blogu ja sebi dam za pravo da stavim ovaj pridjev ispred imena.
Tvoj naknadni komentar gos. Nadi izazva kod mene bujicu sjecanja na moju majku po mami.Ta rijec "bezbeli" je u onom nasem starinskom jeziku bila jako mocna.Kad bi neko ispricao nesto sto je bilo neobicno , nevjerovatno onda bi moja majka pitala od koga se to culo.Ako je to bilo ime nekog koga se uvazavalo, ko je bio iskren i posten onda bi majka rekla "Ako je on (ona) to rekla onda je bezbeli tako. Obzirom da je Nada takva osoba onda je tvoja ispravka pogodila metu.
Dalje to me onda asociralo i na ovu pricu.
Moja dobra prijateljica odlazi u panici pred rat u Beograd, jer je nakon dugo godina braka i zivota dobila djevojcicu.U to vrijeme je Juka harao po Alipasinom polju i njen strah je bio opravdan.U ratu su i roditelji sa Grbavice otisli, jer su bili patrizani i nisu mogli gledati cetnicke zlocine oko sebe.Bogati, sve na Grbavici su izgubili od "svojih"'.Muz joj je bio cjelo vrijeme ovde i onda nakon rata otisao i on jer nije bilo posla ni za "nase" a kamoli "njihove".Umro je od "dobrodolslice i LJubavi" ljudi majke Srbije.Roditelji i ona su jos tamo.Cesto se cujemo.Rodjeni su sarajlije iz ugledna pravoslavne porodice.Baka nekad kaze kruh a nekad hljeb., kao sto smo i mi svi iz Bosne govorili.Prije desetak godina u autobusa baka kaze unuci"Moramo kupiti kruh" a kad izidju iz autobusa unuka (7 god) placnim glasom ponavlja "Bako hleb, bako hleb...."
Moja prijateljica opisuje razliku bosanskog i beogradskog mentaliteta.U autobusu te beogradjanin lagano potapse po ramenu i kaze:"Oprostite, molim vas lepo mozete li mi reci koliko ima sati ?"
a Bosanac potapse po ramenu, pokaze na svojoj ruci mjesto gdje sa drzi sat, te mimikom podignutim pokretom glave upita sve.
Nas ti je jezik cudo, zato hoce da ga rastrgaju, raskomadaju , izdodaju "h" i gdje treba i ne treba i izmisljaju slozenice u stilu.
RODITELJSKA PAZNJA:
muz - jeb.ik
ljubavnik - do...nik
preljuba - krivo.eb

Onda novine napisu:
J...nik uhvatio doj..nika u krivoj.bu.

Ja spadam u sretnike koji nemaju svoj portal, ne volim fecebbok(dala Mara dinar da udje u kolo, a dala bi dva da izidje) ali zato imam ovaj blog ( i Cankov na kojem se teze snalazim)i sasvim mi je dovoljno da uzivam.Emira, Radmila Nada i Niskana posalju divnih priloga sa Interneta, koji mi se jako svidjaju a tako smo se dobro upoznale da znamo sta nam je zajednicka komponenta.
Tibosa bi volila, kao jos nekoliko blogera upoznati uzivo, jer sam sigurna da bi bilo lijepih diskusija i dobrih sugovornika.

Pisat cu o Zeljku Nincicu (autora Audicije 4 poznatom Cutuku)koji ponovo odusevljava sarajlije sa istom ekipom, kad odgledam predstavu,Vratio se, napatio u Kanadi i rekao za bivsu domovinu."zivjeli smo u raju, samo to nismo znali."
U prosloj je bio poznat po "primi me, ) a u ovoj govori "sto me primi ...(u protivnom bi davno bio na baustele i do sad postao sef.
Pozdrav Saima

Friday, 10 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

E Saima Ti bi pricala proste viceve i bila fina. Kako bi to nas bivsi bloger napisao: hebnik, dohebnik, krivoheb ?
Vidim, jos Te ne napusta zelja za upoznavanjem blogera. Ja sam odustala. Sjecas se, slagala sam svoje slike od kamencica pokupljenih iz priloga i komentara nikad se okolo ne raspitujuci tko je kakav ( ovdje je puno ljudi iz BL pa je lako sve doznati), a oni se razbjezase i portreti ostase nezavrseni. Pocinjati nove nemam volje.
A sad o necem sto me vec u Tvom prilogu vuklo na komentar, a povlaceci paralelu sa beogradskom pricicom konacno si me uspjela izazvati. Radi se o onim ljudima iz Varesa. Rat je situacija kad se ljudi osjecaju sigurnije u grupi u kojoj su pravila ponasanja jednostavna ali stroga. Svako iskakanje rjecju, mislju ili djelom izaziva strah kod okoline. Samo nemoj biti drukciji da ne bi ugrozio ni sebe ni mene. Vise od jezicnih " incidenata ", kojih je uostalom bilo i u miru, mene smeta dvostruka prica tih varesaka. Koju ce pricati ovisi o usima koje ih slusaju. Sta je istina ja ne znam. E sad dolazimo na ono sto se meni mnogo puta ovdje prigovorilo, a to je da samo pricam o BL, i to iskljucivo iz vremena kad sam tamo zivjela. Trebalo me je navuci npr. na pricu o Varesu, koju sam mozda procitala u novinama ili mi je netko ispricao samo za moje usi, a onda me sicati protupricama.
Ne, ne, tu je Rodos ( citaj BL ), tu skoci.
Nada Š. D.

Friday, 10 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Dragi blogeri,sigurno se pitate kako se to ne javlja ni Enisa a ni Niskana.Isprika je da ne mogu doći do kompjutera ,jer sin spava u toj sobi, pa kako ne radi pretvara noć u dan itd.Opet kad je kompjuter moj nemam inspiracije.Sada me naš novi bloger izprovocira da se javim,a razmišljajući o njegovom imenu dolazim u napast da bi mogla i ja postati JABOS( u smislu ja gazda)Naime kako su kolegice napisale na TV su već neko vrijeme hit serije 3 turske serije,a najljepša među njima je 1001 noć.Ovu seriju gledaju svi bez obzira na starost i spol.Već dugo vremena Turska je postala turististićka destinacija br.1 i prestiž u društvu mjeri se koliko si puta bio u Antaliji.Serija prikazuje život u modernoj Turskoj,život bogatih intelektualaca sa puno divnih prizora iz Isanbula,iz života patrijarhalnih porodica uz prepoznavanje slićnih situacija u odnosima između djece i roditelja,braće i sestara itd,itd.Žao mi je da Tibos "ne voli Turke"jer su bili osvajaći u našim krajevima.Zaboravlja da je to bilo prije 500godina,da su Njemci bili okupator prije 65 godina i da ne čujem da ih neko zbog toga mrzi.Čak šta više mnogi su bili sretni što su bili "jugo-švabe" NASTAVAK slijedi Enisa

Sunday, 12 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

2.dio
Od bivših "okupatora" naslijedili smo turcizme,germanizme,talijanizme i sl.i tako obogatili svoj jezik.Ovdje u Hrvatskoj dućan i avlija u Dalmaciji su uobićajeni izrazi i ja ih sa nostalgijom upotrbljavam.Od Austro-Ugarske ostao je još obićaj da bosanska djeca besplatno studiraju u Austrji.Ja ipak mislim da se Tibos malo zaletio s izjavom da ne voli Turke.Ja volim sve LJUDE i jako se radujem što se obnavljaju stare veze između bivših republika.Inaće držim se one stare:"kako siješ tako ćeš i žeti!"Glavni junaci 1001noći nedavno su gostovali u Zagrebu a sada su upravo u Beogradu.A sada upravo na TV je kviz i popularni voditelj Tarik Filipović omiljeni kazališni glumac-bosanac porijeklom iz Zenice.Herzliche Gruse i maksuz selam od Enke-partizanke!

Sunday, 12 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Ne vidim da je netko na ovoj stranici spomenuo animozitet prema turcizmima, germanizmima i inim izmima.
G. TIBOS, nema potrebe za tolikim isprikama, ja sam Vas komentar odmah shvatila kao afirmativan, bezbeli. Od ostalog se branite sami, to je naime obicaj na ovom blogu.
Pozdrav, Nada Š. D.

Sunday, 12 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Umro Richard Holbrooke, vrhovni arhitekt blentiteta u BiH-.
tibos

Tuesday, 14 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Vjerovatno ce mu BL podici spomenik, ima i zasto. Jesu li proglasili dan zalosti ?
Nada Š. D.

Wednesday, 15 December, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Vozd manjeg blentiteta najavio je da ovih dana pocinje podizanje KINESKOG ZIDA da bi odvojio tim zidom svoj feud,a kamen ce vjerovatno dobiti od Rusije...(isti kao kremaljske zidine)...
tibos

Friday, 17 December, 2010  

Post a Comment

<< Home