SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, September 06, 2006

Gaza u Umagu

Cini mi se da neke od nase raje moras malo probuditi iz ‘polusna’ kako bi se malo aktivnije ukljucili u ovaj nas blog. Gaza mi je prije polaska na odmor obecao da ce se javiti po povratku, ali evo stigao je vec i septembar, a od njega ni traga ni glasa.

Kako sve ne bi izgledalo kao kritika, moram priznati da me je prijatno iznenadio kada mi je odmah odgovorio na email. Stiglo je par fotografija koje je imao pri ruci, a kratki komentar evo objavljujem u cjelini:

Na odmoru smo bili u Umagu i mogu reci da imamo pozitivne utiske. Stanovali smo u hotelu i cijeli tretman je bio bez primjedbi. Covjek se jednostavno bolje osjeca kada razumije jezik i kada moze pricati sa ljudima u svim mogucim situacijama. Napravio sam i nesto fotografija pa cu gledati da ti posaljem nesto ovih dana.

Kako se iz gornjeg moze zakljuciti, bit ce i fotografija (koje cu objaviti kada pristignu), a za ovaj blog sam izabrao ovu ‘sportsku’.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home