SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, December 04, 2006

No, nije to sve, profesor se svakog slobodnog trenutka bavi svojim vrtom. Kaze da uzgaja gotovo sve vrste povrca, i da jedino svoje povrce koriste u prehrani. Nadam se da ce nam to posvjedociti i pokojom snimkom vrta. Bavljenje vrtom je na samom vrhu preporucenih aktivnosti za ocuvanje vitalnosti i psihicke stabilnosti. Profesor je pravi dokaz tomu!

Nadam se da ce netko od vas, koji ste kasnije napustili BL, spomenuti i njegov izuzetan doprinos, kako bi prava slika dogadjanja u BL, tih ratnih dana, presla granice Bosne. Mnogima je pomogao i da prezive.

Culi smo ih, i vidjeli na monitoru, u nedjelju, pa me je to potaknulo da napisem ovaj prilog.

Profesore, sad nemas kud, moras od svojih obaveza ukrasti barem jednu minutu, i javiti se, pa makar i jednom recenicom. Tvoji studenti i kolege ocekuju to od tebe.

Predraze , evo teme za tebe. O vrtu si obecao raspisati se.

Natasa

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pozdrav Širbegovićima u USA!

Monday, 04 December, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Ne bih ja Natasa sada o basti. Ovdje kod nas u Kanadi je toliko hladno da mi basta ni ne pada na pamet. Ali da se malo pohvalim. Lisce sam pokupio, samljeo i ukopao ga u zemlju. Na proljece – 'zdravo domace gn(j)ojivo'. Ali o tom, kad malo otopli, na proljece. Sada mogu pricati jedino o drvima i kaminu.
Profesore Sirbegovicu,
nije valjda da toliko radite da ne mozete s nama, svojim studentima i kolegama razmijeniti po koju... Vi ste bar za ljudovanje uvijek nalazili vremena. Takvog Vas pamtimo jos iz studenstskih dana, pa iz Cajaveca, a ja i iz rezervi. Nego da se Vi, profesore, niste malo ulijenili ili ne daj boze, odrodili od nas, svojih studenata?! Kapitalizam svasta uradi od trudbenika. Svasta je moguce.
Moram da vam kazem koliko bi nas obradovalo kad bi nam se bar povremeno pridruzili. Vjerujte da su vasa predavanja, ispiti, savjeti, druzenja sa vama, vasa blagost i ljudskost ostavili dubokog traga u nama. Vi ste jedan od profesora koji je svoje znanje nesebicno prenosio na nas, a na ispitima kopao po nama da pronadje to znanje. Pamtim neke vase kolege, kojima je glavni cilj na ispitima bio da pronadju kod studenta ono sto on ne zna. Ali necemo danas o njima. Pricamo danas o dobrim profesorima i dobrim ljudima.
Zato, dragi nas profesore, javite nam se. Druzite se opet s nama. Mi to od vas ocekujemo.

Monday, 04 December, 2006  
Blogger co said...

Evo da se i ja javim na ovu temu, jer i ja imam sta reci: i o skoli, i o vrtu, ali i o namjestaju.

Profesora Sirbegovica se sjecam jos iz Tehnicke skole, nakon toga sa fakulteta, a i zasto to ne reci, bio je moj mentor kada sam se odlucio za postdiplomski studij (nisam ga izabrao tek tako). Cak smo jedne godine na ETAN-u u Nisu osvojili prvo mjesto za najbolji rad u svojoj oblasti, ispred tada mnogo poznatijih imena jugoslovenske nauke (kopiju tog rada sam cak uspio donijeti ovdje). Sjecam se ‘voza’ (onog da ‘klopom’) na jednoj od veceri tokom simpozija ali isto tako i zohara u Niskom glavnom hotelu.

Nego ima nesto drugo na sta ja cekam. Cekam da vidim tko ce prvi krenuti pricu u povrtnjacima, cvjetnacima, backyard-ima pa da se ubacim, jer i mi konja za trku imamo. O profesorovom povrtnjaku sam vec nesto nacuo, ali jos nista konkretno nisam vidio!

Takodjer mi se cini da je netko spominjao izradu namjestaja. E i tu sam spreman, samo cekam da se glavni glumac javi.

Monday, 04 December, 2006  

Post a Comment

<< Home