SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, August 10, 2007

Konobari

Ponestade mi materijala za blog.
Obratih se Mariju.
Stize fotos.
Nema teksta.
Ja opet za email.
Tekst stize.
Evo ga:

Mislim da ste saglasni da zivimo u vrijeme razno raznih podjela. U nastojanju da ljeto provedem aktivno, jednu od njih sam nastojao istraziti.
Ta podjela je postojala i prije rata i cesto mi je remetila popodnevni odmor. Konsultirao sam starije, dozivao literaturu u pomoc, nije islo. A zelio sam da uspostavim davno naruseni sklad.

Slozicete se sa mnom da je podjela snazna i da ju sam nisam mogao prevladati. A jednostavno, nasi konobari delozirani su iz konoba. Nama konobari, a tamo negdje konobe.

Ceznuo sam da se nasim konobarima vrate izgubljena radna mjesta, tj. konobe. Imali smo mi gostione (gostionice), kaf / vane, kafice, mehane, krcme, hanove, pivnice, restorane,birtije, kantine, podrume, cak i zdravljake... pa i kleti. I ko nas je tamo usluzivao? Ko?

Naravno, konobari. A zasto? Jer njima, jadnicima, nije omoguceno da se dokazu u svojim (i nasim, svakako) konobama.

Nisam se slagao sa tumacenjima da su konobe u stvari bacvare, kacare i sl. Pa onda bi bacvara ili pintera izjednacili sa konobarom.

Elem, nikako nisam mogao zatvoriti davno nacetu temu pa sam ovo ljeto posjetio par originalnih konoba. Da skratim, u konobama nigdje konobara. Tamo rade socijalni radnici, motociklisti, propali studenti i dr. Istrazivanje se nastavlja!

Pozdrav, Mario

Gledajuci fotos, cini mi se da se Mario vrlo ozbiljno posvetio istrazivanju. Moram priznati da mu nije lako, ali izdrzat ce on, poznajem ga

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Pa dobro Mario, zasto nam ne napisa gdje nadje ovu konobu. vidimo da je Ljilji i tebi bilo super pa bi mozda neko od nas mogao tamo naici jednom. Sigurna sam da cemo naci dobro vino, a ko zna, mozda zateknemo tamo i ove vrijedne ljude sto sviraju, a znam sigurno da neki od blogera jos nisu zaboravili pjevati. Bice nam zao sto nema konobara, ali snaci cemo se vec (mozda su nekom draze propale studentice...?!).

Friday, 10 August, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Obisli smo tri konobe na šibenskom području, a ova sa slike je u Vodicama, nekadašnjoj destinaciji banjalučkih izviđača. U pravu si, Emira, Dalmacija uvijek miriše na pjesmu. Ne možeš pomirisati more, a da ti srce ne zaigra i ne povuče te na pjesmu. Tako sam u stvari shvatio tvoj komentar. Veliki pozdrav.

Sunday, 12 August, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Ako se teta Ljilja i cika Mario ne bi ljutili, ja bih da pozdravim i posaljem po koju pusicu prema Predgradju i Rosuljama.
Cadjo sa svojim curama.

Monday, 13 August, 2007  

Post a Comment

<< Home