SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, August 08, 2007

Sa odmora u Makarskoj

Danas zavrsavam sa Sejinom ‘trilogijom’. Ovaj put je to par fotografija sa ljetovanja u Makarskoj. Dok mi tesko radimo, ovi Skandinavci uzivaju. Nepravda pa to ti je.

Uz Skandinavce na fotografijama vidim jos raje iz Banjaluke, ali opet nemam imena. Molio bih sve one koje mi ubuduce posalju slike za blog, da se potrude i napisu nesto o novim ‘facama’, onima koje do sada nismo imali prilike vidjeti na ovim stranicama. Gledajuci lica sa ovih fotografija, mnoga mi se cine poznatim, ali nakon svih ovih godina ne mogu biti sto posto siguran.

Na jednoj od slika ugledah jedno svima nama drago i poznato lice: Kemala Montena. Na Kemi se vidi da je prava raja: o tome su mnogi pricali a to sam vec moglo osjetiti prilikom njegovog nastupa u Pittsburgh-u.

Vidim da je Visicima u Makarskoj bilo lijepo i da su uzivali u ljepotama Jadrana. U ovaj grad nisam navratio vec godinama i ove Sejine fotografije me vratise u ona bezbrizna vremena, kada se svake godine ljetovalo na Jadranu: ponekad u istom mjestu, a u ona skolska - studentska vremena, znalo se obici vise gradova i mjesta, putujuci na sve moguce nacine.

Siguran sam da su i mnogi drugi sadasnji i bivsi stanovnici naseg grada ovo ljeto iskoristili da se odmore, samo se niko ne javlja. Izgleda da se stidimo ili nam je tesko odvojiti par minuta da se javimo kratkim prilogom.

Ili mozda vise volimo one ‘zesce’ priloge od ovih relaksirajucih? U dilemi sam! Primjecujem kada se situacija malo zaostri, raja se javlja, a kada se pak pise o lijepim stvarima, nema komentara.

A svrha svake objavljene rijeci je da izazove reakcije: sto vece, to bolje. Inace se radnja zatvara. Tako je to kod nas u Americi: trzisna privreda, ako nemas dovoljno kupaca, ides u stecaj. I onda neko drugi otvori novi ducan i sve pocne iz pocetka.

Zato raja, javljajte se s prilozima, da vam ne bih dosadio mojim, koji nece biti sa odmora i nece biti relaksirajuci. Jer ja sam svoj (odmor), za ovu godinu, potrosio i morat cu se okrenuti drugim, manje lijepim temama.

Labels:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co, ti misliš da nekoga interesira kako mi je na ljetovanju. Evo da kažem da sam bio na moru. Nisam vidio Kemu, ali mi je 'my favorite' Josipa izmakla 'za dlaku'.
More je još uvijek slano, još uvijek ima ježeva, a treba pripaziti i na poneku skrivenu stijenu. Još jedna zanimljiva informacija: vino za narod košta 15 kn.

Wednesday, 08 August, 2007  
Blogger co said...

Mario, naravno da nas interesira. Ima nas puno koji nemamo sanse da na Jadran (ili negdje drugdje tamo u vasem okruzenju) svratimo cesce pa nas mnogo toga interesira. Vjerujem da, kada se vi tamo sastanete, pricate o dogodovstinama sa ljetovanja.

Posto je ovaj blog jedini nacin da se ispricamo, bilo bi lijepo da vidimo pokoju slicicu i cujemo pokoju pricicu sa odmora. Vidim da se putuje ali nema 'izvjestaja'. A znam da bi se moglo nesto pripremiti. Ovo nije kritika upucena tebi, vec jedan opci zakljucak, jer osjecam da 'suradnici', stari a i novi, pomalo posustaju.

Ili mozda svi cekamo da ljeto prodje pa da se onda damo na 'posao'.

Wednesday, 08 August, 2007  

Post a Comment

<< Home