SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Wednesday, November 28, 2007

Sati su prolazili, mi smo se sjecali nasih djecijih nestasluka, prvih pusenja cigara na obali VRBASA na nagovor Radmile, kcerke od pekara Ilije iz nase ulice i jutarnjeg odlazenja po kruh kada bi pekar Ilija odmakao zene koje su stajale u redu za kruh i propustio mene, posto sam odrasla i pusim na obali, da ne stojim u redu. To su bili nasi grijesi kojih smo se stidjele.

Dvorista sa priredbama, nedeljom bi iznijele sve deke i napravile binu, pokupile mamine haljine i rasprodavale karte za predstavu koja je bila jako tuzna, koja se zvala KAZI ZASTO ME OSTAVI pracena isto imenom melodijom.

Sjecale smo se preljepih uvojaka nase prijateljice KARMELE koja nije vise medju zivima, kao i LJILJE, njene kratko osisane kose kao djecak, BOBE KECMAN, uvijek je bila ozbiljnija od nas i NADE JELOVAC. Neka im je vjecna slava.

Da bilo je tu i sjecanja na mladalacke ljubavi, uspomene lijepe, ali zivot, kao i Rijeka, imaj svoj tok, ali ta zivotna rijeka nosi sa sobom krasne uspomjene na igranke u Domu kulture, sali Cajevca, basti KAB-a, setnje korzom i svakako ples u basti staroga DOMA JNA. Noc polako odmice, kasni sati, LJUBINKA sjeda za klavir i ponovo kroz tihu ljetnju noci cula se pjesma KAZI ZASTO ME OSTAVI......TO DAVNO BESE SJECAM SE JA........VINO I GITARE NEK NOCAS ISPUNE MI DOM, TO STARO VINO I GITARE, JER NOCAS CE PRIJATELJI DOCI ......


Nevenka

Gornja slika prikazuje raskrsce ulica Mose Pijade i Brace Nemeta sezdesetih, mjesta o kojima nam Nevenka prica.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home