SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, November 29, 2008

Oko podne Sonja zove; ”mama mi smo u bolnici cekamo vec dva sta, Mauricio ima uplau uha.”
Curka se lijepo ispekla, poslije krompiri, peceni u curkinom saftu.
Ja sve vise i vise smrcam i kisem.Telefon radi, zove jedna pa druga kcerka, sta da radimo?
Na kraju ja kazem, sjedite svako kod svoje kuce ne dolazite ovdje je gripa.
Tako smo Zlaja i ja lijepo servirali svecanu veceru i sami sjedili za stolom.
Kao sto prilci ljudima u godinama, nismo mogli puno jesti.
Ostatak je spakovan i odpremljen djeci u karantini.

To je bio nas prvi “solo” Thanksgiving, otkako smo ga poceli slaviti ovdje u Kanadi.
Ja volim svaki praznik, to je lijepa prilika da se okupi familija i prijatelji.

Nismo napravili ni jednu sliku naseg “solo Thanksgiving”
Saljem slike sa zadnjeg uskrsa kad je bio veliki skup.

Dubravka.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home