SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, April 25, 2009

Cudni su putevi Gospodnji

Dragi moji blogeri

Dajem sebi slobodu da vam posaljem ovaj prilog i sliku sa "mojim" proljecem. Meni su u posjeti bili sedam dana stariji sin Zlatko i snaha Engleskinja Zoe iz Holandije. Sedam dana je bio i mladji sin Frane iz Rusije. Cijeli jedan i pola dan smo bili svi na okupu u Sarajevu.

Slika je napravljena u poznatoj sarajevskoj cevapcinici "Kod Mrkve", 19.04.09 u Sarajevu temp. 24 stepena. Proljece se budi na najljepsi nacin, suncem obasjano lisce i pupoljci imaju najnjezniju nijansu zelene boje.
Snaha teza za dvije kile od dolaska, tapse se po stomacicu i kaze na kombinaciji engleskog - bosanskog i mimikom pr: " U holand pita baby, a ja kaze - no bosanska fud".

Ja vam ovaj put iz cetvrtog grada saljem malo "bosanska fud" umjesto proljetnog cvijeca. Nadam se da ne zamjerite.

Pozdrav svima Saima

Labels:

3 Comments:

Anonymous Nada said...

Draga Saima
Napokon sam Te prepoznala.Onako je kako sam i pretpostavljala.
Lijepo vas je vidjeti okupljene i zadovoljne. Zelim vam jos puno puta
po jedan i pol dan.
Pomno sam vam virila u tanjire i vidjela kajmak, kiselo mlijeko, neku
vrstu lepinje ( cini mi se da nije ona "klasicna").Ovo od mesa ne kuzim
sto je.
U Zagrebu stalno tragam za srbijanskim kajmakom....bude ga ali to nije to.
Bolje receno nije to Milovanov kajmak. Ti Milovana vjerovatno nisi znala jer si
davno otisla iz B.L. Visok, lica kao u curice, svjetle puti i kose, rumenih obraza,
uljudan. Puno nas je kod njega kupovalo ( tu sam cesto sretala Ruzu Omerovu ).
Kad sam prvi put nakon rata otisla u B. L. potrazila sam Milovana. Bilo je njegovih sunarodnjaka
k'o u prici. ali njega ne. Slicna prica je isa travnickim ( sad se zove vlasicki ) sirom, ali o tom
potom.

Pozdrav Nada Š. D.

Saturday, 25 April, 2009  
Anonymous Anonymous said...

Draga Nado,
Kako ovaj blog svojom raznovrsnoscu priloga,komentara slika, cini mene sretnom i daje mi inspiraciju da ostavim sve poslove i trenutnu inspiraciju koju izazove, odmah otkucam.
Jutros, predivna "Sinajka", tvoj komentar, sjecanje na Milovanov kajmak, cini jutro lijepim,
Ja sam vrlo cesto bila u BL, zbog bolesti roditelja, pa je Milovanom kajmak isao za Sarajevo u vecim kolicinama.Ljeti zasticen zamrznutim plasticnim bocama vode.
Nosile su se iz BL i debele jufke i kriska sir za najbolju gibanicu.

Na nasoj slici moj mladji sin jede "malu pljesku sa kajmakom" i malu porciju brizle.To su telece vratne zljezde koje su na rostilju pravi specijalitet.Mnogi sigurno ne znaju sta je to.
Ostali jedu "kombinaciju pljeske i cevapa".Lepinje su sarajevske, vece i tanje od banjaluckih i nisu "naparene".
Ovde ima banjalucka cevapcinica "Kastel" i ja i Vice smo cesto tamo.Sretnemo dosta Banjalucana i uzivam u mirisu i okusu, i "naparenim" lepinjama, uz koje sam odrasla.Zamislite da se i covjek koji radi za rostiljem zove Mujo.
Izvinjavam se ako vam podje "voda na usta".
Nado, ti si blizu pa ako pozelis nesto od toga probati, budi moj gost.
Pozdrav Saima

Sunday, 26 April, 2009  
Anonymous Nada said...

Draga Saima.

Valjda se Co nece ljutiti sto ovako privatiziram ovaj blog.

Na ljeto cu ici u Sarajevo i Brezu (obiteljski razlozi), pa cu svakako nastojati da se vidimo, a onda ces me odvesti negdje na dobru baklavu i rahat lokum (ruza).

Hvala na pozivu i pozdrav Tebi i suprugu.

Nada Š.D.

Monday, 27 April, 2009  

Post a Comment

<< Home