SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Saturday, September 21, 2013

Draga Saima

Draga Saima,

Dragoljub (capucine)
I ja se sjecam cvijeca koje je bilo obvezno u starinskim cvjetnjacima: bozuri, seboj, mindjusice, djulici.

Ovo cvijece  sa tvoje slike ja sam uvijek smatrala pametnim cvijetom jer se zna sacuvati od sunca. I mi smo ga imali ovdje nekoliko godina. Ana je donijela sjeme iz Banjaluke. Sjeme je veliko kao grah. Mi ga zovemo nocna frajla. Brzo se sirilo, bilo ga je tesko obuzdati. Tako smo ga poslije nekoliko godina prestali sijati. Sjeme smo podijelili po komsiluku kao i ti. Nas komsija
Mindjušica (bleeding heart)
Jim ga jako voli i svake godine ima lijep grm. On ima vremena da ogranici i odrzava prostor za svaku biljku u basti. On cak ima vremena i volje i da prica s biljkama da ih malo pomiluje jednom rukom.

U isto vrijeme u drugoj ruci drzi flasu piva i polako pijucka. Njegova basta je toliko lijepa da mu cijeli komsiluk zavidi, Tako on kaze.

Ti izgleda imas dvije vrste nocne frajle. Malo sam pogledala u inernetu i nasla ove dvije :
Matthiola bicornis i Mirabilis jalapa. Ova druga ima jak miris. Mogu zamisliti kako lijepo mirise oko vase kuce blizu obale Jadrana.

Noćna frajla
Mi smo imali mindjusicu i nekako je uginula. Uz cosak nase kuce raste drvo Tamaris, koje je bilo u nasem parku u gradu. Raste vise kao grm i kazu da je to ustvari korov u Kaliforniji i tamo ga ne vole jer se zapali kad su velike vrucine i vatra se brzo siri.

Privlaci pcele i bumbare i ja se uvijek ljutim na Anu i muza koji su ga posadli na nezgodnom mjestu. Svako ko prilazi kuci mora proci ispod grana i svih tih bubica.

Evo i slike pa neka Co odluci sta ce s tim.


Tamaris

Pozdrav svima od Dubravke

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Co, izet ti je dao dobru ideju. Ako vec pises knjigu o Banjaluckim desavanjima ove nase blogerice i njihovi prilozi su i knjizevnicki, emotivno i fotografski dorasli da se da se sacuvaju i za neko dugo, dugo buduce vrijeme.

PS. Dubravka uvijek nadje vremena i snage da detaljno pouci o svemu. Drago mi je sto sam saznala i latinski naziv ovog cvijeca, a jos draze sto i njeni susjedi vire u njenu bastu i uzimaju sve lijepo iz nje.
Kad sam ja dosla u Rakovo selo nije bilo ni jednog oliandera.
Sad ima 5-6. Ja u svojima uzivam.cvijet traje od 6-9 mjeseca.
Ove godine je bilo jakih bura u ljeto pa ga je dobro protreslo i opuhalo.
Pozdrav Saima

Sunday, 22 September, 2013  

Post a Comment

<< Home