SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, September 10, 2013

Još jedan plus za blog od mene

Vratili smo se iz Sibenika u utorak, a vec u cetvrtak smo saznali da su Gita i Oskar iz Beca u kampu "Oaza" na Ilidzi i da nas traze.
Otisli smo po njih i proveli prelijepa dva i po dana obilazeci Sarajevo i okolinu. Atmosfera u gradu je inace prelijepa. Uz prekrasno vrijeme i puno turista imalo se sta i vidjeti.

Oskar i ja smo se upoznali u Banjaluci preko moje sestre i Jocka Granica, poznatog banjaluckog slikara.
Moja sestra, Lojzo, Staljo, Bekir i Jocko, su sa jos nekom rajom zivjeli i druzili se u svom umjetnickom svijetu, kojem ja nikad nisam pripadala.
Porodica Granic je jedna posebna banjalucka obitelj u kojoj je sve bilo posebno i svi iz te obitelji su bili poznati u gradu.
Mislim da je Nino Granic bio zgodniji od svih tadasnjih holivudskih glumaca, a sestra Vesna (supruga rahmetli Fuada Balica), prava  ljepotica.

Oskarova mama je bila iz te porodice udata za njemackog doktora koji je krajem rata nestao u tragicnim okolnostima.
Dolazio je u Banjaluku na skolske praznike pa su nas Meliha i Jocko upoznali jer ni on nije imao umjetnickih ambicija niti zelje za takvim druzenjima. Setali smo korzom, isli u kino a preko godine se dopisivali. On je jako zelio nauciti nas jezik a ja sam u skoli ucila njemacki.
Tako da je on pisao na nasem a ja mu ispravljala greske, a ja njemu na njemackom, a on meni ispravljao greske.
Ja sam na Olimpijadi 84 radila u pres centru zbog znanja jezika a on danas perfektno govori nas. Sigurno je za mali dio toga zasluzna i ova varijanta ucenja.

Ja sam se udala otisla iz Banjaluke i nismo se vise ni vidjeli ni culi.

Prije par godina se javio na blog s pitanjem jesam li ja Saima Rak ista osoba kao Saima Husedjinovic.
Tako smo uspostavili kontakt.

Frane i Zana su prije dvije godine isli u Prag i Oskar ih je pozvao da se usput zadrze u Becu dva dana. Bilo im je divno a mi smo sada to isto uzvratili njima.

Upoznala sam suprugu Gitu, dobro smo komunicirale na Njemackom.

Ne bih zeljela da me se pogresno shvati, ali spadaju u onu sretnu vrstu ljudi koji nemaju djecu, (jer ovde ima strasnih primjera losih odnosa djece prema roditeljima). Posveceni su jedno drugom i proputovali su mnoge zemlje.
Sad su bili 49 dana po Rumuniji, Albaniji, Makedoniji, Kosovu i Bosni u kombiju u kojem sve imaju. Lezaji, frizider, sporet, kamp oprema, sve u svemu to me odusevilo.
Jer ipak su generacija sedamdesetogodisnjaka i sezdesetogodisnjakinje.

U prilogu vam saljem nekoliko slika sa naseg druzenja.

Imala sam mnogo tema ali ova je najsvjezija pa mi je lako islo od ruke.


Pozdrav Saima

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Vidi se da je Granic. Dosta me podsjeca na Dragu ( Dragutin Granic, mladji Ninin brat ). Stari je to, i dragi moj frend. Uvijek s njeznoscu mislim na njega. Ninu sam slabije znala, pa ipak ga to nije prijecilo da mi obeca da ce me on izvuci iz BL. Iskoritila sam drugu varijantu, ali nikad nisam zaboravila te rijeci koje su tada jako puno znacile. Umro je na zalot mlad, u Ljubljani, za vrijeme rata. Volim misliti o tim dragim ljudima.
Nada

Tuesday, 10 September, 2013  

Post a Comment

<< Home