SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, August 05, 2019

Celebrity


Los Angeles je grad u kojem živi vjerojatno najveći broj celebrities na svijetu. Gotovo sve što se bavi poslovima vezanim za zabavu hrli na zapadnu obalu tako da se na njegovim ulicama može naletjeti na najpoznatije glumce, pjevače, zabavljače. A uz celebrities tu su i oni koji im nude svoje usluge, naravno uz nadoknade od kojih se normalnom svijetu diže kosa na glavi.

Pink
Tom Hanks
Prilikom zadnje posjete Los Angelesu imao sam priliku da upoznam jednu osobu koja uglavnom radi sa popularnim i poznatim osobama i čije usluge običan čovjek sebi ne može priuštiti. Naime, kćerci sam slučajno spomenuo kako čekam na slijedeću posjetu Banjaluci kako bih posjetio zubarsku ordinaciju gdje sam prošle godine pravio zube jer osjećam da bi trebalo uraditi mala podešavanja. Novi zubi i parcijalna proteza su bili završeni dan prije polaska kući u USA te nisam imao prilike da odem na redovite čajevima normalne. Potrebno je vrijeme da proteza sjedne a vilice priviknu na nove zube i zato su te kontrole neophodne. Kada sam ovdje u USA radio zube, a radio sam ih nekoliko puta, svaki put sam imao velikih problema s novim protezama i svom zubaru sam morao odlaziti više puta da uradi dorade kako bih mogao jesti bez bolova. S zubima i protezom urađenim u Banjaluci nisam imao takvih problema ali sam osjećao da bi uz male dorade osjećaj bio još prirodniji.
kontrole koje su u takvim slu

Ryan Seacrest
Kada sam to spomenuo kćerci ona mi reče da će me odvesti zubaru koji je jedan od njenih klijenata zadnju godinu (radi se o brandingu, prezentaciji na socijalnim platformama itd) da on pregleda moje zube i uradi što je neophodno. Uz to mi reče da su njegovi pacijenti uglavnom poznate osobe iz svijeta zabave i da cijena njegovog rada nije ispod $30,000. Naravno, oni koji ne znaju šta će od para traže načina da ga potroše pa tako mijenjaju i zdrave, lijepe zube i za to ne žale para. Sanja mi reče da se ne brinem oko plaćanja i da će se njih dvoje dogovoriti jer su za godinu dana otkako radi za njega uspostavili prijateljske odnose. Uz to reče da je doktor Jon Marashi veoma prijatna osoba i da ćemo nas dvojica lako naći zajednički jezik.

Tako jednog lijepog popodnevna završih na zubarskoj stolici doktora Jon-a Marashi-ja, na stolici na kojoj su prije mene sjedile poznate osobe: pjevačice Pink, LeAnn Rimes, glumci Tom Hanks, Ben Affleck, Joaquin Phoenix, voditelj programa Ryan Seecrest i mnogi drugi. Zubarska stolica ko zubarska stolica, slična onoj na kojoj sam sjedio satima u Banjaluci, doktor Jon k'o i svaki doktor, prijazan, pažljiv, osoblje ljubazno. Pregleda mi zube, reče da su odlično napravljeni i da mi neće dirati navlake, već će samo malo izbrusiti protezu kako bi mi zagriz na obe strane bio jednak.

LeAnn Rimes
I bi tako. Malo je radio, malo smo pričali i nakon nešto više od sat vremena napustih njegovu ordinaciju zadovoljan poslom koji je uradio. Prije polaska zamolio sam ga da Sanja napravi par snimaka za blog na što on prista bez problema. Primijetio sam da voli da se fotografira jer mu je čekaonica puna fotografija s poznatim osobama. Znam da se moja neće naći na njegovom zidu ali zato je evo na blogu da se pohvalim kako mi je zube radio jedan od najpoznatijih zubara u Los Angelesu i šire.

I da ne zaboravim, za uslugu nije naplatio ništa.

Ben Affleck

Jaaquin Phoenix


1 Comments:

Blogger Saima said...

Lijepa priča, divna kćerka a i priznanje našoj banjaluckoj stomatološkoj ordinaciji može nas činiti ponosnim na poštene i vrijedne gradjane Banja Luke. Pri slučajnom susret Bisere u Coa izraženo je i njeno zadovoljstvo uslugama iste ordinacije priliko radova njenom muzu.
Ne bi bilo loše Co da objaviš i naziv ordinacije, jer izgleda da to zaslužuju.
Pozdrav Saima

Sunday, 31 March, 2019  

Post a Comment

<< Home