SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Friday, July 06, 2007

Banjaluci u pohode: maj-juni 2007

Suradnici bloga iz Banjaluke su se nekako ucutali, kao da se u nasem gradu nista znacajno ne dogadja. Prosto ne mogu da vjerujem da je tako. Znam da je jedno vrijeme bilo jako toplo, a kad ugrije, covjek bjezi u hladovinu. Ali to nije razlog da se ne cujemo.

A mozda je nesto drugo u pitanju!

Da ne bih dosadio sa opisima nasih 'krstarenja' jugo-zapadnim dijelom USA (ostalo je jos materijala), pobrinuo se Ferid Lukacevicem svojim prilogom o posjeti Banjaluci u periodu od 17. maja do 2. juna. O nekim dogadjanjima koje opisuje smo vec nesto culi od Maria a evo i njegovog vidjenja:

17 maja 2007, negdje oko 12 sati krenuo sam autobusom iz Landskrone, Svedska za Banjaluku u koju sma stigao slijedeci dan oko 16.30. U Banjaluci me je docekao moj prijatelj Mulaomerovic Semsudin – Semso te odvezao svojoj kuci. Uz kafu i razgovor pomenuo je da tu noc, 18-tog maja, Hrvatski Kulturni Centar (HKC) - Banja Luka, otvara manifestaciju povodom 150 godina smrti fra Ivana Frane Jukica, pod imenom ”Jukicevi susreti ”. Manifestacija je bila odlicno organizirana a trajala je 18 - 27 maja.

Iako sam bio prilicno umoran, dogovorili smo se da idemo i da prisustvujemo otvorenju ”Jukicevih susreta” u prostorijama HKC - Banja Luka, u nekadasnjim prostorijama ” Plavog podruma”. Prostorije, HKC-a su lijepo sredjene i dotjerane a uz to sam se prijatno iznenadio koliko sam tu noc susreo nasih banjalucana, mojih prijatelja i poznanika.

Tog prvog dana programa bilo je knjizevno vece ”suvremena bosansko - hercegovacka knjizevnost ” i imao sam priliku da slusam pjesnike iz cijele BiH. Prvi je nastupio gospodin Gradimir Gojer.

Zbog svojih vec ranije dogovorenih obaveza nisam mogao prisustvovati svim programima ali mogu reci da mi je uz tu knjizevnu vece, bilo zadovoljstvo da sam prisustvovao i posjetio manastir Trapisti, gdje je bilo otvorenje likovne kolonije. Imali smo priliku da se taj dan susretnomo i sa sudionicima kolonije, kao i sa glumcima filma ”Nepogodan za sva vremena ”.

Moram napomenuti i to da su pokrovitelji bili grad Banja Luka i Ministarstvo prosvjete i kulture.

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home