SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, December 04, 2007

Ideja da ozivim ovu emisiju na ovim stranicam, ali malo u drugacijem obliku, prilagodjenu novim medijima, mi se vec dugo vrti po glavi: jos mnogo prije nego sam donio odluku da blog stavim pod katanac.

Dodatni podstrek mi dade email od mog prijatelja Sege, dobijen nedavno. Spemenu Sega raju sa Predgradja i onu poznatu, Potrazi me u Predgradju. I ja odlucih da ideju realiziram.

Dakle, svake nedelje, kao ‘dodatak blogu, ici ce jedna muzicka numera po mom izboru. A moglo bi biti i po vasem, ako se neko javi sa zeljom. Uz uvjet da zeljenu pjesmu mogu pronaci i pripremiti za blog.

Bit ce tu dosta muzike iz ‘naseg’ doba, mislim na 60-te i 70-te, ali ce biti i novijih stvari. Trenutno imam dovoljno materijala da svake nedelje izaberem novu pjesmu za jedan duzi vremenski period. A mozda se nadje jos neko ko bi mi mogao priskociti u pomoc. Vjerujem da ima onih koji na svojim racunarima imaju muzickih numera u mp3 formatu i da ce se mozda odluciti da se ukljuce u ‘projekat’.

Za pocetak, grupa Shadows i njihov poznati hit Apache. U doba kada se ova pjesma pojavila na muzickom nebu, elektricne gitare su bile nesto novo, nesto sto se prije nije moglo cuti. Kasnije su se Shadows-ima pridruzili drugi, a elektricne gitare su danas nezaobilazni dio svake muzicke numere.

Nadam se da ce vam se ova ideja svidjeti i da cete, kao u neka davna vremena, ukljuciti svoje zvucnike bar jednom nedeljno da cujete sta je na programu. Dakle, ako imate zvucnike, ukljucite ih i uzivajte. A pjesmu Apache mozete naci u muzickoj ahrivi.

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Cika Coe,

Ideja sa muzikom je vise nego dobra. Ja imam skroman prijedlog, predpostavljam da tehnicke mogucnosti dozvoljavaju da poslije saslusane nove, aktuelne, pjesme mozemo se vrtiti u slucajnom odabiru starih pjesama. Buduci da znam da je "Hotel California" jedna od tvojih najomiljenijih pjesama, to obecava dobru muziku.

Svako dobro,

Cadjo.

Tuesday, 04 December, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Dragi Cadjo,
sa svojim komentarom i prijedlogom si me vratio u godinu '75 ili'76. Naime, kao clanovi odbojkaskog kluba "Cajavec" bili smo, kao i ranijih godina,u Izoli na pripremama; jedno popodne smo dobili slobodno i taj dan Goran Grbic, bio je DJ u KSET-u, i moja malenkost smo sprasili "lokalicem" do Trsta samo da bi kupili taj LP sa istoimenom pjesmom Eagles-a , niko nije bio sretniji od nas dvojice; o "nagradi" trenera Nane za vrijeme treninga do kraja priprema, jednom drugom prilikom. Mozda je interesantno napomenuti i da je moja mladja kcerka, Ena 15, veliki obozavalac iste grupe i posebno novije izvedbe pomenute pjesme i moram priznati da i ja uzivam vise u novijoj izvedbi.
Pozdrav svim blogerima,
Nermin!

Wednesday, 05 December, 2007  
Blogger co said...

Evo da se i ja javim. Cadjin prijedlog nije los, nesto cemo napraviti. Vjerojatno ce to biti nekoliko zadnjih pjesama...

Iako sam u pripremi za slijedecu sedmicu imao drugu muzicku numeru, neka bude po vasem izboru.

Co

Wednesday, 05 December, 2007  
Blogger big57gogi said...

Evo da se i ja javim, kad se moj drug Kera sjetio naseg puta u Trst. Ja sam se citav zivot bavio muzikom i evo sad sam dosao u situaciju da mi 50-to godisnjaci ovdje u Otavi pravio rock sastav. Zato se rado pridruzujem predlogu i ako i kad treba uvjek sam tu za predlog pjesme iz a prepisku.

Pozdrav, Goran Grbic.

Thursday, 06 December, 2007  

Post a Comment

<< Home