SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Tuesday, December 04, 2007

Po vasem izboru

Koliko nas ima koji se sjecamo emisije radio Zagreba “Po vasem izboru”?

Svaki radni dan, tacno u 12:10. Poznata spica, i sada mi ‘svira’ u glavi.

Prije emisije kratke vijesti i vodostaj rijeka. Zasto je taj vodostaj bio vazan, nije mi jasno. Ali sam napamet znao sve rijeke i mjesta, Sava, Drava, Tisa...

Bila je to emisija koji su mnogi slusali. I tako ulazili u svijet muzike. Gramofona jos nije bilo. Ili mozda jeste, ali ga je malo ko imao. Ostajalo nam je samo to okupljanje oko radio aparata i pazljivo slusanje. Mnoge sam pjesme naucio sjedeci uz radio aparat. Pamtio rijeci.

Bilo je kasnije i drugih emisija slicnog tipa, ali mi se ova urezala u sjecanje.

Tako je to bilo godinama. Radio aparati su bili rijetkost, pa se islo na ‘slusanje’. Oni stariji se moraju sjecati radio aparata Kosmaj. Onog poznatog dizajna, sa skalom za izbor radio stanica u obliku kompasa. Sjecam se kada bi mi komsija Mijo (inace nas lokalni konobar, u gostionici na uglu Brace Podgornika i Vlade Vitjuka), koji je bio vlasnik jednog od prvih radio aparata, govorio kako su muzicari zapravo unutra, u kutiji, a ja naivan, pokusaovao da ih, kroz one proreze za zvucnik, vidim.

Kasnije smo i mi nabavili radio aparat (istina noviji model, modernijeg dizajna, cini mi se marke Toplica) pa su i okupljanja oko radio aparata postala rjedja. Ali “Po vasem izboru” se i dalje redovito slusala.

Labels:

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

A sjecate li se emisije na radio Zagrebu II- Stereorama za diskofile, tu su su se predstavljali cjeli albumi. Emitovala se od 20h - 21h ili kasnije mozda srijedom navecer.

Friday, 14 November, 2014  

Post a Comment

<< Home