SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Monday, December 08, 2008

Murisa Pavlović - Akvareli

Da moji vapaji za suradnjom nisu uvijek bez rezultata pokazuje danasnji prilog. Nasa sugradjanka Seima Visic, na 'privremenom' radu u Svicarskoj, koja se nedavno javila komentarom na jedan prilog, potrudila se da mi posalje prilog koji je evo pred vama. Njen primjer mi pokazuje da se uvijek moze naci malo da se uradi nesto za opce dobro ako to zelimo. Seima je krajem ljeta posjetila svoju prijateljicu Dadu Kovacevic na Hvaru i o jednom dogadjaju pripremila ovaj lijepi prilog.

Otok Hvar, posebno u ljetnim danima je uvijek bio atrakcijaza turiste.

Poznati kulturni psomenici, te turisticka po uda obilaska malim brodovima okolnih mjesta na otoku, izlozbe, koncerti, ulicne prodaje suvenira i domace radinosti, sve to cini nezaboravan dogadjaj za goste.

U septembru ove godine sam se zatekla kao gost na Hvaru kod moje prijateljice Dade Kovacevic.

I pored raznovrsnog programa i njene zelje da ugodi svojoj gosci, ipak moram da izdvojim jedan nezaboravan dan u Starom Gradu.

Taj dan, bilo smo pozvane kod Banjalucana Murise i Andjelka na rucak u njihovu kucu na samoj obali mora u Sarom Gradu.

Oni inace vec duze vremena zive i rade u Svicarskoj kao zdravstveni radnici. Sa njima se susrecem pet godina na susretu Banjalucana u Svicarskoj, pa se tako nase prijateljstvo jos vise ucvrstilo.

Taj dan sam imala cast da pogledam Murisine akvarele izlozene u velikoj sali njihovog restorana "Mandolina". Ja nisam kriticar, ali kao posjetilac, kao zena koja odmah uoci ljepotu cvijeca, suncokreta, zalaska sunca, treptaja vode na suncu, boje jeseni, breze i masline - prosto sam bila odusevljena.

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home