SLIKE I DOGADJAJI

Ovaj blog je posvecen svim bivsim i sadasnjim gradjanima Banjaluke, onima koji nisu uprljali svoj obraz i koji svakome mogu pogledati u oci. Prilozi i slike su objavljivani bez nekog posebnog reda, pravila i vaznosti, s namjerom da uspostave pokidane ili ostvare nove veza i prijateljstva. Svi oni dobronamjerni kojima je Banjaluka u srcu su dobrodosli da posalju svoje priloge ili komentare.

My Photo
Name:
Location: United States

Thursday, April 30, 2009

Cvijece iz zavicaja mojih unuka

Draga Enisa,

Kako ljupko izgleda buketic poljskog cvijeca iz zavicaja! Slicne buketice sam poklanjala mojoj mami kad sam bila dijete, a i moja kcer ih je brala zamene. A danas, ovdje u Australiji, i moja unuka ubere maslacka i kaze"Baka, it's for you". I taj buketic-par cvjetova, stoje u casi danima. Iuvijek bude u meni sjecanja na nase cvijece,nasa proljeca i mirise. Ali, ovdje nema jorgovana, kao sto nema ni lipe.......

Kad smo prosle godine sredjivali dvoriste, odrezala sam par grancica sa stabla frangipani-ja i stavila ih u vazu na verandi. Danas sam pronasla teslike, pa uz komentar "Cvijece iz zavicaja mojih unuka", saljem ih i vama, uzlijepi pozdrav.

Bozana

Labels:

1 Comments:

Anonymous nera said...

Male stvari cine zivor.
Pozdrav svim ljubiteljima prirode i onnih koji znaju da uzivaju u njima.

Nera

Friday, 01 May, 2009  

Post a Comment

<< Home